۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Star Ring Magnetic
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: داشبورد ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS (بدون محدودیت اندازه)

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic
این روزها ترافیک به یکی از معضلات اصلی زندگی در شهرهای بزرگ تبدیل شده و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل برای پیدا کردن بهترین مسیر به مقصد خود استفاده کنند. اما در دست گرفتن گوشی و کار با این اپلیکیشن ها در هنگام رانندگی خطرات زیادی به همراه دارد و ممکن است باعث بروز تصادف شود. به همین دلیل یک هولدر موبایل با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند. از جمله پایه های نگهدارنده کارآمد موجود در بازار، می توان به پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic اشاره کرد که از نوع آهنربایی است و امکان دسترسی به گوشی بدون در دست گرفتن آن در پشت فرمان ماشین را برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic
  • امکان نصب بر روی داشبورد ماشین از طریق پایه چسبی

پایه به کار رفته در هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic دارای خاصیت چسبندگی است و از این جهت می توان این پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل را بر روی داشبورد ماشین نصب کرد. ضمن اینکه امکان نصب این پایه نگهدارنده بر روی سایر سطوح صاف مانند میز و پیشخوان نیز وجود دارد. پس شما می توانید از هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic در خارج از خودرو و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید.
امکان نصب بر روی داشبورد ماشین از طریق پایه چسبی
نکته قابل ذکر در این رابطه قدرت چسبندگی بسیار مطلوب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد باسئوس Star Ring Magnetic است. به طوری که تکان های ماشین در حال حرکت باعث جدا شدن آن از محل نصب شده نخواهند شد. پس با خیالی راحت می توانید از این هولدر در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های درون شهری بهره ببرید.
امکان نصب بر روی داشبورد ماشین از طریق پایه چسبی
  • یک هولدر آهنربایی کارآمد!

درون صفحه نگهدارنده هولدر گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus Star Ring Magnetic از چهار آهنربای قدرتمند استفاده شده است. به همین دلیل این هولدر مگنتی توانایی بالایی در نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در سایزهای مختلف دارد. برای قرار دادن گوشی موبایل بر روی هولدر ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید. پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت و حتی شدیدترین تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها نیز باعث جدا شدن آن نخواهد شد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Star Ring Magnetic را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic
  • احاطه کامل بر روی صفحه نمایش گوشی

با توجه به اینکه نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Star Ring Magnetic از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است، می توانید از گوشی خود بر روی آن به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خود استفاده کنید. همچنین امکان تنظیم زاویه صفحه نگهدارنده این هولدر موبایل 360 درجه در راستای محور عمودی وجود دارد. با استفاده از این قابلیت ها، می توانید بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی خود را تنظیم کرده و در هنگام رانندگی به آن احاطه کامل داشته باشید.
احاطه کامل بر روی صفحه نمایش گوشی
  • ساخته شده از ترکیبی از فلز و سیلیکون

از لحاظ کیفیت ساخت هم پایه نگهدارنده آهنربایی گوشی موبایل باسئوس Star Ring Magnetic انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پایه نگهدارنده از ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و سیلیکون ساخته شده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل هولدر موبایل باسئوس Star Ring Magnetic مقاومت بالایی در برابر آسیب های محیطی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ضمن اینکه این هولدر موبایل دارای ابعاد و اندازه بسیار کوچکی نیز هست و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نمی کند.
ساخته شده از ترکیبی از فلز و سیلیکون

جمع بندی

در مجموع می توان پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic را با توجه به ویژگی هایی مانند قدرت چسبندگی بالا بر روی سطوح صاف مانند داشبورد ماشین، مجهز بودن به آهنرباهای قوی، قابلیت چرخش 360 درجه ای و کیفیت ساخت عالی یک انتخاب ایده آل برای استفاده درون خودروی شما دانست.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین و نحوه خرید هولدر موبایل را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پایه نگهدارنده مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Star Ring Magnetic

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر