۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL
عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 7000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
5000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL

شرکت پاناسونیک یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور است که محصولات آن همواره از کیفیتی عالی برخوردار بوده اند. از جمله محصولات این شرکت باید به دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها و کنفرانس ها روانه بازار شده است. این ویدیو پروژکتور دارای شدت روشنایی فوق العاده ای است و در محیط ها و مکان های مختلف تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و وضوح و کیفیت تصاویر ارائه شده با آن برایتان اهمیت دارد، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL را مد نظر داشته باشید!
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW730ZL

  • از تصاویری شفاف و واضح لذت ببرید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW730ZL را شدت روشنایی 7000 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و وضوح می شود. این ویژگی سبب می شود تا حتی در هنگام استفاده از این ویدئو پروجکشن در مکان های کاملاً روشن و پُر نور، از وضوح تصاویر آن کاسته نشود. همچنین با توجه به میزان روشنایی عالی این دیتا پروژکتور کلاسی، می توانید از آن برای نمایش تصاویر در فضای باز در طول روز نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی PT-EW730ZL نیز مؤثر بوده است.
  • یک ویدئو پروژکتور WXGA با کیفیت!

رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک 730ZL برابر با 1280 x 800 پیکسل می باشد که باعث قرارگیری آن در دسته دیتا ویدئو پروژکتورهای WXGA شده است. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با این پروژکتور مطمئن بود. ضمن اینکه پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری، نسبت کنتراست 5000:1 آن است. این ویژگی در زمینه نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر با کیفیتی مطلوب کارایی بالایی دارد و همچنین باعث بهبود میزان خوانایی فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت می شود.
  • پشتیانی از لنزهای مختلف پاناسونیک

شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای مختلف پاناسونیک در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW730ZL استفاده کنید. این دستگاه ویدئو پروژکتور به صورت بدون لنز ارائه شده و از این جهت انعطاف بالایی برای استفاده در مکان های مختلف دارد. پس متناسب با شرایط محل نصب، می توانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت در پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL بهره ببرید. علاوه بر این مشخصاتی مانند فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروژکتور اداری قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در سالن های بزرگ و هم در فضاهای محدود کارایی دارد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL

  • نصب و اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL از فناوری DIGITAL LINK پشتیبانی می کند که باعث کاهش هزینه ها و نصب راحت تر آن در محیط های مختلف می شود. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا تنها با استفاده از یک کابل شبکه ساده بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به دیتا پروژکتور منتقل کنید.
علاوه بر این، بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW730ZL پورت های DVI-D، HDMI، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی سریال، ورودی و خروجی صدا و دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور) نیز تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور خود را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.
  • طول عمر مطلوب لامپ

لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL از نوع 400 واتی است و در هنگام استفاده از پروژکتور در حالت عادی تا 3000 ساعت نیازی به تعویض یا تعمیر نخواهد داشت. این دیتا پروژکتور کلاسی قادر به نمایش تصاویر در حالت های اکو 1 و اکو 2 نیز هست که طول عمر آن در این حالت ها به ترتیب به 4000 ساعت و 4500 ساعت می رسد. پس برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای سرویس نخواهید داشت.

جمع بندی

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که میزان روشنایی و کیفیت تصاویر برایشان اهمیت زیادی دارد. این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، نمایش تصاویر با رنگ های طبیعی و شاداب، پشتیبانی از فناوری دیجیتال لینک و سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های درسی و همایش ها و کنفرانس های شما است.
برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه ویدئو پروژکتور PT-EW730ZL به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر