۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۳, شنبه

شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100

شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100
تعداد درگاه خروجی: 2
نوع درگاره خروجی: USB-A
سازگار با: گوشی های موبایل، تبلت، پاور بانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس فوری هستید و ناگهان در حال رانندگی متوجه می شوید که شارژ گوشی موبایل شما تمام شده است! در این شرایط شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100 می تواند کمک زیادی به شما بکند و جریان برق مورد نیاز گوشی را تأمین کند. این شارژر با درگاه فندک تمام خودروها سازگار است و به قابلیت شارژ سریع (فست شارژ) نیز مجهز می باشد. بنابراین اگر سرعت در شارژ شدن دستگاه های مورد نظرتان از اهمیت زیادی برای شما برخوردار است، شارژر فندکی سامسونگ مدل Samsung EP-L1100 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100
  • کیفیت ساخت عالی از یک برند معتبر!

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه های دیجیتال است که محصولات آن همواره از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار بوده اند. این موضوع در رابطه با شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100 نیز صادق است. به طوری که در همان استفاده اول از شارژر فندکی، متوجه کیفیت ساخت عالی آن خواهید شد! توجه داشته باشید که این کیفیت ساخت تأثیر بسزایی بر قیمت شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 داشته است.
شارژر فندکی خودرو سامسونگ EP-L1100 در ابعاد 67.1 * 26 * 26 میلی متر و وزن 29.67 گرم عرضه شده و در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار بیش از حد، ضربات ناگهانی و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. پس در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
کیفیت ساخت عالی از یک برند معتبر!
  • طراحی ظاهری زیبا

شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100 در رنگ مشکی به بازار عرضه شده و بدنه آن به صورت مات طراحی شده است. این نوع طراحی، ظاهری شیک و زیبا به این محصول بخشیده است. همچنین دور تار دور قسمت بالایی بدنه شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 را یک نوار LED در بر گرفته که در هنگام متصل کردن شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و علاوه بر افزودن به جذابیت های ظاهری دستگاه، شما را از جریان یافتن برق در آن نیز آگاه می کند.
طراحی ظاهری زیبا
  • مجهز به دو پورت با قابلیت شارژ سریع

بر روی بدنه شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 دو پورت خروجی از نوع USB-A تعبیه شده و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این شارژر متصل نمایید. هر دو پورت این شارژر از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع پشتیبانی می کنند و به این ترتیب می توانید گوشی یا دیگر دستگاه های مد نظر را با آن با سرعتی بسیار بالا شارژ نمایید. لازم به ذکر است که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی فست شارژ سامسونگ EP-L1100 نیز باید از این فناوری پشتیبانی کنند؛ در غیر این صورت به حالت عادی شارژ خواهند شد.
حداکثر ولتاژ و شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت سامسونگ EP-L1100 در حالت شارژ عادی به ترتیب برابر با 5 ولت و 2 آمپر و در حالت شارژ سریع به ترتیب برابر با 9 ولت و 1.67 آمپر می باشد.
مجهز به دو پورت با قابلیت شارژ سریع

شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100

  • انواع دستگاه های قابل شارژ

با استفاده از شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 می توانید انواع دستگاه های دیجیتال شامل گوشی های موبایل، تبلت، پاور بانک، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... را شارژ نمایید. این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB کاربرد دارد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از آن برای شارژ آیفون و آیپد و دستگاه های دارای سیستم عامل iOS بهره برد. ضمن اینکه شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 را می توان با یک کابل USB به تمام دستگاه های دارای پورت USB متصل کرد.
شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100

جمع بندی

شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100 هر آنچه را که از یک شارژر فندکی با کیفیت و مرغوب انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و کیفیت ساخت عالی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در خودرودی شماست.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی و نحوه خرید شارژر فندکی فست شارژ سامسونگ EP-L1100 را دریافت نمایید. همچنین از طریق سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر