۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01

شارژر فندکی باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01
تعداد درگاه خروجی: دارای یک پورت USB و یک کابل دوسر متصل به بدنه
نوع درگاره خروجی: پورت USB، رابط های کابل متصل به بدنه از نوع لایتنینگ و USB Type-C
سازگار با: انواع گوشی و تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، پاوربانک، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01
انواع مختلفی از شارژرهای فندکی در بازار موجود است که هرکدام با توجه به قابلیت هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال یک محصول با کیفیت و کارآمد هستید، شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 را مد نظر داشته باشید. این شارژر فندکی ماشین دارای یک پورت خروجی و یک کابل دوسرِ متصل به بدنه است و امکان شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف را برای شما ایجاد می کند. پس با استفاده از شارژر فندکی ماشین باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود و دیگر سرنشینان خودرو نخواهید بود و می توانید با خیال راحت به رانندگی تان بپردازید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01
  • مجهز به کابل شارژ دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C

با خرید شارژر فندکی برای ماشین نیازی به صرف هزینه جداگانه برای خرید کابل شارژ نخواهید داشت! این شارژر فندکی موبایل به یک کابل متصل به بدنه مجهز است که دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C می باشد. با استفاده از این کابل می توانید آیفون یا آیپد و گوشی اندرویدی دارای پورت USB-C خود را به صورت هم زمان شارژ کنید. همچنین بر روی بدنه شارژر فندکی Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 یک پورت USB نیز تعبیه شده که از آن هم می توانید برای شارژ دستگاه مورد نظر خود بهره ببرید. با این حساب این شارژر فندکی توانایی شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان را دارد و از این بابت یک دستگاه کارآمد به شمار می آید.
مجهز به کابل شارژ دارای دو رابط لایتنینگ و USB Type-C
  • سرعت عالی در شارژدهی، به خصوص برای شارژ گوشی

شدت جریان خروجی کلی شارژر فندکی موبایل باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01 (پورت USB + رابط های کابل) برابر با 4.8 آمپر است. ضمن اینکه اگر از این شارژر فندکی خودرو برای شارژ یک دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید، شدت جریان خروجی آن برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی شارژدهی شارژر فندکی باسئوس مدل Enjoy Together CCALL-EL01 به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت! لازم به ذکر است که علاوه بر گوشی، شما می توانید از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، پاوربانک، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کنید.

شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01

شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01
  • مشخصات کابل متصل به بدنه

کابل به کار رفته در شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 از نوع فنری یا تلفنی است و طول آن در حالت باز به 1.2 متر می رسد. از این جهت سرنشینان عقب خودرو نیز قادر به استفاده از شارژر فندکی خواهند بود. فنری بودن این کابل باعث شده تا در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن، در هم پیچیدن، کشیدگی، قطعی و پاره شدن به ندرت مواجه شوید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی ماشین باسئوس Enjoy Together CCALL-EL01 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
مشخصات کابل متصل به بدنه
  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

از لحاظ کیفیت ساخت نیز این شارژر فندکی گوشی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شرکت باسئوس در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. به طوری که آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی، ضربه و فشار باعث صدمه دیدن آن نخواهند شد. ضمن اینکه این شارژر فندکی دارای ابعاد جمع و جور (50*20*20 میلی متر) و کوچکی است و هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام نصب در درگاه فندک ماشین و در طول رانندگی ایجاد نخواهد کرد.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب

جمع بندی

اگر قصد مسافرت های خانوادگی و دوستانه با ماشین را دارید، شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی تایپ سی با قابلیت شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف و مجهز بودن به کابل دوسر (با رابط های لایتنینگ و USB-C) به طول 1.2 متر، هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده است و به طور کامل دغدغه شما را بابت تمام شدن شارژ گوشی در طول رانندگی راحت می کند.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ارزان را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی شارژر فندکی و دیگر لوازم جانبی موبایل از طریق سایت ایده برتر نیز  برای شما مهیاست.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Enjoy Together CCALL-EL01

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر