۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۳, شنبه

هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835

هندزفری بلوتوثی ال جی HBS-835
نوع گوشی: توگوشی (هندزفری دور گردنی)
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835

  • معرفی هندزفری ال جی Tone Ultra HBS-835

یک هندزفری مرغوب و با کیفیت می تواند لذت شنیدن موسیقی های محبوبتان را بیشتر کند و امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی را با بالاترین کیفیت برای شما به ارمغان آورد. از جمله با کیفیت ترین هندزفری های موجود در بازار باید به هندزفری ال جی مدل LG Tone Ultra HBS-835 اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و امکان اتصال آن به انواع گوشی های موبایل، تبلت ها و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث به صورت بی سیم وجود دارد. پس اگر قصد خرید هندزفری دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با دوام هستید، هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835 را مد نظر داشته باشید.
هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835

قابلیت های هندزفری LG Tone Ultra HBS-835

  • بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی با جدیدترین نسخه بلوتوث

در هندزفری بی سیم ال جی Tone Ultra HBS-835 از جدیدترین نسخه بلوتوث، یعنی نسخه 5 استفاده شده که از سرعتی دو برابر نسخه 4 در انتقال اطلاعات بهره می برد. از این جهت در هنگام استفاده از این هندزفری بی سیم بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شوید و می توانید بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی را تجربه نمایید. پیشنهاد می کنیم در هنگام اتصال هندزفری بلوتوث ال جی Tone Ultra HBS-835 به گوشی موبایل، تبلت یا دستگاه های دیگر، به سازگاری نسخه های بلوتوث آنها با یکدیگر توجه داشته باشید. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از 10 متر بیشتر شود؛ در غیر این صورت ارتباط آنها قطع خواهد شد.
قابلیت های هندزفری LG Tone Ultra HBS-835
  • کیفیت و وضوح عالی در ارائه صدا

اسپیکر به کار رفته در هندزفری بلوتوثی ال جی Tone Ultra HBS-835 از فناوری پیشرفته چهارلایه ای بهره می برد و صدایی با کمترین میزان نویز را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این هندزفری بلوتوث ال جی  از تکنولوژی شرکت JBL، که از معتبرترین شرکت های تولید کننده اسپیکر در سطح جهانی است، بهره می برد. به همین دلیل صدای ارائه شده توسط آن در هنگام پخش موسیقی و مکالمه دارای کیفیت، وضوح و شفافیتی عالی است.
کیفیت و وضوح عالی در ارائه صدا
هندزفری گردنی ال جی LG Tone Ultra HBS-835 به میکروفون های دوگانه نیز مجهز است و حتی در محیط های شلوغ و دارای صداهای اضافی نیز امکان انجام یک مکالمه با کیفیت را برای شما فراهم می آورد. به طور کلی با توجه به قیمت هندزفری ال جی LG Tone Ultra HBS-835 می توان کیفیت صدای آن را کاملاً ایده آل دانست.

هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835

  • شارژدهی باتری برای 15 ساعت پخش موسیقی

انرژی مورد نیاز هندزفری بی سیم بلوتوث ال جی Tone Ultra HBS-835 از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود که دارای ظرفیت 210 میلی آمپر ساعت است. این باتری با یک بار شارژ شدن، قادر به تأمین انرژی هندزفری برای 15 ساعت پخش موسیقی، 13 ساعت مکالمه و 15 روز روشن نگاه داشتن آن در حالت آماده به کار می باشد و از میزان شارژدهی بسیار مطلوبی بهره می برد. برای شارژ باتری به کار رفته در هندزفری شارژی ال جی Tone Ultra HBS-835 باید از کابل MicroUSB استفاده کنید. این باتری در حدود 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود و نیازی به شارژ چندباره آن در طول روز نخواهید داشت.
هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Ultra HBS-835
  •  یک هندزفری خوش ساخت، زیبا و با دوام

از لحاظ ویژگی های ظاهری نیز هندزفری ال جی Tone Ultra HBS-835 در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و انتظارات شما را از یک هندزفری شیک و زیبا به طور کامل برآورده می کند. این هندزفری به صورت دورگردنی طراحی شده و گوشی های آن از طریق کابل به بدنه آن متصل شده اند. شما می توانید در صورت عدم نیاز به قرار دادن گوشی ها در گوش خود، سیم آنها را در داخل بدنه جمع کنید. این ویژگی باعث استفاده بسیار راحت تر از هندزفری پشت گردنی ال جی Tone Ultra HBS-835 می شود.
 یک هندزفری خوش ساخت، زیبا و با دوام
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با هندزفری گردنی ال جی Tone Ultra HBS-835 وزن 39 گرمی آن است که باعث می شود تا در صورت استفاده های طولانی مدت از هندزفری و قرار دادن آن بر روی گردن، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست ندهد. همچنین این هندزفری در برابر رطوبت و عرق مقاومت بالایی دارد.
 یک هندزفری خوش ساخت، زیبا و با دوام

جمع بندی

هندزفری بی سیم ال جی LG Tone Ultra HBS-835 با ویژگی هایی مانند ارائه صدایی شفاف و رسا، مجهز بودن به میکروفون دوگانه و کیفیت ساخت عالی تمام نیازهای شما در هنگام انجام مکالمه های تلفنی و گوش دادن به موسیقی را برطرف می کند. جهت دریافت قیمت هندزفری بلوتوثی ال جی Tone Ultra HBS-835 و یا به طور کلی اطلاع از نحوه خرید لوازم جانبی موبایل به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرد. همچنین با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری بلوتوثی مورد نظرشان کمک کنید.
 یک هندزفری خوش ساخت، زیبا و با دوام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر