۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-JX200
عمر لامپ: طول عمر منبع پخش لیزری 20000 ساعت
وضوح تصویر: (XGA (1024 * 768 پیکسل
شدت روشنایی: 2000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 1000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JX200

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JX200
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200 یکی از محصولات خوش ساخت شرکت معتبر پاناسونیک می باشد که برای نمایش تصاویر در موزه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، ویترین مغازه ها، دکورها و محیط هایی مانند این روانه بازار شده است. همچنین از این دیتا ویدئو پروژکتور می توان برای نورپردازی نیز استفاده کرد. قابلیت نصب آسان در فضاهای کوچک و محدود، مجهز بودن به منبع پخش لیزری با طول عمر بالا و قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر به صورت وایرلس تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JX200 در میان کاربران شده است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JX200

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-JX200

  • نصب آسان حتی در فضاهای محدود

شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-JX200 را قابلیت نصب و راه اندازی آن حتی در فضاهای محدود و کوچک دانست. شما می توانید به راحتی این ویدئو پروجکشن را بر روی سقف، دیوار یا زمین نصب کرده و زاویه نمایش آن را به طور دلخواه تنظیم کنید. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-JX200 از قابلیت نمایش تصاویر پرتره نیز برخوردار است. به طور کلی این پروژکتور به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه مشکلی برای استفاده از آن در محیط هایی مانند ویترین مغازه ها، دکورها و... وجود نداشته باشد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-JX200
  • اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال به صورت وایرلس

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-JX200 از قابلیت اتصال وایرلس از طریق فناوری Miracast به دستگاه های دیجیتال برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا فایل های ویدئویی و عکس های ذخیره شده بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود را با آن در ابعاد بزرگ به نمایش درآورید. همچنین برای اتصال وایرلس دستگاه های iOS به این دستگاه ویدئو پروژکتور می توانید از اپلیکیشن های مخصوص پاناسونیک بهره ببرید. این ویژگی مشکلات ناشی از کابل کشی را برای شما از بین می برد و به نصب راحت تر ویدیو پروژکتور کمک زیادی می کند. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JX200 دارای درگاه کارت حافظه SD نیز هست و از قابلیت نمایش تصاویر به صورت مستقیم از روی کارت حافظه برخوردار است.
اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال به صورت وایرلس
از دیگر راه های ارتباطی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200 می توان به پورت های HDMI و LAN آن اشاره کرد که باعث می شود تا بتوانید آن را به سادگی به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و شبکه های کابلی متصل کنید.
  • نمایش تصاویر با وضوح و کیفیتی مطلوب

تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-JX200 از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردارند و انتظارات شما را به خصوص برای استفاده های تبلیغاتی به خوبی برآورده می کند. این دیتا پروژکتور از نوع DLP است و دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر در این پروژکتور مطمئن بود. البته نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 1000:1 است که باعث نمایش سایه روشن ها و قسمت های دارای رنگ مشکی با کیفیتی معمولی می شود.
نمایش تصاویر با وضوح و کیفیتی مطلوب
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-JX200 است که برابر با 2000 لومن می باشد. با توجه به این میزان روشنایی باید گفت که بهتر است تا از این ویدئو پروژکتور در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید تا بتوانید به بالاترین میزان وضوح تصاویر دست یابید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200
  • مجهز به منبع پخش لیزری با طول عمر عالی!

ویدئو پروژکتور PT-JX200 از نوع لیزری است و منبع پخش آن دارای طول عمر 20 هزار ساعت می باشد. بنابراین بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی بابت سرویس و تعمیر این دیتا ویدئو پروژکتور، می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. همچنین این ویژگی امکان استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-JX200 برای نمایش تصاویر به صورت متوالی در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته را فراهم می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-JX200 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
مجهز به منبع پخش لیزری با طول عمر عالی!
  • قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 200 اینچ

با استفاده از این ویدئو پروژکتور لیزری می توانید به تصاویری در ابعاد 30 تا 200 اینچ دست پیدا کنید. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.78 تا 1.75 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 200 اینچ این فاصله باید بین 5.49 تا 11.88 متر باشد. از این جهت می توان از دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200 هم در فضاهای محدود و کوچک (مانند ویترین مغازه ها و گالری ها) و هم در مکان های نسبتاً بزرگ (مانند موزه ها و نمایشگاه ها) استفاده کرد. همچنین این دستگاه ویدیو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم 2.2 برابری و امکان تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه به صورت عمودی و افقی نیز هست که به نصب راحت تر و تنظیم سریع تر تصویر آن کمک زیادی می کند.
قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 200 اینچ

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در موزه ها، نمایشگاه ها، گالری ها، هتل ها، ویترن مغازه ها و دکورها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200 انتخاب مناسبی برای شما است. این پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر از زوایای مختلف برخوردار بوده و به آسانی می توان آن را حتی در کوچکترین و محدودترین فضاها نیز نصب کرد. از دیگر قابلیت های این ویدئو پروژکتور  می توان به امکان نورپردازی، پشتیبانی از اتصال وایرلس به موبایل و تبلت و طول عمر بالای منبع پخش لیزری آن اشاره کرد.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-JX200 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JX200

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر