۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-JW130
عمر لامپ: دارای منبع پخش لیزری با طول عمر 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280x800 پیکسل)
شدت روشنایی: 1000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
1000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130 یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار است که برای نمایش تصاویر در موزه ها، گالری ها، نمایشگاه ها، ویترین مغازه ها، دکورها و مکان هایی مانند این کارایی دارد. همچنین از این ویدئو پروژکتور می توان برای نورپردازی نیز استفاده کرد؛ از این جهت از آن تحت عنوان Space Player نیز یاد می شود.
از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 باید به مجهز بودن به منبع پخش لیزری با طول عمر بالا، امکان نصب آسان در فضاهای محدود و نمایش تصاویر در زوایای دلخواه اشاره کرد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر و ویدئوهای تبلیغاتی دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-JW130

  • نصب و راه اندازی آسان حتی در فضاهای محدود

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور Panasonic PT-JW130 را قابلیت نصب و راه اندازی آسان دانست. شما می توانید این ویدیو پروژکتور را بر روی سقف، دیوار یا بر روی زمین نصب کنید و زاویه آن را به صورت دلخواه تنظیم نمایید. از این جهت امکان نصب ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 حتی در فضاهای محدود نیز برای شما وجود دارد. همچنین با توجه به اینکه این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی تا 2.2 برابر و امکان تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی و افقی می باشد، برای تنظیم تصویر ارائه شده توسط آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت.
به طور کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-JW130 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 200 اینچ را دارد و می توان از آن هم در مکان های کوچک (مانند ویترین مغازه ها) و هم در مکان های نسبتاً بزرگ (مانند موزه ها و نمایشگاه ها) استفاده کرد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به تصاویر با ابعاد 30 اینچ فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 0.95 تا 2.09 متر و برای دستیابی به تصاویر با ابعاد 200 اینچ، این فاصله باید بین 6.55 تا 14.18 متر باشد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-JW130
  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-JW130 در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و منبع پخش نوری آن تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. بنابراین تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعمیر و نگهداری این ویدئو پروژکتور لیزری نخواهید داشت. همچنین این ویژگی باعث می شود تا بتوانید از پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 برای نمایش مداوم تصاویر در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته استفاده کنید. بنابراین این دیتا پروژکتور برای مصارف تبلیغاتی کارایی بالایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-JW130 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130

  • ارائه تصاویری با کیفیت و دارای وضوح مطلوب

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130 برابر با 1280*800 پیکسل است و می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر ارائه شده توسط آن اطمینان داشت. این دستگاه ویدئو پروژکتورِ WXGA از نوع DLP می باشد که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست دستگاه می شود. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 برابر با 1000:1 است که برای مصارف تبلیغاتی مناسب به نظر می رسد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور است که برابر با 1000 لومن است. با توجه به این میزان روشنایی بهتر است تا از ویدئو پروژکتور PT-JW130 در محیط های روشن و پُرنور استفاده نکنید تا بتوانید به بالاترین میزان وضوح تصاویر دست پیدا کنید.
ارائه تصاویری با کیفیت و دارای وضوح مطلوب
  • پشتیبانی هم از اتصال با سیم و هم از اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر

شما می توانید از طریق فناوری Miracast فایل های تصویری ذخیره شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 به صورت وایرلس به نمایش درآورید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن مخصوص پاناسونیک، امکان اتصال وایرلس این ویدئو پروژکتور به گوشی آیفون و آیپد نیز وجود دارد.
علاوه بر اتصال بدون سیم، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو پروجکشن پورت HDMI (جهت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و...) و LAN (جهت اتصال به شبکه های کامپیوتری) تعبیه شده است. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 دارای درگاه کارت حافظه و قابلیت نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی کارت حافظه های SD نیز هست.
پشتیبانی هم از اتصال با سیم و هم از اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر

جمع بندی

با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-JW130 هم می توانید تصاویر تبلیغاتی خود را در مکان هایی مانند موزه ها، هتل ها، گالری ها، نمایشگاه ها، دکورها، ویترین مغازه ها و... نمایش دهید و هم از آن برای نورپردازی استفاده کنید. این دستگاه ویدیو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر در تمام زوایای دلخواه شما برخوردار بوده و به آسانی می توان آن را در محدودترین فضاها نصب کرد.
چنانچه قصد خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و کاربرد این دیتا پروژکتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-JW130

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر