۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E

مانیتور صنعتی ال جی 75UM3E
نوع و سایز صفحه نمایش: 75 اینچ
رزولوشن: (UHD) 3840*2160
کنتراست: 1200:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 75UM3E

مانیتور های ال جی سری UM3E نمایشگر هایی هستند که می توانند در مدت زمان طولانی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. عموما از این مانیتور های صنعتی در مکان هایی مانند اتاق های کنترل و محیط هایی که نیاز به استفاده بدون وقفه و 24 ساعته از آنها است، به کار می روند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد مانیتور های ال جی سری UM3E امکان نصب به صورت عمودی نیز می باشد. این بدان معناست که علاوه بر نصب افقی مانیتور، می توان آنها را به صورت عمودی هم قرار داد و تصاویر را به نمایش در آورد. از آنجا که در طراحی و ساخت این مانیتور ها قاب بسیار نازکی تعبیه شده است، به زیبایی می توان مانیتور را بر روی دیوار قرار داد و در سالن های کنفرانس بزرگ، نمایشگاه ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، موسسات مالی، ادارات و شرکت ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ از آنها استفاده کرد. در ادامه مطلب قصد داریم ویژگی های مانیتور صنعتی LG 75UM3E از سری UM3E را بررسی کنیم.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 75UM3E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 75UM3E

  • نمایش شگفت انگیز رنگ ها

نمایشگر صنعتی ال جی 75UM3E از فناوری IPS برای نمایش تصاویر بهره می برد که کیفیت بسیار مطلوبی در نمایش تصاویر دارد. همچنین این مانیتور صنعتی 75 اینچ دارای سرعت پاسخدهی 6 میلی ثانیه است و تمام تصاویر و رنگ ها را در کوتاه ترین زمان تغییر می دهد و با وضوح عالی نشان می دهد. بنابراین هنگام به نمایش گذاشتن تصاویر دارای تحرک و فایل های ویدئویی با مشکلاتی مانند کندی تغییر تصویر یا نقطه نقطه شدن آن مواجه نخواهید شد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 75UM3E
  • تصاویری با درخشندگی و کیفیت عالی

ویژگی دیگر مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است که باعث کارایی مناسب این دستگاه مانیتور صنعتی در ارائه تصاویر به شکلی شفاف و درخشان شده است. این مانیتور دارای میزان رزولوشن 2160*3840 پیکسل است و تصاویر را با کیفیت UHD نمایش می دهد. با این مشخصات می توان گفت که از تماشای تصاویر و ویدئو هایی با کیفیت عالی بهره مند خواهید شد.
تصاویری با درخشندگی و کیفیت عالی
  • زاویه دید عالی و قابلیت نصب افقی و عمودی

یکی از مشخصه های برجسته تلویزیون صنعتی ال جی LG 75UM3E زاویه دید 178 درجه است که امکان تماشای تصاویر از تمام زوایا و جهت ها را مهیا می سازد. پس اگر قصد نصب مانیتور در یک سالن بزرگ را دارید نگران نباشید، تصاویر در حال پخش از هر گوشه سالن قابل رویت می باشد. همانطور که گفته شد این مانیتور صنعتی بزرگ قابلیت نصب و پخش تصاویر به هر دو صورت افقی و عمودی را دارد که متناسب با نیاز خود می توانید در هر جهتی تصاویر را به نمایش در آورید.
زاویه دید عالی و قابلیت نصب افقی و عمودی

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E

  • مجهز به قابلیت های اتصالی متنوع و کاربردی

در مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E امکان دسترسی و اتصال به دستگاه های دیگر بسیار آسان است، این مانیتور حرفه ای بر روی بدنه خود دارای 3 پورت HDMI، 2 پورت USB و پورت های  DP،DVI-D و Audio است و بدون پیچیدگی از طریق کابل به کامپیوتر، لپ تاپ و دستگاه های دیگر متصل می شود. تنوع در پورت های آن شما را در به نمایش گذاشتن تصاویر از منابع مختلف همراهی می کند. لازم به ذکر است با اتصال فلش مموری به پورت USB می توانید فایل های آن را نیز نمایش دهید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E
  • بهره مندی از قابلیت های کاربردی متنوع

قاب نازک مشکی رنگی که دور تا دور نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 75UM3E را فرا گرفته است در هنگام قرار گرفتن بر روی دیوار بسیار زیبا نمایان می شود و برای مخاطبان نمایش لذت بخشی به همراه دارد. از دیگر قابلیت های این مانیتور صنعتی بزرگ می توان به حافظه داخلی 4 گیگ، وای فای داخلی، سنسور تشخیص دما، سنسور تشخیص روشنایی و ذخیره انرژی باتری اشاره کرد.
بهره مندی از قابلیت های کاربردی متنوع

جمع بندی

مانیتور صنعتی ال جی LG 75UM3E با کیفیت بی نظیر در نمایش فیلم و تصاویر و ارائه رنگ های شگفت انگیز برای استفاده در سالن های بزرگ سر بسته و رو باز در شرایط نوری مختلف مناسب می باشد. این نمایشگر فوق عریض صنعتی با بهره مندی از قابلیت های متنوع، صفحه نمایشی جذاب و دیدنی را برای شما به ارمغان می آورد و حس خوشی از تماشای تصاویر با کیفیت را رقم می زند.
شما می توانید بهترین برند مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید مانیتور صنعتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب محصول مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر