۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW430
طول عمر منبع نور لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430

اگر به یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب برای نمایش تصاویر در موزه ها، نمایشگاه ها و نمایش تصاویر به صورت صفحه نمایش دیجیتالی (Digital Signage) در محیط های تبلیغاتی را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! این ویدیو پروژکتور از منبع نور لیزری/LED بهره می برد و تصاویری کاملاً شارپ و دارای رنگ های طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 می توان به قابلیت نمایش تصاویر به سه بعدی (3D) و پشتیبانی از فناوری دیجیتال لینک اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW430

  • ارائه تصاویری شفاف، واضح و طبیعی

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW430 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره برده شده است. همچنین این دیتا پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل و شدت روشنایی 3500 لومن است و تصاویری واضح، با کیفیت و شفاف را به شما ارائه می دهد. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.
نکته قابل ذکر در رابطه با دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 این است که این ویدئو پروجکشن از فناوری SOLID SHINE برخوردار بوده که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان روشنایی دستگاه می شود. این ویژگی به شارپ و طبیعی تر بودن تصاویر نیز کمک زیادی می کند و یکی از جدیدترین فناوری ها برای نمایش تصاویر به صورت لیزری به شمار می آید.
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور است که برابر با 20000:1 می باشد. این میزان نسبت کنتراست به بهبود کیفیت نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی مشکی تصاویر منجر می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 می توان کیفیت آن در نمایش تصاویر را کاملاً ایده آل دانست.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW430
  • نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)

یکی از ویژگی های جذاب دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 مجهز بودن آن به قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D) است! این دیتا ویدئو پروژکتور قابل اتصال به دستگاه های پخش کننده 3D و بلوری بوده و تصاویری کاملاً واقعی و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد! از این ویژگی می توان برای نمایش فیلم های تبلیغاتی و مصارف دیگر بهره برد.
نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)
  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین

همان طور که اشاره شد، ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW430 از فناوری SOLID SHINE برای نمایش تصاویر بهره می برد. این فناوری علاوه بر بهبود کیفیت تصاویر، باعث افزایش طول عمر منبع نوری دستگاه نیز می شود. به طوری که منبع نور لیزری/LED این ویدئو پروژکتور تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض و سرویس نخواهد داشت و به این ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430

  • نصب و راه اندازی فوق العاده آسان حتی در فضاهای محدود

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW430 به گونه ای طراحی شده که به آسانی می توان از آن هم در فضاهای محدود و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ مورد استفاده قرار داد بنابراین بهترین ویدئو پروژکتور برای خانه و اتاق است. این ویدئو پروژکتور نمایشگاهی دارای امکاناتی مانند نصب 360 درجه ای، نمایش تصاویر به صورت پرتره، زوم دستی تا 2 برابر، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 69 درصد به صورت عمودی و 37 درصد به صورت افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه به صورت عمودی) می باشد. با توجه به این مشخصات می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 را متناسب با محدودیت فضای نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار دهید و به آسانی تصویر را بر روی صفحه نمایش تنظیم کنید.
در حالت کلی دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 300 اینچ را دارد. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.29 تا 2.63 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 300 اینچ این فاصله باید بین 10.02 تا 20.05 متر باشد.
نصب و راه اندازی فوق العاده آسان حتی در فضاهای محدود
  • مجهز به پورت های ارتباطی به روز

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 دارای پورت های ارتباطی HDMI، DVI-I، ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا و سریال است، برای اتصال آن به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه های پخش ویدئو و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. همچنین همان طور که اشاره شد، دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 قابلیت اتصال به دستگاه های پخش سه بعدی را نیز دارد.
اما یکی از ویژگی های کاربردی این ویدئو پروژکتور پاناسونیک سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا از طریق یک کابل شبکه ساده هم بتوانید صدا و تصویر را به شکلی هم زمان از دستگاه منبع بخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید و هم ویدیو پروژکتور را به شبکه کتصل کنید. به این ترتیب در هزینه های شما به شکل محسوسی صرفه جویی خواهد شد! ضمن اینکه طول کابل مورد استفاده شما تا 100 متر نیز می تواند برسد و به این ترتیب نیازی به در کنار هم قرار داشتن ویدئو پروژکتور و دستگاه های متصل به آن وجود ندارد. این ویژگی باعث می شود تا نصب و راه اندازی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW430 بسیار آسان شود و امکان استفاده از آن در فضاهای محدود نیز ایجاد شود.
مجهز به پورت های ارتباطی به روز

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430 با ویژگی هایی مانند قابلیت نصب و راه اندازی آسان، نمایش تصاویر با رنگ هایی طبیعی و شفاف، قابلیت پخش 3D و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و کاربردی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در محیط های تبلیغاتی، تجاری، موزه ها، نمایشگاه ها و... به شمار می آید. اگر قصد خرید بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW430

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر