۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DX820
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت استاندارد، 6000 ساعت در حالت اکو (اقتصادی)
وضوح تصویر: XGA (1024*768 پیکسل)
شدت روشنایی: 8200 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
2400:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و در جستجوی محصولی با دوام و با کیفیت هستید، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820 را مد نظر داشته باشید! این ویدیو پروژکتور برای نمایش تصاویر در موزه ها، نمایشگاه ها، پاساژها، محیط های تجاری و تبلیغاتی و همچنین استفاده به عنوان صفحه نمایش دیجیتالی (دیجیتال ساینیج) عرضه شده است. از جمله مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 می توان به شدت روشنایی فوق العاده آن اشاره کرد که باعث ارائه تصاویری با بالاترین میزان درخشندگی و شفافیت می شود. این دیتا پروژکتور در دو رنگ مشکی (با مدل PT-DX820B) و رنگ سفید (با مدل PT-DX820W) قابل تهیه است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX820

  • یک ویدئو پروژکتور DLP کارآمد!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX820 در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل است. در این دیتا ویدئو پروژکتور از فناوری RGB Booster بهره برده شده که باعث بهبود کیفیت رنگ ها و طبیعی تر شدن آنها می شود. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مناسب تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DX820 مطمئن بود.
مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 2400:1 می باشد. می توان گفت که عملکرد این ویدئو پروجکشن در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با توجه به نسبت کنتراست آن، معمولی است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX820
  • از تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و روشنایی بهره مند شوید!

یکی از مهم ترین مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DX820 که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان می گردد، شدت روشنایی 8200 لومنی آن است. شما می توانید از این دیتا پروژکتور dlp در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کرده و از تصاویری واضح و روشن بهره مند شوید. میزان روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 به اندازه ای است که حتی می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر در فضاهای باز در طول روز نیز حساب باز کرد. این ویژگی بر روی قیمت دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DX820 نیز مؤثر بوده است.
از تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و روشنایی بهره مند شوید!
  • استفاده از دو لامپ جهت نمایش تصاویر

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 از دو لامپ 310 واتی برای نمایش تصاویر بهره می برد که تأثیر زیادی بر روی روشنایی مطلوب تصاویر آن داشته است. این لامپ ها تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و 6000 ساعت در حالت استفاده از آن در حالت اکو (اقتصادی) دوام خواهند داشت و از این جهت تا مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعویض آنها پیدا نخواهید کرد.
استفاده از دو لامپ جهت نمایش تصاویر

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820

  • قابل استفاده هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ

با استفاده از دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 می توانید تصاویر مورد نظر خود را در ابعاد 50 تا 600 اینچ به نمایش درآورید. برای این منظور و جهت نمایش تصاویر در ابعاد 50 اینچ، این دستگاه ویدئو پروژکتور را باید در فاصله 1.77 تا 2.54 متر و برای نمایش تصاویر در 600 اینچ، باید آن را در فاصله بین 22.12 تا 30.94 متر نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار دهید.
نصب دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DX820 و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش نیز به آسانی انجام می گیرد. این ویدیو پروژکتور دارای امکاناتی مانند زوم برقی، جابجایی لنز به صورت برقی (تا 50 درصد عمودی و 30 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی و 15 درجه افقی) است و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با محدودیت فضای نصب، بتوانید آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
قابل استفاده هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-DX820 پورت های HDMI، DVI-D، ورودی و خروجی سریال، دو ورودی RGB و ورودی و خروجی Remote (جهت کنترل از راه دور) تعبیه شده که از طریق آنها می توانید ویدئو پروژکتور خود را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل کنید. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX820 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند که هم باعث کاهش هزینه ها می شود و هم در نصب دیتا پروژکتور کمک زیادی به شما می کند. با استفاده از این فناوری قادر خواهید بود تا از طریق یک کابل شبکه ساده، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به این ویدئو پروجکشن انتقال دهید و در عین حال دستگاه را به شبکه اتصال دهید.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820 برای استفاده در مکان های پُر نور و کاملاً روشن یک انتخاب ایده آل است و تصاویری با بالاترین میزان درخشندگی و روشنایی را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای استفاده در موزه ها، نمایشگاه ها و محیط های تجاری و تبلیغاتی دارید، این دیتا پروژکتور انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای محیط باز به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده ارائه راهنمایی های لازم در زمینه خرید انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار با بهترین قیمت به شما عزیزان می باشند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX820

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر