۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556dn

پرینتر اچ پی PageWide 556dn
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ سیاه و سفید و رنگی: 50 برگ بر دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید حداکثر 1200*1200 dpi، رنگی حداکثر 1200*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 556dn

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556dn یکی از پرینترهای خوش ساخت شرکت اچ پی است که از تکنولوژی PageWide برای چاپ بهره می برد. این تکنولوژی که در واقع یک فناوری جدید و مستقل از چاپ لیزری و جوهرافشان است، امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی با بالاترین کیفیت و سرعت را فراهم می آورد و باعث صرفه جویی در مصرف کارتریج نیز می شود. به طوری که پرینتر HP 556dn در مقایسه با پرینترهای لیزری باعث کاهش هزینه چاپ رنگی به ازای هر برگ تا 40 درصد شده و از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار است. این پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی برای استفاده در شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و کسب و کارهایی ارائه شده که به چاپ سیاه و سفید و رنگی با بالاترین کیفیت و سرعت نیاز دارند.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره جوهر افشان اچ پی PageWide 556dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556dn

  • سرعت بسیار مطلوب در چاپ

چاپگر جوهر افشان اچ پی PageWide 556dn در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی برابر با 50 برگ در دقیقه است که به خصوص برای چاپ رنگی سرعت قابل توجهی به شمار می آید. از این جهت می توان بر روی این پرینتر برای چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد! لازم به ذکر است که پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 556dn دارای توان ماهیانه حداکثر 80000 پرینت است و در حجم کاری سبک و نیمه سنگین قابل استفاده می باشد. البته توجه داشته باشید که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت آن به مرور زمان، از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن برای 2000 تا 7500 پرینت در ماه استفاده شود.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556dn
  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید

از پرینتر تک کاره اچ پی PageWide 556dn علاوه بر مصارف معمولی در چاپ فایل های متنی، می توان برای چاپ عکس، بروشور، کارت ویزیت و مواردی از این دست هم استفاده کرد. حداکثر رزولوشن این چاپگر عکس حرفه ای در هنگام چاپ سیاه و سفید بر روی کاغذهای ColorLok اچ پی و همچنین کاغذهای مخصوص چاپ بروشور و کارت ویزیت HP برابر با 1200*1200 dpi خواهد بود. همچنین پرینتر چاپ عکس اچ پی PageWide 556dn قادر به چاپ رنگی بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP با رزولوشن حداکثر 2400*1200 dpi می باشد. از این جهت می توان از کیفیت عالی این پرینتر چاپ عکس به خصوص در هنگام چاپ رنگی اطمینان داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در عکس ها، طرح ها و فایل های مورد نظر شما به شکلی کاملاً واضح به روی کاغذ منتقل خواهند شد.
کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید
  • امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری، پشتیبانی از شبکه

اتصال پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل HP PageWide 556dn به کامپیوتر از طریق پورت USB و کابل انجام می شود. بر روی بدنه این پرینتر دو پورت USB دیگر نیز تعبیه شده که برای اتصال فلش مموری به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند. پس اگر فایل های شما یا مشتریتان بر روی فلش مموری ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر ندارید و می توانید از این پرینتر تک کاره اداری برای چاپ مستقیم آنها از روی فلش استفاده کنید. ضمن اینکه پرینتر تحت شبکه اچ پی HP 556dn دارای پورت اترنت نیز هست و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی وجود دارد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.
امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری، پشتیبانی از شبکه

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP PageWide 556dn

  • سازگاری با کارتریج های مرغوب و پرظرفیت HP

پرینتر جوهرافشان HP PageWide 556dn با یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از مدل های HP 981A، HP 981X یا HP 981Y سازگار است. ظرفیت چاپ کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 6000 برگ، 11000 برگ و 20000 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی آنها به ترتیب برابر با 6000 برگ، 10000 برگ و 16000 برگ می باشد. با توجه به این میزان ظرفیت، می توان گفت که تا مدتی طولانی نیازی به تعویض کارتریج پرینتر پیدا نخواهید کرد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP PageWide 556dn
  • دارای قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

در پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP 556dn از یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 50 برگی در حالت استاندارد استفاده شده است. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید سه سینی 500 برگی اختیاری دیگر نیز در این پرینتر رنگی بهره ببرید. توجه داشته باشید که این سینی ها به صورت جداگانه قابل تهیه هستند و بر روی قیمت پرینتر اچ پی HP 556dn مؤثر می باشند.
نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه پرینتر جوهرافشان توانایی آن در چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی است. شما می توانید از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای نازک، ضخیم، بازیافتی، کاغذهای مخصوص چاپ جوهری، کاغذهای براق و مخصوص چاپ عکس، پاکت نامه، لیبل، کارت و کاغذهای مخصوص چاپ بروشور به عنوان کاغذ ورودی به این پرینتر استفاده کنید.
دارای قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556dn

  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی

از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی به کار رفته در پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556dn  می توانید به آسانی با پرینتر کار کرده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. رابط کاربری این نمایشگر به گونه ای طراحی شده که حتی افراد تازه کار نیز در کار با آن مشکلی نخواهند شد.
دیگر سخت افزار به کار رفته در این پرینتر جوهرافشان اداری شامل پردازنده مرکزی 1.2 گیگاهرتزی و حافظه 1280 مگابایتی (قابل ارتقا به 3328 مگابایت) می شود که باعث ارائه عملکرد سریع و روان دستگاه شده اند. به این ترتیب در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش لمسی
  • دارای قابلیت چاپ از راه دور

پشتیبانی از سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print 2.0 یکی دیگر از ویژگی های کاربردی پرینتر تک کاره اچ پی HP 556dn است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید (بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار پرینتر) صادر نمایید.
دارای قابلیت چاپ از راه دور

جمع بندی

با استفاده از چاپگر اچ پی HP 556dn از کیفیت و سرعت چاپ در کنار هم بهره مند خواهید شد! این پرینتر که از سری پرینترهای PageWide اچ پی به بازار عرضه شده، تمام انتظارات شما را به خصوص در چاپ رنگی به خوبی برآورده می کند و کارایی بالایی در محل کار شما خواهد داشت.
برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر ارزان قیمت اداری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی HP PageWide 556dn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر