۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L
طول عمر منبع نور لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L
اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با کیفیت هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در جلسات اداری و سازمانی، همایش ها و کلاس های آموزشی طراحی شده و تمام انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور کارآمد را به خوبی برآورده می کند. شدت روشنایی عالی، کنتراست فوق العاده، قابلیت نصب 360 درجه ای، سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و کاربردی تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L را به یک محصول پرطرفدار در میان کاربران تبدیل کرده اند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L
  • از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. این ویدئو پروژکتور که از نوع لیزری است، دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل می باشد و می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW730L توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و شاداب دارد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L می توان کیفیت تصاویر ارائه شده با آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.
از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!
  • یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی

شاید بتوان دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MW730L را یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی دانست! این ویدئو پروژکتور نصبی دارای شدت روشنایی 8000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. پس بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L در هر مکانی با هر شرایطی از لحاظ نور محیطی استفاده کنید و از تصاویری روشن بهره مند شوید.
یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی
  • نسبت کنتراست فوق العاده!

با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برابر با 3000000:1 است، می توان گفت که سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به نمایش درخواهند آمد! این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های شفاف به شکلی کاملاً شفاف به نمایش درآیند و کیفیت تصاویر به این ترتیب بهبود پیدا کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش نمودارها، جداول، اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی در مصارف آموزشی و اداری کارایی و اهمیت زیادی پیدا می کند.
نسبت کنتراست فوق العاده!
  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

از دیگر قابلیت های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW730L پشتیبانی از لنزهای مختلف پاناسونیک است. این ویدئو پروجکشن در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنز مورد نظرتان در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک MW730L در محیط های مختلف می شود و امکان انتخاب لنز را با توجه به ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی، امکان تصحیح زاویه تصویر و نسبت پرتاب به شما می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لنز پاناسونیک با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L
  • مجهز به پورت های کاربردی، سازگار با فناوری DIGITAL LINK

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این دیتا پروژکتور به دو پورت HDMI، دو پورت RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، LAN (جهت اتصال به شبکه)، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی سریال و ورودی و خروجی صدا مجهز است و به سادگی می توان از طریق کابل های مربوطه آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو و... متصل کرد. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW730L دارای پورت USB جهت اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم تصاویر از روی آن نیز هست.
مجهز به پورت های کاربردی، سازگار با فناوری DIGITAL LINK
اما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MW730L سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است که باعث کاهش هزینه ها و نصب راحت تر دیتا ویدئو پروژکتور می شود. این فناوری این امکان را به شما می دهد تا تنها از طریق یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 150 متر)، بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدیو پروژکتور انتقال دهید.
  • طول عمر بالای منبع پخش لیزری و فیلتر

همان طور که اشاره شد، دیتا پروژکتورکلاسی پاناسونیک PT-MW730L از نوع لیزری است و منبع پخش آن دارای طول عمری معادل با 20 هزار ساعت می باشد. همچنین فیلتر به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور به مدت 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس پیدا نخواهد کرد! از این جهت بدون صرف هزینه های اضافی بابت تعمیر یا سرویس ویدئو پروژکتور، می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. طول عمر بالای منبع پخش لیزری این ویدئو پروژکتور لیزری باعث شده تا بتوان از آن برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته بهره برد.
طول عمر بالای منبع پخش لیزری و فیلتر

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که میزان روشنایی تصاویر و همچنین میزان خوانایی متن ها و اعداد موجود در تصاویر برایشان اهمیت زیادی دارد! این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی و کنتراستی عالی است و یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مصارف آموزشی و اداری و استفاده در همایش های نسبتاً بزرگ به شمار می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با این محصول نظری دارید، می توانید آن را در بخش کامنت های سایت ایده برتر ثبت کنید و به این ترتیب به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر