۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Bear Magnetic
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS (بدون محدودیت اندازه)

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Bear Magnetic

برای اینکه در حین رانندگی به گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید و بتوانید از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این هولدر گوشی موبایل بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شود و گوشی شما را به صورت آهنربایی بر روی خود نگه می دارد. بنابراین نیازی به در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان نخواهید داشت و ضمن تجربه یک رانندگی امن، می توانید به آن احاطه کامل داشته باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Bear Magnetic
  • طراحی ظاهری خاص، کیفیت ساخت مطلوب

هولدر مگنتی موبایل باسئوس Bear Magnetic همان طور که از عنوانش پیداست، دارای طراحی ظاهری به شکل صورت خرس است. این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده از این نگهدارنده گوشی موبایل جلوه زیبا و خاصی به فضای داخلی ماشین شما ببخشد!
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر ابعاد کوچک و جمع و جور آن است. به طوری که این پایه نگهدارنده کمترین میزان فضا از داخل خودرو را اشغال می کند و هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی نخواهد داشت.
طراحی ظاهری خاص، کیفیت ساخت مطلوب
  • نحوه استفاده فوق العاده آسان

شما می توانید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic را به آسان ترین شکل ممکن در محل مورد نظرتان بر روی دریچه کولر ماشین متصل کنید. در پشت این هولدر مغناطیسی یک گیره برای همین منظور تعبیه شده است. این نوع طراحی مشکلات ناشی از چسباندن هولدر بر روی داشبورد یا شیشه را ندارد و باعث سهولت استفاده از پایه نگهدارنده Baseus Bear Magnetic شده است. همچنین شما می توانید در صورت عدم نیاز به هولدر، آن را از محصل نصب شده جدا کرده و به خاطر ابعاد کوچکش آن را به راحتی با خود حمل کنید.
نحوه استفاده فوق العاده آسان

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic

  • مجهز به چهار آهنربای قدرتمند

در صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس Bear Magnetic چهار آهنربای قدرتمند به کار رفته است که باعث شده تا این هولدر توانایی تحمل وزن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS (بدون محدودیت اندازه) را داشته باشد. توجه نمایید که پیش از قرار دادن موبایل بر روی هولدر گوشی موبایل باسئوس Bear Magnetic، ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید و پس از آن موبایل به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. به طوری که حتی تکان های شدید ماشین در دست اندازها، پیچ های تند یا سرعت گیرها نیز قادر به جدا کردن موبایل از هولدر نخواهند بود. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص ماشین باسئوس Bear Magnetic را مناسب ارزیابی کرد.
مجهز به چهار آهنربای قدرتمند
  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

با توجه به اینکه پایه نگهدارنده گوشی باسئوس مدل Baseus Bear Magnetic دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است، می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه ای که راحت ترید، بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی داشته باشید و با تمرکز بیشتری به رانندگی بپردازید.
قابلیت چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

پایه نگهدارنده موبایل مدل 360 درجه باسئوس Bear Magnetic با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا و فانتزی، کیفیت ساخت مطلوب، نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین و مجهز بودن به چهار آهنربای قدرتمند، هر آنچه که را از یک هولدر چرخشی گوشی موبایل با کیفیت و کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.
چنانچه قصد خرید هولدر مغناطیسی موبایل برای ماشین را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی موبایل اقدام نموده و محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Bear Magnetic

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر