۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5304

هدست بلوتوثی تسکو TH 5304
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: بی سیم و با سیم
رابط:  بلوتوث ، کارت حافظه ، پورت 3.5 میلی متری 
رنگ: مشکی

طراحی و ساخت هدست بلوتوث تسکو TH 5304

طراحی و ساخت هدست بلوتوث تسکو TH 5304
گوش دادن به موسیقی یکی از راه های مناسب برای فرار از همهمه های شهری و سروصداهای محیط اطراف است. اگر از به گوش دادن به موسیقی در طی انجام دادن کارهای روزمره و رفت و آمدهایتان در خیابان، اتوبوس، مترو و... عادت دارید، هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5304 یک وسیله کارآمد برای شما خواهد بود. این هدست هم از طریق بلوتوث و هم از طریق کابل AUX به موبایل شما متصل می شود و صدایی واضح و رسا را برای شما به ارمغان می آورد.
طراحی و ساخت هدست بلوتوث تسکو TH 5304
  • خوش ساخت، دارای طول عمر بالا

بدنه هدست بلوتوث تسکو TH 5304 از فلز و به صورت ضد ضربه ساخته شده است. از این جهت این هدست بلوتوثی دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و به آسانی در برابر آسیب های احتمالی صدمه نمی بیند. همچنین کاپ های هدست تسکو TH 5304 دارای روکشی از جنس چرم مصنوعی هستند که باعث می شود تا در هنگام قرار دادن آنها بر روی گوش های خود، احساس خوشایندی به شما دست دهد. این ویژگی در کنار وزن سبک این هدست (حدود 224 گرم) سبب می شود تا بتوانید بدون احساس خستگی و ناراحتی از آن برای مدت زمانی طولانی مدت استفاده کنید.
خوش ساخت، دارای طول عمر بالا
مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که بر روی هدبند هدست روی گوش تسکو TH 5304 دو قسمت لولا مانند تعبیه شده که می توان آنها را به سمت داخل بدنه خم کرد. این نوع طراحی در حمل و جابجایی آسان تر این هدست کمک زیادی به شما خواهد کرد.

قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم TSCO TH 5304

قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم TSCO TH 5304
  • اتصال هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم

هدفون بی سیم و باسیم TSCO TH 5304 به بلوتوث نسخه 2.1 مجهز است و به راحتی به انواع موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. این هدست توانایی بالایی در اتصال بدون سیم دارد و کمتر دچار قطع و وصلی صدا می شود. دقت نمایید که محدوده عملکرد هدست بی سیم تسکو TH 5304 برابر با 10 متر است و برای برقرار ماندن اتصال بلوتوثی آن با دستگاه های مورد نظر شما، فاصله آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، به سازگار بودن نسخه بلوتوث هدست و گوشی خود توجه داشته باشید.
اتصال هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم
اما هدست یا هدفون تسکو TH 5304 دارای پورت 3.5 میلی متری نیز هست و اگر امکان استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، به آسانی می توانید آن را از طریق یک کابل AUX به گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کنید. بر روی بدنه این هدست یک شیار کارت حافظه نیز تعبیه شده که امکان اتصال کارت حافظه MicroSD به هدست و پخش فایل های ذخیره شده بر روی آن را برای شما فراهم می آورد.
اتصال هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم
  • مجهز به میکروفون مخفی جهت مکالمه

از دیگر کاربردهای هدست تسکو TSCO TH 5304 باید به کارایی آن برای پاسخگویی به تماس های دریافتی و انجام مکالمه اشاره کرد. در این هدست از یک میکروفون قوی استفاده شده که به صورت مخفی طراحی شده است و صدای شما را با کمترین میزان نویز به طرف مقابل در هنگام مکالمه انتقال می دهد. هدست با میکروفون تسکو TH 5304 دارای دکمه های کنترلی شامل پاسخگویی به تماس و تنظیم میزان صدا نیز هست که کار با هدست را برای شما آسان تر می کنند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست تسکو مدل TSCO TH 5304 را کاملاً مناسب دانست.
مجهز به میکروفون مخفی جهت مکالمه

هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5304

  • قادر به 5 ساعت پخش موسیقی و 7 ساعت مکالمه با یک بار شارژ

باتری به کار رفته در هدست تسکو TH 5304 دارای ظرفیت 320 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای 5 ساعت پخش موسیقی و 7 ساعت مکالمه کفایت می کند. همچنین این باتری توانایی تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای 200 ساعت روشن ماندن در حالت آماده به کار را داراست. با توجه به این مشخصات با خیالی راحت بابت شارژ داشتن هدست بلوتوثی تسکو TH 5304 می توانید از آن در طول روز استفاده کنید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری به کار رفته در آن در عرض 2 ساعت و از طریق پورت MicroUSB شارژ می شود.
قادر به 5 ساعت پخش موسیقی و 7 ساعت مکالمه با یک بار شارژ
  • سایر مشخصات فنی

سایر مشخصات فنی هدست بی سیم تسکو TSCO TH 5304  شامل فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی، امپدانس 32 اهمی، حساسیت 105 دسی بلی و قطر درایور 40 میلی متری می شود. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت و کیفیت صدای ارائه شده توسط این هدست اطمینان داشت. ضمن اینکه با توجه به محدوده فرکانسی هدفون تسکو TH 5304 می توان از آن برای پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان بهره برد.
قادر به 5 ساعت پخش موسیقی و 7 ساعت مکالمه با یک بار شارژ

جمع بندی

در مجموع می توان هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5304 را با توجه به ویژگی هایی مانند بدنه فلزی و خوش ساخت، مجهز بودن به بازوهای تاشونده، اتصال به دستگاه های دیگر به صورت بلوتوثی و از طریق کابل، مجهز بودن به شیار کارت حافظه و میکروفون یک هدست حرفه ای و کارآمد دانست که تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
جهت دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید هدست بلوتوث به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع هدست موجود در بازار با بهترین قیمت بازار هستند.
هدست بلوتوث تسکو TSCO TH 5304

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر