۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE15002CQ
ظرفیت باتری: 15000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE15002CQ

شرکت انرجایزر را می توان یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل دانست که توانسته با عرضه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر نیز یکی از محصولات این شرکت است که از قابلیت شارژدهی به انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال برخوردار می باشد. این پاور بانک دارای ظرفیت بسیار مطلوب 15000 میلی آمپر ساعتی است و از تکنولوژی فست شارژ نیز پشتیبانی می کند. مجهز بودن به دو پورت خروجی و دو پورت ورودی از نوع USB-C و MicroUSB و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی های پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE15002CQ به شمار می آید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE15002CQ
  • کیفیت ساخت عالی، قابل تهیه در رنگ های مختلف

سطح بدنه شارژر همراه انرجایزر UE15002CQ از آلومینیوم و کناره های بدنه آن از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، به جا ماندن اثر انگشت، لکه و ضربه دارند. این پاور بانک انرجایزر 15000 دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و شما می توانید نسبت به خرید آن در رنگ های مشکی، کرم، خاکستری، رزگلد، سرمه ای، سبز تیره و قرمز اقدام نمایید.
در رابطه با وزن و ابعاد پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE15002CQ نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این پاوربانک در ابعاد 135.5*70*18 میلی متر و وزن 340 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی نسبتاً آسانی بهره می برد. توجه داشته باشید که ظرفیت این پاوربانک گوشی برابر با 15000 میلی آمپر ساعت است و به همین دلیل وزن نسبتاً زیاد آن قابل توجیه به نظر می رسد. در هر صورت شما می توانید به آسانی پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی خود گذاشته و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید.
کیفیت ساخت عالی، قابل تهیه در رنگ های مختلف
  • دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت کامل پاوربانک انرجایزر UE15002CQ برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی موبایل هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. پس با به همراه داشتن این پاوربانک گوشی موبایل با خود، خیالتان بابت شارژ داشتن دائمی گوشی در طول روز راحت خواهد بود! البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، پاوربانک فست شارژ انرجایزر UE15002CQ برای شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز کاربرد دارد.
دارای ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، شارژدهی با سرعتی عالی

پاور بانک تبلت انرجایزر UE15002CQ دارای دو پورت خروجی است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع (Qualcomm 3.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) و حداکثر توان خروجی آن برابر با 18 وات است که سرعتی عالی در شارژدهی را برای شما در شارژ گوشی و تبلت به ارمغان می آورد. به این نکته توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما هم باید با فناوری شارژ سریع سازگار باشد؛ در غیر این صورت توسط پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE15002CQ به صورت معمولی شارژ خواهد شد.
پورت خروجی دیگر پاور بانک انرجایزر UE15002CQ نیز دارای شدت جریان 2 آمپر است و کارایی بالایی در شارژدهی به دستگاه های دیجیتال دارد. پس شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این پاوربانک شارژ کرده و از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند شوید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE15002CQ نیز مؤثر بوده است.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، شارژدهی با سرعتی عالی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر

  • مجهز به پورت های ورودی USB-C و MicroUSB

از دیگر قابلیت های کاربردی پاور بانک انرجایزر Energizer UE15002CQ باید به مجهز بودن آن به پورت ورودی USB-C اشاره کنیم که از جدیدترین نسل های پورت USB به حساب می آید. از طریق این پورت می توانید باتری پاوربانک خود را با کیفیت و سرعتی بسیار مطلوب شارژ کنید. ضمن اینکه این پاور بانک تایپ سی دارای یک پورت MicroUSB نیز هست که آن هم از نوع ورودی بوده و برای شارژ باتری شارژر همراه مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی هر دوی این پورت ها برابر با 2 آمپر است. همچنین در قسمت کناری بدنه آن چهار نشانگر LED تعبیه شده که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع می کنند.
مجهز به پورت های ورودی USB-C و MicroUSB
  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی

پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر به افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما کمک زیادی می کند. این پاور بانک در برابر اختلالاتی مانند نوسانات شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه مقاوم است و مانع از آسیب رسیدن به دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی می شود. پس با خیالی راحت می توانید دستگاه مورد نظرتان را به شارژر همراه انرجایزر Energizer UE15002CQ متصل کنید.
محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در حین شارژدهی

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعتی، سازگاری با فناوری فست شارژ، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف و مجهز بودن به پورت های ورودی USB-C و MicroUSB یک دستگاه کارآمد برای شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال دانست.
شما می توانید برای خرید پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE15002CQ با بهترین قیمت بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت شرکت ایده برتر برای شما فراهم است.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE15002CQ با ظرفیت 15000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر