۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L
طول عمر منبع نوری لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA (1920 × 1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L

شرایطی را تصور کنید که برای برگزاری یک جلسه یا همایش مهم اداری قصد دارید تا از ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب مورد نظرتان استفاده کنید. اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت مناسب برخوردار نباشد، ممکن است در انتقال مطالب به مخاطبان موفق عمل نکنید و جلسه آن طور که مد نظر شماست به پیش نرود! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L یک راه حل ایده آل برای شما خواهد بود! این ویدئو پروجکشن با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی و کنتراست عالی، رزولوشن بسیار مطلوب، قابلیت نصب 360 درجه ای و ارائه تصاویری با کیفیت و درخشان لذت برگزاری یک جلسه کاری موفق را برای شما به ارمغان می آورد! ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L برای استفاده در جلسات اداری، همایش ها، کنفرانس ها و همچنین کلاس های آموزشی عرضه شده و تمام انتظارات شما را در این زمینه به خوبی برآورده می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ770L

  • از تصاویری درخشان و شفاف بهره مند شوید!

شدت روشنایی دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ770L برابر با 8000 لومن است و از این جهت می توان از میزان شفافیت و وضوح تصاویر ارائه شده توسط آن اطمینان کامل داشت. بنابراین این ویدیو پروژکتور برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز مناسب است و در همه حال تصاویری کاملاً واضح و درخشان را به شما ارائه می دهد. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MZ770L نیز مؤثر بوده است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ770L
  • کنتراست بی نظیر، کیفیت بسیار مطلوب تصاویر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MZ770L نسبت کنتراست 3000000:1 آن می باشد. این نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های روشن با شفافیتی عالی به نمایش درآمده و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود یابد. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی کارایی قابل توجهی دارد و بالاترین میزان خوانایی متون را به ارمغان می آورد.
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، رزولوشن ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ770L است که برابر با 1920*1200 پیکسل می باشد. همچنین این دیتا پروژکتور اداری از سیگنال های ورودی 4K از طریق پورت HDMI یا دیجیتال لینک نیز پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات، کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با این دیتا پروژکتور تضمین شده است! ضمن اینکه در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MZ770L از فناوری 3LCD و تکنولوژی جدید پاناسونیک در زمینه پخش لیزری تصاویر موسوم به SOLID SHINE استفاده شده است که باعث نمایش هر چه طبیعی تر رنگ ها می شود.
کنتراست بی نظیر، کیفیت بسیار مطلوب تصاویر
  • سازگار با لنزهای مختلف پاناسونیک

نکته قابل توجه در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L این است که این ویدئو پروژکتور بدون لنز عرضه شده است. بنابراین متناسب با نیاز خود می توانید از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. به طور کلی ویدئو پروژکتور PT-MZ770L متناسب با لنز مورد استفاده در آن، قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد حداقل 40 یا 60 اینچ و حداکثر 400 اینچ را دارد و می توان از آن هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ استفاده کرد. لازم به ذکر است که مواردی مانند میزان زوم و جابجایی لنز، تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید انواع لنزهای پاناسونیک با بهترین قیمت بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
سازگار با لنزهای مختلف پاناسونیک

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L

  • هزینه تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین

دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و طول عمر منبع پخش لیزری آن به 20 هزار ساعت می رسد! همچنین فیلتر به کار رفته در این ویدئو پروژکتور لیزری تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. از این جهت بدون صرف هزینه های اضافی بابت تعمیر و سرویس ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MZ770L می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. این ویژگی سبب شده تا این ویدئو پروژکتور برای نمایش مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز کارایی داشته باشد.
هزینه تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین
  • نصب و راه اندازی آسان، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

از لحاظ پورت های ارتباطی هم دیتا پروژکتور کلاسی  پاناسونیک PT-MZ770L در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به آسانی می توانید آن را به دستگاه های دیگر (مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و...) متصل کنید. این ویدئو پروژکتور آموزشی به دو ورودی RGB، دو ورودی HDMI، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی سریال، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، پورت LAN (جهت استفاده در شبکه) و ورودی ویدئو مجهز است.
اما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L که باعث نصب آسان آن در محیط های مختلف و پایین آمدن هزینه های شما می شود، سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است. از طریق این فناوری می توانید تنها از طریق کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 150 متر)، صدا و تصویر را با کیفیت فول اچ دی از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل نمایید.
نصب و راه اندازی آسان، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L از بالاترین میزان روشنایی و کنتراست تصاویر بهره مند شوید و با ارائه تصاویری با کیفیت، لذت برگزاری یک جلسه کاری مهم را تجربه کنید! همچنین این ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های دانشگاهی و آموزشی نیز کارایی بالایی دارد و به یادگیری مطالب درسی توسط دانش آموزان و دانشجویان کمک زیادی می کند.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ770L و دریافت قیمت این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما در زمینه خرید انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت درخواست در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ770L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر