۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: XGA (1024*768 پیکسل)
شدت روشنایی: 6200 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L یکی از انتخاب های ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی، سالن های همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و اتاق های جلسه ادارات و شرکت ها به شمار می آید. در واقع این ویدئو پروژکتور برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که میزان روشنایی و شفافیت تصاویر برایشان اهمیت زیادی دارد! از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L می توان به سازگاری آن با لنزهای مختلف پاناسونیک اشاره کرد که باعث انعطاف بالای این ویدیو پروژکتور برای استفاده در مکان ها و محیط های مختلف شده است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX620L

  • دارای شدت جریان 6200 لومنی، نمایش تصاویر با بالاترین میزان شفافیت

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX620L را شدت جریان 6200 لومنی آن است که باعث شده تا بتوان از این دیتا ویدئو پروژکتور حتی در محیط های کاملاً روشن و پر نور نیز برای نمایش تصاویر استفاده کرد. بنابراین با استفاده از ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EX620L نیازی به خاموش کردن چراغ ها و تاریک کردن محیط نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر از آن در مکان ها و سالن های مختلف استفاده کنید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری Panasonic PT-EX620L نیز تأثیرگذار بوده است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EX620L
  • یک ویدئو پروژکتور XGA با کیفیت

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L برابر با 1024*768 پیکسل است که باعث ارائه تصاویری با کیفیت مطلوب می شود. همچنین این دیتا پروژکتور از نوع 3LCD است و رنگ های موجود در تصاویر را به شکلی شاداب و طبیعی به نمایش درمی آورد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور می توان کیفیت تصاویر آن را قابل قبول دانست.
یک ویدئو پروژکتور XGA با کیفیت
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست 10000:1 ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX620L است که به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت کاربرد بالایی پیدا می کند. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های شفاف به شکلی شفاف منجر می شود و به این ترتیب کیفیت تصاویر بهبود پیدا می کند.
یک ویدئو پروژکتور XGA با کیفیت
  • از لنزهای مختلف پاناسونیک متناسب با نیاز خود استفاده کنید!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EX620L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود. بنابراین با توجه به شرایط محل نصب می توانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس مختلف در این پروژکتور استفاده کنید. این ویژگی سبب انعطاف پذیری بالای ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L برای استفاده در سالن ها و مکان های مختلف می شود. در حالت کلی این دیتا پروژکتور کلاسی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در فضاهای محدود و هم در سالن های نسبتاً بزرگ کارایی دارد.
از لنزهای مختلف پاناسونیک متناسب با نیاز خود استفاده کنید!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L

  • عملکرد تا 4000 ساعت بدون نیاز به تعویض لامپ

در دستگاه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EX620L از یک لامپ 320 واتی برای نمایش تصاویر استفاده شده است. این لامپ تا 4000 ساعت استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت عادی و 5000 ساعت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) نیازی به تعویض ندارد. بنابراین می توان هزینه های نگهداری آن را کاملاً مناسب دانست. همچنین فیلتر هوای به کار رفته در این ویدئو پروژکتور آموزشی تا 15000 ساعت قابل استفاده خواهد بود.
عملکرد تا 4000 ساعت بدون نیاز به تعویض لامپ
  • پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

با استفاده از دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L برای انتقال هم زمان صدا و تصویر از دستگاه منبع پخش به پروژکتور، تنها به یک کابل شبکه ساده احتیاج خواهید داشت! چرا که این دستگاه ویدیو پروژکتور با فناوری دیجیتال لینک سازگار است که هم باعث کاهش هزینه ها می شود و هم به نصب راحت تر ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف کمک زیادی می کند.
پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK
سایر پورت های ارتباطی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EX620L شامل دو ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی ویدئو، سریال، خروجی مانیتور، ورودی و خروجی صدا، LAN (جهت اتصال به شبکه) و پورت مخصوص ماژول وایرلس می شود. توجه داشته باشید که برای خرید ماژول وایرلس باید به صورت جداگانه اقدام کنید. از این جهت برای اتصال ویدئو پروژکتور به دستگاه هایی مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L را با توجه به ویژگی هایی مانند میزان روشنایی عالی، کیفیت ساخت مطلوب و سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک برای استفاده در سالن های همایش، جلسات اداری و کلاس های آموزشی کاملاً مناسب دانست. همچنین این ویدئو پروژکتور اداری و آموزشی از فناوری دیجیتال لینک نیز پشتیبانی می کند و به آسانی در مکان های مختلف قابل نصب و استفاده می باشد.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس را دارید، برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما برای خرید انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت با آنها در ارتباط باشید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EX620L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر