۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW630
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 6500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت برند شناخته شده پاناسونیک است که برای نمایش تصاویر در همایش ها، کنفرانس ها، جلسات اداری، رویدادهای مختلف و کلاس های دانشگاهی روانه بازار شده است. از جمله ویژگی های این ویدئو پروژکتور می توان به شدت روشنایی عالی، کنتراست بی نظیر و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز اشاره کرد که در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630

  • مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های کاملاً پُر نور

با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برابر با 6500 لومن است، می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر از آن در مکان های کاملاً روشن و پُر نور نیز استفاده کنید. این میزان روشنایی باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما در شرایط نوری مختلف می شود و خیال شما را بابت واضح بودن تصاویر در مکان های مختلف به طور کامل راحت می کند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630
  • یک ویدئو پروژکتور با کنتراستی بی نظیر!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630 با دیگر ویدیو پروژکتورهای هم رده با آن در بازار شده، نسبت کنتراست فوق العاده و 3000000:1 آن است که باعث نمایش کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با بالاترین وضوح می شود. همچنین این میزان کنتراست سبب نمایش قسمت های دارای رنگ مشکی با عمق عالی و قسمت های دارای رنگ روشن با شفافیت زیاد می شود و به این ترتیب کیفیت تصاویر به شکلی قابل توجه بهبود پیدا می کند. از این جهت ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس پاناسونیک PT-MW630 را می توان برای نمایش نمودارها، فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت یک انتخاب ایده آل دانست.
یک ویدئو پروژکتور با کنتراستی بی نظیر!
  • نمایش تصاویر با استفاده از فناوری جدید SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630 از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از فناوری های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. بنابراین می توان از طبیعی و زنده بودن رنگ ها و شارپ بودن تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن اطمینان کامل داشت. ضمن اینکه رزولوشن آن برابر با 1280*800 پیکسل است که باعث نمایش تصاویر با کیفیت و وضوحی بسیار مطلوب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW630 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.
نمایش تصاویر با استفاده از فناوری جدید SOLID SHINE Laser
  • هزینه های نگهداری فوق العاده پایین

شما می توانید با یک بار پرداخت هزینه بابت خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630، برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت و خوش ساخت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی بهره مند شوید. چرا که منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس نخواهند داشت و تا ماه ها و حتی چند سال قابل استفاده خواهند بود! این ویژگی علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری، باعث شده تا بتوان بر روی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز حساب باز کرد.
هزینه های نگهداری فوق العاده پایین

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630

  • مجهز به دو پورت ورودی HDMI و دیگر پورت های ارتباطی کاربردی

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و کار شما را برای اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... آسان می کند. از جمله پورت های این دیتا ویدئو پروژکتور می توان به دو پورت ورودی HDMI، ورودی ویدئو، ورودی سریال، خروجی مانیتور، دو ورودی RGB، LAN (قابل استفاده برای اتصال به شبکه)، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، USB (جهت اتصال فلش مموری به دستگاه) و ورودی و خروجی صدا اشاره کرد.
مجهز به دو پورت ورودی HDMI و دیگر پورت های ارتباطی کاربردی
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، پشتیبانی ویدئو پروژکتور اداری Panasonic PT-MW630 از فناوری DIGITAL LINK است که باعث نصب راحت تر دستگاه و کاهش هزینه های شما می شود. از طریق این تکنولوژی برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروجکشن، تنها به یک کابل شبکه ساده نیاز خواهید داشت! طول این کابل در این حالت تا 150 متر نیز می تواند برسد و به این ترتیب نصب و راه اندازی آن در مکان های مختلف برای شما آسان تر خواهد شد.
مجهز به دو پورت ورودی HDMI و دیگر پورت های ارتباطی کاربردی
  • امکان جابجایی لنز و زوم به صورت برقی

یکی از معضلات استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت کلی، نصب و راه اندازی آن با توجه به محدودیت های فضای محل نصب است. اما از آنجا که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 دارای امکاناتی مانند زوم برقی، جابجایی لنز تا 67 درصد عمودی و 35 درصد افقی به صورت برقی، تصحیح زاویه تصویر تا 35 درجه به صورت عمودی و افقی و قابلیت نصب 360 درجه ای است، به آسان ترین شکل ممکن می توانید آن را نصب و تصویر را بر روی پرده تنظیم کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور آموزشی تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ به شما ارائه می دهد و استفاده از آن هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ امکان پذیر است. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ با آن، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.37 تا 2.38 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ، این فاصله باید بین 14.23 تا 24.27 متر باشد.برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 و دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
امکان جابجایی لنز و زوم به صورت برقی

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 از تصاویری شفاف و درخشان (حتی در محیط های پُرنور!) بهره مند شوید! این دیتا ویدئو پروژکتور دارای کنتراست فوق العاده و رزولوشن مطلوبی است و انتظارات شما در نمایش با کیفیت تصاویر را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای استفاده در جلسات اداری، کلاس های دانشگاهی، همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای مختلف را دارید، دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 را مد نظر داشته باشید.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 و دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر