۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و به دنبال محصولی کارآمد برای نمایش تصاویر در کلاس های درسی، جلسات اداری و شرکتی، همایش ها و کنفرانس ها هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ویدئو پروژکتور از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و برای استفاده های آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز کاربرد دارد. شدت روشنایی بسیار مطلوب، پشتیبانی از لنزهای مختلف پاناسونیک و قابلیت نصب و راه اندازی آسان برخی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L می باشد که سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540L

  • نمایش تصاویر به شکلی درخشان و شفاف

شدت روشنایی دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540L برابر با 5000 لومن است که باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با آن از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار باشند. با توجه به این ویژگی نیازی به خاموش کردن چراغ ها و تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز از این ویدیو پروژکتور استفاده کنید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540L
ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW540L دارای نسبت کنتراست 2000:1 نیز هست. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور برای نمایش سایه روشن ها و متون موجود در تصاویر با کیفیتی معمولی کفایت می کند. اما اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر دیتا پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW540L
  • کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر

در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW540L از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر استفاده شده که باعث نمایش رنگ های موجود در تصاویر به شکلی طبیعی و زنده می شود. همچنین این دیتا ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1280 x 800 پیکسل است و می توان از کیفیت و وضوح تصاویر آن اطمینان داشت. این ویدئو پروجکشن که از نوع WXGA است، انتظارات شما در زمینه کیفیت تصاویر را به خوبی برآورده می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L را مناسب ارزیابی کرد.
کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر
  • از لنزهای مختلف پاناسونیک استفاده کنید

یکی از ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L که سبب راحت تر شدن نصب آن در مکان ها و سالن های مختلف شده، پشتیبانی آن از لنزهای مختلف پاناسونیک است. این ویدئو پروژکتور اداری به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، فوکوس و نسبت پرتاب مختلف در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L انعطاف بالایی برای استفاده در محیط ها و سالن های متفاوت داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لنزهای سازگار با این ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
به طور کلی دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و برای استفاده هم در فضاهای کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ می توان بر روی آن حساب باز کرد.
از لنزهای مختلف پاناسونیک استفاده کنید

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW540L پورت های ارتباطی آن شامل DVI-D، HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، سریال، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور) و LAN (برای اتصال به شبکه) تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور خود را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر
  • هزینه های پایین نگهداری

در دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EW540L از یک لامپ 335 واتی استفاده شده است. طول عمر این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی از آن برابر با 4500 ساعت می باشد. ضمن اینکه فیلتر هوای به کار رفته در این پروژکتور تا 17000 ساعت نیازی به تعویض ندارد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض لامپ یا سرویس آن نخواهید داشت.
هزینه های پایین نگهداری

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L می توانید از تصاویری واضح، با کیفیت و شفاف بهره مند شوید و لذت برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی را تجربه کنید! این دستگاه ویدیو پروژکتور از لنزهای مختلف پاناسونیک پشتیبانی می کند و به همین دلیل می توان به راحتی از آن در مکان ها و سالن های متفاوت استفاده کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW540L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر