۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E

مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E
نوع و سایز صفحه نمایش: 43 اینچ
رزولوشن: (FHD) 1920*1080
کنتراست: 1300:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E

اگر به یک مانیتور با کیفیت برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ احتیاج دارید و می خواهید از قابلیت های متعدد بهره مند شوید، مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E انتخاب مناسبی برای شما است. شرکت ال جی این مانیتور خوش ساخت را با طراحی شیک و زیبا در ابعاد 54*563.9*969.6 میلی متر تولید نموده است و می توان آن را در هر محیطی از جمله کارخانه ها، مراکز فروشگاهی، اداری، تفریحی و ... به راحتی نصب و راه اندازی نمود. بدنه مقاوم و مستحکم آن موجب شده در محیط های عمومی در مقابل رطوبت، باد و گرد و خاک به دستگاه آسیبی وارد نشود و سالم بماند. در ادامه متن به معرفی ویژگی های نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال LG 43SH7E می پردازیم و قابلیت های متنوع آن را بررسی می کنیم.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E

  • بهره مندی از به روزترین فناوری در پنل

مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E مجهز به پنل IPS برای نمایش تصاویر هستند که از به روزترین تکنولوژی های حال حاضر در دنیا می باشد و کیفیت مطلوبی از تصاویر به نمایش در آمده را عرضه می دهد. به کار گیری پنل با کیفیت بالا موجب پخش تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی می شود، همچنین برای پخش در ابعاد بزرگ اهمیت بسیاری دارد.
تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!
از مشخصات مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این دستگاه مانیتور صنعتی از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E
  • از همان نقطه ای که نشسته اید، به تماشا بپردازید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 43SH7E قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این تلویزیون صنعتی امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.
از همان نقطه ای که نشسته اید، به تماشا بپردازید!

امکان استفاده از مانیتور صنعتی در محیط های روشن

همچنین از آنجایی که شدت روشنایی مانیتور صنعتی LG 43SH7E برابر با 700 cd/m2)) است می توانید از تصاویری با درخشندگی و روشنایی عالی در محیط های روشن بهره مند شوید و بدون افت کیفیت تصاویر هر آنچه می خواهید را نمایش دهید.
امکان استفاده از مانیتور صنعتی در محیط های روشن

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E

  • دارای پورت های ورودی و خروجی متنوع

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E از درگاه های HDMI (3), DP, DVI-D, Audio, USB 3.0 پشتیبانی می کند که از این طریق می توان با کابل به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ متصل شد و تصاویر و ویدئو های خود را به نمایش در آورد. علاوه بر این با اتصال فلش مموری به این مانیتور صنعتی تبلیغاتی می توانید تصاویر و فایل های موجود بر روی آن را نمایش دهید و از تماشای آنها در ابعاد وسیع لذت ببرید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E
  • تصاویری در ابعاد بزرگ و یکپارچه

در رابطه با دیگر ویژگی های مانیتور ال جی LG 43SH7E لازم به ذکر است که این تلویزیون بزرگ صنعتی دارای میزان سرعت پاسخ دهی 12 میلی ثانیه است و در کمترین زمان رنگ تصاویر را تغییر می دهد، به گونه ای که تصاویر دچار پیکسل پسکسل شدن نمی شوند و رنگ هایشان یکپارچه و منظم تغییر می کند.
  • ارائه عملکردی مطلوب در شبانه روز

یکی از خصوصیات مهم مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی LG 43SH7E میزان کارایی 24 ساعت است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته تصاویر خود را بدون هیچ مشکلی نمایش دهید، این مانیتور صنعتی با کیفیت بالا در هنگام ارائه تصاویر با مشکلاتی مانند تار شدن تصویر یا نقطه نقطه شدن آن بخصوص در هنگام نمایش تصاویر متحرک مواجه نمی شود و به ندرت این اتفاق می افتد.
  • در هر شرایطی از مانیتور استفاده کنید!

شما می توانید از این نمایشگر فوق عریض صنعتی در محیط هایی با دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد بهره مند شوید. همانطور که گفته شد این مانیتور در مقابل گرد، غبار و باد مستحکم بوده و برای استفاده در محیط های باز مناسب می باشد.
ارائه عملکردی مطلوب در شبانه روز

جمع بندی

شرکت ال جی یکی از برترین تولید کنندگان در زمینه تولید مانیتور های صنعتی است و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. اگر قصد خرید مانیتور صنعتی با قابلیت های کاربردی و متنوع را دارید، نمایشگر ال جی LG 43SH7E را مد نظر داشته باشید! این مانیتور با شدت روشنایی مطلوب، کیفیت بالا در ارائه تصاویر و قابلیت نمایش به صورت افقی و عمودی انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
شما می توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید اینترنتی مانیتور صنعتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب مانیتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر