۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۳, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C43

پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C43
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: شیشه و داشبورد ماشین
مناسب برای: گوشی های 3.5 تا 6.5 اینچی

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C43

از آنجا که در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی بروز تصادفات و سوانح است، خرید پایه نگهدارنده گوشی می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند. بسیاری از کاربران دسترسی به گوشی در حین رانندگی و به عنوان مثال برای استفاده از برنامه های مسیریابی یا نقشه نیاز دارند. پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C43 از جمله تجهیزاتی است که برای این کاربران کارایی بالایی خواهد داشت و این امکان را فراهم می آورد تا بتوان بدون در دست گرفتن گوشی به آن دسترسی داشت.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل یسیدو C43
  • اتصال محکم و آسان از طریق پایه مکنده

سطح مقطع هولدر موبایل داشبورد مدل Yesido C43 دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ بین پایه هولدر و سطح صاف، باعث اتصال میان آن دو می شود. از همین جهت می توان از پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C43 به صورت نصب شده بر روی داشبورد یا شیشه ماشین استفاده کرد. همچنین این هولدر گوشی امکان اتصال به سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان را نیز دارد و در خارج از ماشین نیز قابل استفاده است.
اتصال محکم و آسان از طریق پایه مکنده
نکته قابل ذکر در این رابطه اتصال محکم هولدر شیشه ای موبایل یسیدو C43 به سطح است. به طوری که تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن آن از محل نصب نمی شوند. همچنین قرار گرفتن در زیر نور مستقیم آفتاب باعث شل شدن و جدا شدن این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد از سطح نمی شود. بنابراین با خیالی راحت می توانید از هولدر موبایل یسیدو C43 در خودروی خود استفاده نمایید.
اتصال محکم و آسان از طریق پایه مکنده
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C43 با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS در ابعاد 4 تا 6.5 اینچ سازگار است. این پایه نگهدارنده دارای دو گیره نگهدارنده در دو طرف بدنه اش می باشد که به آسانی می توان فاصله میان آنها را کم و زیاد کرد. از این جهت در قرار دادن گوشی بر روی آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.
سازگار با انواع گوشی های موبایل

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C43

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای از دو ناحیه

یکی از مشخصاتی که با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی یسیدو مدل Yesido C43 بسیار کارآمد به نظر می رسد، امکان چرخاندن آن از دو قسمت است. این هولدر هم در محل اتصال پایه مکنده به بازو و هم در محل اتصال بازو به صفحه نگهدارنده گوشی قابلیت چرخش دارد. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی را برای خود تنظیم کنید و به آسان ترین شکل ممکن قادر به دیدن گوشی در هنگام رانندگی باشید. لازم به ذکر است که تکان های ماشین باعث به هم خوردن تنظیمات پایه نگهدارنده چرخشی گوشی یسیدو C43 نمی شود.
پایه نگهدارنده  گوشی موبایل یسیدو Yesido C43
  • ساخته شده از پلاستیک مرغوب

شرکت یسیدو یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت لوازم جانبی موبایل است و اغلبِ محصولاتش دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی هستند. این موضوع در رابطه با هولدر گوشی یسیدو C43 نیز صدق می کند و می توان کیفیت ساخت آن را متناسب با قیمتی که دارد مناسب دانست. این هولدر گوشی از پلاستیک سخت ABS ساخته شده و ضربه و خراشیدگی به آن آسیب نمی زنند. به طور کلی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C43 دارای دوام و طول عمر بالایی است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ضمن اینکه در سطح نگهدارنده گوشی و درون گیره های کناری این محصول از سیلیکون نرم بهره برده شده و از خط افتادن بر روی گوشی در هنگام استفاده از هولدر جلوگیری می کند. شما می توانید پایه مکنده پایه نگهدارنده موبایل یسیدو C43 را نیز به آسانی مورد شستشو قرار دهید.
ساخته شده از پلاستیک مرغوب

جمع بندی

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل روی شیشه و داشبورد را دارید و به دنبال محصولی با عملکرد عالی و قیمت مناسب هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C43 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C43 را دریافت کنید. همچنین می توانید از طریق سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C43 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده  گوشی موبایل یسیدو Yesido C43

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر