۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15005 با ظرفیت 15000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE15005
ظرفیت باتری: 15000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE15005

اگر قصد خرید پاور بانک دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت، زیبا و کارآمد برای شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال هستید، پاوربانک انرجایزر Energizer UE15005 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پاوربانک گوشی دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف بهره می برد. طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت مطلوب و سرعت شارژدهی مناسب از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا پاوربانک انرجایزر UE15005 برای مصارف روزمره کارایی بالایی داشته باشد.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE15005

طراحی ظاهری زیبا، ساخته شده از پلاستیک مرغوب

شرکت انرجایزر در ساخت پاوربانک UE15005 از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه، خراشیدگی و فشار برخوردار است. همچنین این پاور بانک گوشی موبایل دارای طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و کناره های بدنه آن به صورت برآمده طراحی شده اند. پس اگر علاوه بر ویژگی های فنی، ویژگی های ظاهری پاور بانک نیز برایتان اهمیت دارد، پاوربانک انرجایزرEnergizer UE15005 با ظرفیت 15000 میلی آمپر انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
از لحاظ ابعاد و وزن نیز پاور بانک Energizer UE15005 با توجه به ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی آن، در وضعیت مناسبی قرار دارد و برای حمل و جابجایی آن کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. این شارژر همراه در ابعاد 140*72*23.5 میلی متر و وزن 350 گرم عرضه شده و می توان آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی گذاشت و با خود در تمام طول روز به همراه داشت.
طراحی ظاهری زیبا، ساخته شده از پلاستیک مرغوب
  • توانایی 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE15005 برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. بنابراین با به همراه داشتن این پاور بانک انرجایزر 15000 با خود، خیالتان به طور کامل بابت شارژ داشتن گوشی موبایل در تمام طول روز راحت خواهد بود. البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی شارژر همراه انرجایزر UE15005 ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. همچنین شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و وسایلی از این قبیل هم علاوه بر گوشی استفاده کنید. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE15005 می توان آن را دستگاهی کارآمد در زمینه شارژ انواع دستگاه های دیجیتال دانست.
توانایی 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15005 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

  • قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE15005  از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف برخوردار است و یک دستگاه کارآمد در این زمینه به شمار می آید. این پاور بانک تبلت دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان آنها حداکثر به 2.1 آمپر می رسد. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب پاوربانک انرجایزر UE15005 به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت.
برای شارژ باتری پاوربانک Energizer UE15005 نیز باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است و سرعت مناسبی را ارائه می دهد. البته با توجه به ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی این شارژر همراه، ممکن است شارژ شدن آن به صورت کامل زمان نسبتاً زیادی طول بکشد. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این پاور بانک 15000 میلی آمپر، از میزان شارژ باتری آن به صورت تقریبی در هر لحظه مطلع شوید.
قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف
  • مقاومت بالا در برابر اختلالات احتمالی

در پاور بانک انرجایزر Energizer UE15005 از مدارهای محافظ استفاده شده و به همین دلیل این پاور بانک در برابر اختلالاتی مانند نوسانات شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، افزایش دما و شارژ بیش از حد مقاوم است. این ویژگی باعث می شود تا در صورت رخ دادن این اختلالات، هیچ گونه آسیبی به باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال متصل به پاور بانک انرجایزر UE15005 وارد نشود.
مقاومت بالا در برابر اختلالات احتمالی

جمع بندی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15005 با ظرفیت 15000 میلی آمپر یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال به حساب می آید. این پاوربانکِ 15000 میلی آمپر ساعتی از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان برخوردار بوده و سرعت مناسبی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین دارای کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری زیبایی است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.
چنانچه قصد خرید پاور بانک با ظرفیت بالا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اینترنتی پاور بانک را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE15005 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر