۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510

دیتا پروژکتور پاناسونیک T-EX510
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: (XGA (1,024 * 768 پیکسل
شدت روشنایی: 5300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510 یکی از انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار می باشد که برای استفاده در کلاس های آموزشی، همایش ها، کنفرانس ها و جلسات اداری روانه بازار شده است. همچنین این دیتا پروژکتور از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و می توان از آن برای استفاده های آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز بهره برد. از جمله ویژگی های مهم ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510 باید از شدت روشنایی بسیار مطلوب آن نام برد که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان حتی در محیط های کاملاً روشن می شود. برای آشنایی با سایر مشخصات و ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX510

  • نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح مطلوب

دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX510 از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و به همین دلیل توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی کاملاً طبیعی و زنده دارد. همچنین این ویدئو پروجکشن از نوع XGA بوده و دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل می باشد. با توجه به این میزان رزولوشن می توان گفت که تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX510 از کیفیت و وضوح قابل قبولی به خصوص برای مصارف معمولیِ اداری و آموزشی برخوردارند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX510
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX510 نسبت کنتراست 2000:1 آن است که باعث نمایش سایه روشن ها و قسمت های تاریک موجود در تصاویر با کیفیتی معمولی می شود. اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست ویدئو پروژکتور در نمایش تصاویر هستید، می توانید از سایر دیتا پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن فرمایید.
  • از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!

همان طور که اشاره شد، شاید بتوان مهم ترین ویژگی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510 را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 5300 لومن می باشد. این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور به شما این اجازه را می دهد تا بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها به منظور تاریک کردن محیط، بتوانید از ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX510 برای نمایش تصاویر بهره ببرید. پس اگر قصد نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُرنور را دارید، این ویدیو پروژکتور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!
  • مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510 دارای توان 335 وات است و در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت دوام می آورد. این پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر در حالت اکو (اقتصادی) را نیز دارد که در این حالت طول عمر آن به 4500 ساعت می رسد. همچنین فیلتر هوای ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX510 تا 17000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. با توجه به این مشخصات می توان گفت که هزینه نگهداری و سرویس این ویدئو پروژکتور نسبتاً کم است و بدون صرف هزینه های اضافی می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. از این جهت می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EX510 را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510

  • قابلیت اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال

برای اتصال دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EX510 به سایر دستگاه ها کار سختی پیش رو نخواهید داشت! پورت های ارتباطی این دستگاه ویدئو پروژکتور شامل DVI-D، HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، سریال، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور) و LAN (برای اتصال به شبکه های کابلی) می شود. پس به آسانی می توان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510 را به دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون و... متصل کرد.
قابلیت اتصال آسان به انواع دستگاه های دیجیتال
  • مناسب برای استفاده در فضاهای محدود و سالن های نسبتاً بزرگ

از دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX510 می توان برای دستیابی به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ استفاده کرد. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.3 تا 2.25 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 13.5 تا 22.99 متر باشد. از این جهت دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510 برای استفاده هم در کلاس های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ مناسب است.
مناسب برای استفاده در فضاهای محدود و سالن های نسبتاً بزرگ
نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX510 نیز در مکان های مختلف به راحتی انجام می شود. این دیتا پروژکتور اداری از قابلیت هایی مانند زوم برقی، جابجایی لنز (50 درصد عمودی و 10 درصد افقی) به صورت برقی و امکان تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا با توجه به محدودیت های فضای نصب، آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و به دنبال یک محصول با کیفیت و با دوام برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها و کنفرانس ها هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510 را مد نظر داشته باشید. شدت روشنایی بسیار مطلوب، قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی بخشی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-EX510 در میان کاربران شده است.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و قیمت آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با کاربردها و ویژگی های این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX510

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر