۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس Tiger RPP-33
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Tiger RPP-33

حتماً برایتان پیش آمده تا در هنگام کار با گوشی با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شوید. اگر این اتفاق در شرایطی رخ دهد که در بیرون از منزل و محل کار حضور دارید و دسترسی به پریز برق برایتان امکان پذیر نیست، ممکن است دردسرهای جدی برایتان ایجاد شود! در چنین شرایطی یک پاور بانک با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما بکند. از جمله این پاوربانک ها می توان به پاور بانک ریمکس Tiger RPP-333 اشاره کرد که دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و دغدغه شما را بابت تمام شدن شارژ گوشی برطرف می کند. این شارژر همراه برای مصارف روزمره و کاربری های عمومی انتخاب مناسبی است و انتظارات شما را از یک محصول با کیفیت به خوبی برآورده می کند.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Tiger RPP-33
  • دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای کاربری عمومی

در پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را در مجموع برای شما به ارمغان می آورد. این میزان ظرفیت برای یک تا 2 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. به طور کلی پاوربانک ریمکس Tiger RPP-33 برای مصارف معمولی عرضه شده و نباید بر روی آن برای استفاده در حجم کاری سنگین حساب باز کرد.
علاوه بر گوشی، پاوربانک Remax Tiger RPP-33  برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل هم کاربرد دارد. البته با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن، بهتر است تا از این پاوربانک برای شارژ گوشی موبایل و دستگاه های کم مصرف استفاده شود.
دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای کاربری عمومی
  • سرعت مناسب در شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

شارژر همراه ریمکس Tiger RPP-33 دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها در مجموع برابر با 2.0 آمپر می باشد. بنابراین می توان بر روی سرعت شارژدهی مناسب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی حساب باز کرد. پس با استفاده از پاوربانک گوشی موبایل ریمکس Tiger RPP-33 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان و با سرعتی قابل قبول شارژ کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک ریمکس 5000 را ایده آل ارزیابی کرد.
سرعت مناسب در شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

پورت ورودی پاوربانک ریمکس مدل Remax Tiger RPP-33 از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 1.5 آمپر می باشد. با توجه به این میزان شدت جریان ورودی و همچنین ظرفیت معمولی باتری این پاوربانک گوشی، به نظر نمی رسد تا برای تکمیل شدن شارژ آن نیاز به منتظر ماندن برای مدتی طولانی داشته باشید. لازم به ذکر است که بر روی بدنه آن چهار نشانگر LED تعبیه شده که از طریق آنها می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن به صورت تقریبی مطلع شوید.
شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB
  • ارائه شده در رنگ های متنوع

پاور بانک 5000 میلی آمپر ریمکس Tiger RPP-33 دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است که باعث می شود تا استفاده از آن حس خوبی را به شما القا کند. بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS ساخته شده که دور تا دور آن را یک قاب فلزی احاطه کرده است. همچنین سطح بدنه آن دارای سوراخ های ریز متعددی است که سبب شده تا ظاهر آن از یکنواختی درآید. شما می توانید پاور بانک Remax Tiger RPP-33 را با رنگ دلخواهتان از میان رنگ های زرد، آبی، سفید و صورتی انتخاب نمایید.
مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، وزن سبک پاوربانک ریمکس Tiger RPP-33 است. این پاوربانک دارای وزن 121 گرم بوده و به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود حمل و جابجا نمایید.
ارائه شده در رنگ های متنوع

جمع بندی

اگر قصد خرید پاوربانک برای مصارف روزمره و معمولی دارید و در جستجوی یک محصول با کیفیت و کارآمد هستید، پاور بانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از جمله ویژگی های این پاوربانک می توان به ارائه در رنگ بندی متنوع، کیفیت ساخت مطلوب، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف اشاره کرد.
برای دریافت قیمت پاور بانک گوشی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر