۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۳, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Infinim HBS-920

هندزفری بلوتوث ال جی Tone Infinim HBS-920
نوع گوشی: دورگردنی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری ال جی Tone Infinim HBS-920

 اگر به شنیدن موسیقی در حین انجام دادن کارهای روزمره عادت دارید و یا تماس های زیادی را در طول روز دریافت می کنید، حتماً تا به حال به خرید هندزفری فکر کرده اید. اگر هندزفری مورد استفاده شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن یا تأثیر نویزها بر روی صدا مواجه خواهید شد. از جمله هندزفری های با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار باید به هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Infinim HBS-920 اشاره کنیم که از نوع دورگردنی است و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر متصل می شود.
معرفی هندزفری ال جی Tone Infinim HBS-920

قابلیت های هندزفری LG Tone Infinim HBS-920

  • وزن سبک و استفاده فوق العاده آسان

هندزفری ال جی مدل LG Tone Infinim HBS-920 دارای وزن فقط 53.8 گرم است و به آسانی دور گردن شما قرار می گیرد. وزن سبک این هندزفری باعث می شود تا در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن، کوچکترین احساس خستگی و ناراحتی به شما دست ندهد. این هندزفری گردنی به گونه ای طراحی شده که گوشی های آن داخل بدنه جای می گیرند و از طریق دکمه می توان کابل آنها را جمع کرد. این ویژگی سبب می شود تا حمل و جابجایی هندزفری دور گردنی ال جی Tone Infinim HBS-920 به آسان ترین شکل ممکن صورت پذیرد.
قابلیت های هندزفری LG Tone Infinim HBS-920
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث

در هندزفری بی سیم ال جی Tone Infinim HBS-920 از بلوتوث نسخه 4.2 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت یا به طور کلی تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. این هندزفری گردنی ال جی کیفیتی عالی در برقراری ارتباط بلوتوثی با دستگاه های دیگر دارد و در هنگام کار کردن با آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین کیفیت اتصال بلوتوثی، فاصله هندزفری بلوتوثی ال جی LG Tone Infinim HBS-920 با دستگاه متصل به آن نباید از 10 متر بیشتر شود.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث
  • پخش موسیقی با صدایی رسا، قابلیت تنظیم بیس

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، هندزفری بی سیم بلوتوث ال جی Tone Infinim HBS-920 تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این هندزفری از فناوری aptX برای پخش صدا بهره می برد و صدایی رسا و واضح را به شما ارائه می دهد. همچنین در قسمت پشت سرگوشی ها، یک دکمه چرخشی تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید بیس صدا را کم یا زیاد کرد. از این جهت می توان گفت که هندزفری تو گوشی ال جی Tone Infinim HBS-920 تجربه گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان را برای شما لذت بخش تر می کند. همچنین بر روی این هندزفری دکمه های کنترلی موسیقی نیز تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است. با توجه به این مشخصات و قیمت هندزفری بلوتوثی پشت گردنی ال جی Tone Infinim HBS-920 می توان خرید آن را اقدامی کاملاً منطقی دانست!
پخش موسیقی با صدایی رسا، قابلیت تنظیم بیس

هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Infinim HBS-920

  • امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی

هندزفری تو گوشی ال جی Tone Infinim HBS-920 به اسپیکر نیز مجهز است و امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی را برای شما فراهم می آورد. برای این منظور می توانید از دکمه موجود بر روی بدنه هندزفری استفاده کرده و تماس های خود را رد کنید یا بپذیرید. هندزفری LG Tone Infinim HBS-920 دارای هشدار لرزشی (ویبره) نیز هست و در زمانی که گوشی های هندزفری در گوش قرار ندارند، شما را از زنگ خوردن گوشی مطلع می کند.
امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی
  • مجهز به باتری با میزان شارژدهی قابل قبول

شارژ کامل باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوث دار ال جی Tone Infinim HBS-920 برای 15 ساعت مکالمه و 12 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای به مدت 25 ساعت می باشد که میزان قابل قبولی به نظر می رسد. شما می توانید با استفاده از کابل MicroUSB باتری این هندزفری بی سیم را در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ نمایید. لازم به ذکر است که هندزفری ال جی Tone Infinim HBS-920 دارای نشانگر میزان شارژ باتری نیز هست و در صورت رو به اتمام بودن شارژ هندزفری، شما را از این موضوع مطلع می کند.
مجهز به باتری با میزان شارژدهی قابل قبول
  • سازگاری با اپلیکیشن Tone & Talk

یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری بی سیم ال جی Tone Infinim HBS-920 سازگاری آن با اپلیکیشن Tone & Talk است. این اپلیکیشن بر روی انواع  گوشی های اندرویدی و آیفون قابل نصب است و قابلیت هایی مانند مدیریت SMSها و پیام های دریافتی و ارائه راهنمای صوتی برای استفاده از دکمه های هندزفری را در اختیار شما می گذارد.
سازگاری با اپلیکیشن Tone & Talk

جمع بندی

اگر قصد خرید هندزفری دارید و به دنبال محصولی مدرن، شیک و دارای امکانات متعدد هستید، هندزفری بلوتوثی ال جی LG Tone Infinim HBS-920 تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این هندزفری توانسته با ویژگی هایی مانند اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث، کیفیت ساخت مطلوب و ارائه صدایی با کیفیت در هنگام پخش موسیقی و مکالمه به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Infinim HBS-920
شما می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان و یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هندزفری بلوتوث را دریافت نمایید. همچنین می توانید با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری بلوتوثی مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Infinim HBS-920

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر