۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510

هدست گیمینگ رپو VH510
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم
رابط: کابل USB

طراحی و ساخت هدست گیمینگ رپو VH510

با استفاده از هدست رپو VH510 اوج هیجان و لذت را در انجام بازی های کامپیوتری تجربه کنید! این هدست با سیم که مخصوص گیمرها و انجام بازی روانه بازار شده، دارای خروجی 7.1 کاناله است و صدایی طبیعی، زنده و پرقدرت را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی ظاهری جذاب، مجهز بودن به چراغ LED، قابلیت انجام مکالمه و گوشی های نرم و راحت از دیگر ویژگی های هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و ساخت هدست گیمینگ رپو VH510
  • طراحی ظاهری زیبا، قابلیت نورپردازی

یکی از ویژگی های هدست گیمینگ رپو VH510 که استفاده از آن را برای شما هیجان انگیزتر از قبل می کند، تعبیه چراغ های LED بر روی کاپ های هدست است. این چراغ ها در هنگام انجام بازی روشن شده و از قابلیت نورپردازی در رنگ های مختلف برخوردارند. پس اگر علاوه بر ویژگی های فنی، ظاهر هدست نیز برایتان اهمیت زیادی دارد، هدست رپو VH510 را مد نظر داشته باشید.
از لحاظ میزان راحتی نیز هدست Rapoo VH510 در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. این هدست برای مکالمه دارای کاپ های بزرگی است که تمام فضای روی گوش ها را به خوبی پوشش می دهند. همچنین این کاپ ها به گونه ای طراحی شده اند که از نفوذ صداهای اضافی موجود در محیط به داخل گوش جلوگیری می کنند. بنابراین به طور کامل می توانید خود را در دنیای بازی غرق کرده و با بالاترین میزان دقت و تمرکز به آن بپردازید.
قسمت داخلی کاپ های هدست رپو VH510 از فوم نرم همراه با روکش چرم ساخته شده و هیچ گونه مزاحمت و احساس خستگی را به خصوص در استفاده های طولانی مدت از هدست برای شما ایجاد نمی کند. ضمن اینکه هدبند این هدست روی گوش نیز کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد و مانع از وارد آمدن فشار به سر کاربر می شود. لازم به ذکر است که ارتفاع این هدبند در هنگام قرار گرفتن هدست رپو VH510 بر روی سر، به صورت خودکار تنظیم می شود.
طراحی ظاهری زیبا، قابلیت نورپردازی

قابلیت های هدفون باسیم Rapoo VH510

  • از صدایی طبیعی، شفاف و زنده بهره مند شوید!

همان طور که اشاره شد، هدست مکالمه رپو VH510 دارای خروجی 7.1 کاناله است و صدای ارائه شده با آن کاملاً طبیعی و زنده می باشد. به طوری که حتی کوچک ترین جزئیات موجود در صدای بازی نیز با وضوح کامل توسط آن پخش می شود. همچنین صدای این هدفون یا هدست مخصوص ps4 دارای قدرت و حجم کافی نیز هست و اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست مکالمه رپو VH510 را مناسب ارزیابی کرد.
برای آن دسته از افرادی که به مشخصات فنی دقیق تر هدفون باسیم Rapoo VH510 نیاز دارند، باید به این نکات اشاره کنیم که این هدست دارای امپدانس 32 اهم، حساسیت 103 دسی بل و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز است و از توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم برخوردار می باشد.
قابلیت های هدفون باسیم Rapoo VH510
  • اتصال از طریق کابل USB

برای اتصال هدست مخصوص بازی رپو VH510 به دستگاه های دیگر و استفاده از آن کار بسیار راحتی پیش رو خواهید داشت! برای این منظور تنها کافی است تا کابل هدست را به پورت USB دستگاه مورد نظر خود متصل کنید و پس از آن هدست بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار خاصی قابل استفاده خواهد بود. از این جهت هدست رپو مدل Rapoo VH510 را می توان به راحتی در ارتباط با کامپیوتر، لپ تاپ و به طور کلی تمام دستگاه های دارای پورت USB مورد استفاده قرار داد.
اتصال از طریق کابل USB

هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510

  • امکان انجام مکالمه از طریق میکروفون تعبیه شده بر روی کاپ هدست

با استفاده از هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510 می توانید در هنگام انجام بازی به مکالمه و چت هم بپردازید! بر روی کاپ این هدست با پورت usb یک میکروفون با قابلیت حذف نویز تعبیه شده که صدای شما را به شکلی کاملاً شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند. پس حتی در محیط های نسبتاً شلوغ و دارای همهمه (مانند کافی نت) نیز می توانید از کیفیتی عالی در مکالمه بهره مند شوید.
هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510

جمع بندی

اگر به انجام بازی های کامپیوتری علاقه دارید و به دنبال بهترین هدست های گیمینگ برای ps4 هستید، هدست Rapoo VH510 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. طراحی ظاهری زیبا، قابلیت نورپردازی، ارائه صدایی طبیعی و همراه با جزئیات، قابلیت انجام مکالمه و کیفیت ساخت عالی برخی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت این هدست با میکروفون در میان گیمرها شده است.
شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید خرید هدست مخصوص ps4 رپو VH510 را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هدست مورد نظرشان کمک کنید.
هدست گیمینگ رپو Rapoo VH510

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر