۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de

پرینتر لکسمارک CX725de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: سیاه و سفید: 50 برگ بر دقیقه، رنگی: 50 برگ در دقیقه یک رو، 40 سمت (side) در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 1200*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725de

شرکت لکسمارک یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع پرینتر لیزری می باشد که محصولات آن همواره از کفایت و دوام بالایی برخوردار بوده است. از جمله محصولات این شرکت می توان به پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de اشاره کرد که قابلیت های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید در حالت های یک رو و دو رو، اسکن و فکس را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی برای استفاده در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد طراحی شده و یکی از پرینترهای لیزری کارآمد موجود در بازار به حساب می آید.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725de

  • سرعت پرینت و کپی 50 برگ در دقیقه

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر اداری برای اولین چاپ رنگی یا سیاه و سفید به 5 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن نیاز دارد و پس از آن قادر به انجام پرینت و کپی با سرعت 50 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب است؛ به طوری که می توان بر روی پرینتر لکسمارک CX725de برای انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط و زیاد حساب باز کرد.
به طور کلی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725de توانایی انجام 150 هزار چاپ در ماه را دارد و یک پرینتر ایده آل برای استفاده در حجم کاری نسبتاً زیاد به شمار می آید. البته در هنگام کار با این پرینتر لیزری رنگی به این نکته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از آن برای 2000 تا 20000 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.
  • کیفیتی عالی در چاپ سفید و سیاه و رنگی

از لحاظ کیفیت چاپ نیز می توان پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de را دستگاهی کارآمد دانست. این پرینتر لیزری توانایی چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوحی عالی برخوردارند. دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725de در چاپ جزئیات نیز توانایی بالایی دارد و تمام محتوای موجود در فایل های مورد نظر شما را به بهترین شکل بر روی کاغذ چاپ می کند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725de
  • از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

اگر به تهیه اسکن از اسناد در کسب و کار خود نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX725de به کار شما خواهد آمد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ است و قادر به اسکن سیاه و سفید (با رزولوشن 600*600 dpi) و رنگی (با رزولوشن 300*300 dpi قابل ارتقا به 600*600 dpi) می باشد. با استفاده از این اسکنر تخت می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرور FTP ارسال کنید.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، سرعت اسکن پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725de است که در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید برابر با 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت (side) در دقیقه به صورت دو رو می باشد.
  • ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ

همان طور که اشاره شد، پرینتر Lexmark CX725de از قابلیت ارسال فکس به صورت سیاه و سفید و رنگی نیز برخوردار است. مودم فکس به کار رفته در این پرینتر دارای سرعت 33.6 kbps بوده و امکان ارسال فکس در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد.
از اسناد خود اسکن رنگی تهیه کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX725de

  • ظرفیت و کیفیت بسیار مطلوب تونر کارتریج

تونر کارتریج های مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) به کار رفته در پرینتر لیزری Lexmark CX725de از ظرفیت چاپی معادل با 7000 برگ بهره می برند و برای مدتی طولانی شما را از تعویض آنها بی نیاز می کنند. اما یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725de سازگاری آن با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت است که به شما اجازه می دهد تا متناسب با نیازتان نسبت به تهیه آنها اقدام کنید. این دستگاه پرینتر لیزری با تونر کارتریج مشکی از مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1HK0 (با ظرفیت 25000 برگ) سازگار است. همچنین شما می توانید از تونر کارتریج های رنگی از سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1H (با ظرفیت 16000 برگ) در پرینتر لکسمارک CX725de استفاده کنید. مشخصات کامل این تونر کارتریج ها در بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر درج شده است.
  • امکان چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی

گنجایش کاغذ پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725de در حالت استاندارد برابر با 650 برگ می باشد و در آن از یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی استفاده شده است. ضمن اینکه امکان استفاده از سه سینی 550 برگی به صورت اختیاری در این پرینتر وجود دارد. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت پرینتر لکسمارک Lexmark CX725de مؤثر است و در صورت نیاز باید آنها را به صورت جداگانه تهیه کنید.
چاپگر لکسمارک CX725de توانایی چاپ بر روی انواع کاغذهای ورودی را دارد و شما می توانید متناسب با نیازتان از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، لیبل وینیل، کاغذهای مخصوص چاپ بنر و پوستر (در ابعاد A4)، لیبل کاغذی، مقوای نازک و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی در آن بهره ببرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX725de

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de

  • کاربری آسان از طریق نمایشگر لمسی، مجهز به پردازنده چهار هسته ای

در نگاه اول شاید کار با پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de و استفاده از تمام امکانات و قابلیت های آن کمی دشوار به نظر برسد. اما با توجه به اینکه در این چاپگر اداری از صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تمام رنگی استفاده شده، کار با آن حتی برای افراد تازه کار هم بسیار آسان خواهد بود! به طوری که در هنگام کار با پرینتر، حس کار با یک تبلت به شما دست خواهد داد!
از لحاظ سخت افزاری نیز پرینتر لیزری لکسمارک CX725de در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه 2048 مگابایتی (قابل ارتقا به 4096 مگابایت) مجهز است. این مجموعه سخت افزاری از بروز مشکلاتی مانند کند شدن سیستم یا هنگ کردن آن در هنگام کار با پرینتر جلوگیری می کند.
  • اتصال آسان به کامپیوتر، فلش مموری و شبکه، مجهز به درگاه کارت حافظه

اتصال دستگاه پرینتر لیزری لکسمارک CX725de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. این پرینتر به دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلوی بدنه و دیگری در پشت بدنه) هم مجهز است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کنید. در این حالت عمل چاپ به صورت مستقیم از روی فلش مموری و بدون نیاز به اتصال پرینتر به کامپیوتر انجام می شود. علاوه بر این، پرینتر رنگی لکسمارک CX725de دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و توانایی چاپ مستقیم از روی کارت حافظه را نیز دارد.
اگر قصد استفاده تیمی و گروهی از پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX725de را دارید، این امکان برای شما مهیا است. برای این منظور می توانید پرینتر را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه به شبکه های کابلی متصل کرده و از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به آن دسترسی داشته باشید.
کاربری آسان از طریق نمایشگر لمسی، مجهز به پردازنده چهار هسته ای

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de را یک دستگاه کارآمد در زمینه های پرینت، کپی، فکس و اسکن دانست که تمام نیازهای شما برای مصارف اداری و شرکتی را به خوبی برطرف می کند. این پرینتر لیزری چهارکاره دارای سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوبی است و به خوبی می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لکسمارک Lexmark CX725de و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر