۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A

شارژر فندکی باسئوس BS-C20A
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB، با قابلیت فست شارژ
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20A

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20A
شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A یکی از تجهیزات پرکاربرد شرکت باسئوس برای آن دسته از افرادی است که ساعات زیادی از روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند. این شارژر فندکی ماشین در درگاه فندک انواع ماشین های سواری نصب می شود و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. شارژر فندکی باسئوس BS-C20A از اکثر فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20A
  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20A به صورت دو رنگ طراحی شده و از ظاهر زیبایی بهره می برد. به طوری که استفاده از آن جلوه ای خاص و جذاب به فضای داخل خودروی شما خواهد بخشید. این شارژر فندکی فست شارژ دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، خط و خش، فشار بیش از حد و ضربه به آسانی صدمه نمی بیند. پس در صورت استفاده صحیح، شارژر فندکی  Baseus BS-C20A برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت بسیار مطلوب
  • دو دستگاه مختلف را با بالاترین سرعت شارژ کنید!

بر روی بدنه شارژر فندکی سریع باسئوس BS-C20A دو پورت USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. هر دوی این پورت ها از فناوری های شارژ سریع (مانند QC3.0، QC2.0، SCP، FCP، AFC و MTK PE) پشتیبانی می کنند و در مجموع شدت جریان خروجی فوق العاده 6 آمپر را به ارمغان می آورند. بنابراین با استفاده از این شارژر فندکی موبایل می توانید گوشی موبایل یا  تبلت خود را با بالاترین سرعت و در کمترین زمان شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت فست شارژ، گوشی یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. علاوه بر گوشی، می توان از شارژر فندکی خودرو باسئوس BS-C20A برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.
دو دستگاه مختلف را با بالاترین سرعت شارژ کنید!
در رابطه با پورت های شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus BS-C20A باید به این نکته هم اشاره کنیم که هریک از این پورت ها دارای شدت جریان خروجی 5 آمپر (با ولتاژ 4.5 ولت)، 4.5 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 3 آمپر (با ولتاژهای 9 و 12 ولت) و 2.25 آمپر با ولتاژ 20 ولت هستند. لازم به ذکر است که شارژدهی این شارژر فندکی با ولتاژ 20 ولت تنها در خودروهای دارای باتری 24 ولتی (کامیون ها و وانت بارهای بزرگ) امکان پذیر است.

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A
  • مجهز به صفحه نمایش

از دیگر قابلیت های شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A باید به صفحه نمایش آن اشاره کنیم که میزان ولتاژ ورودی به شارژر را که همان ولتاژ باتری خودرو است، بر روی آن نمایش داده می شود. این ویژگی کمک زیادی به شما در مدیریت استفاده از شارژر و جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو می کند. در همین رابطه این شارژر فندکی ماشین فست شارژ به قابلیت اختصاص هوشمند ولتاژ متناسب با ظرفیت دستگاه های متصل به آن نیز مجهز شده است. بنابراین علاوه بر جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو، شارژر فندکی باسئوس BS-C20A باعث افزایش طول عمر گوشی و دیگر دستگاه های متصل به آن نیز می شود. با توجه به این مشخصات قیمت شارژر فندکی  ماشین باسئوس BS-C20A کاملاً ایده آل به نظر می رسد.
مجهز به صفحه نمایش

جمع بندی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A برای شما ساخته شده است! این شارژر فندکی دارای دو پورت می باشد که هر دوی آنها از قابلیت فست شارژ برخوردارند. بنابراین با استفاده از آن دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ گوشی تان نخواهید داشت.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A
چنانچه قصد خرید اینترنتی شارژر فندکی را دارید، برای دریافت قیمت شارژر فندکی ارزان و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آنها پاسخ دهند.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20A

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر