۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۳, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N
عمر لامپ: 7000 ساعت در حالت اقتصادی(اکو)
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 12,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که نیاز به برگزاری چند جلسه کاری در طول روز در مکان های مختلف دارید و برای این منظور نیاز به یک ویدئو پروژکتور قابل حمل دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N انتخاب ایده آلی برای شما است. این ویدئو پروژکتور با وزن نسبتاً سبک (حدود 3.4 کیلوگرم) و ابعاد جمع و جور خود قابلیت حمل و جابجایی آسانی دارد و می توان از آن برای استفاده در جلسات کاری و همچنین کلاس های آموزشی استفاده کرد. از دیگر مشخصات مهم ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-VW355N می توان به شدت روشنایی بسیار مطلوب آن اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW355N

  • ارائه تصاویری شفاف و درخشان

شدت روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N برابر با 4000 لومن است. این میزان روشنایی سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای شفافیت بسیار مطلوبی باشند و بتوان از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N حتی در اتاق های روشن و پُر نور نیز استفاده کرد. بنابراین نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن اتاق ندارید و بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این ویدئو پروجکشن برای ارائه مطالب مورد نظرتان استفاده کنید.
  • کنتراستی مناسب برای نمایش فایل های متنی

از دیگر ویژگی های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N که آن را برای استفاده های اداری و آموزشی مناسب کرده، باید به نسبت کنتراست آن اشاره کنیم که برابر با 12000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان از کیفیت و میزان خوانایی مناسب متن ها و سایه روشن های موجود در تصاویر اطمینان داشت. پس دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW355N برای نمایش فایل های متنی (PDF، ورد، اکسل و...) و اسلایدهای پاورپوینت گزینه قابل اعتمادی است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW355N
  • مجهز به سه پنل LCD برای نمایش تصاویر

در ویدئو پروژکتور قابل حمل پاناسونیک PT-VW355N از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره برده شده و از این جهت رنگ های به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک زنده و شاداب خواهند بود. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویری با کیفیت و وضوحی قابل قبول به شما ارائه می دهد. در مجموع این ویدئو پروژکتور برای استفاده های اداری و آموزشی کاملاً مناسب بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N

  • هزینه های پایین نگهداری

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N یک لامپ 240 واتی برای نمایش تصاویر به کار رفته است. این لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 5000 ساعت و در حالت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) تا 7000 ساعت عمر خواهد کرد. بنابراین برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه برای تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N پیدا نخواهید کرد.
هزینه های پایین نگهداری
  • قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ

از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N هم در اتاق های کوچک و هم در اتاق های نسبتاً بزرگ می توان استفاده کرد. این ویدئو پروژکتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ است. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در ابعاد 30 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-VW355N از پرده نمایش باید بین 0.73 تا 1.21 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 300 اینچ این فاصله باید بین 7.62 تا 12.36 متر باشد.
  • امکان تصحیح زاویه تصویر

شما می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N را به صورت نصب شده بر روی سقف مورد استفاده قرار دهید یا آن را بر روی میز یا زمین بگذارید. به طور کلی با توجه به مجهز بودن این ویدئو پروژکتور آموزشی به قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 1.6 برابر و امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) نصب و راه اندازی آن به آسانی انجام می گیرد. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا با توجه به محدودیت فضای نصب، ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N را بتوانید در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
امکان تصحیح زاویه تصویر
  • پخش فایل از روی فلش مموری، اتصال آسان به سایر دستگاه ها

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VW355N از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد و بر روی بدنه آن پورت های HDMI، دو ورودی کامپیوتر، یک خروجی مانیتور، ورودی ویدئو و S-Video، ورودی میکروفون، ورودی و خروجی صدا، سریال و LAN (جهت استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور در شبکه های کابلی) تعبیه شده است. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N دارای پورت USB Type-A است که امکان اتصال فلش مموری به آن و نمایش فایل های ذخیره شده بر روی فلش به صورت مستقیم را فراهم می آورد. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور از طریق یک کابل USB قابلیت اتصال به کامپیوتر رومیزی (PC) را دارد.
مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم، پشتیبانی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N از فناوری میراکست (Miracast) است. این فناوری امکان اتصال بدون سیم ویدئو پروژکتور به موبایل، تبلت، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را از طریق وای فای ایجاد می کند که باعث افزایش کارایی این ویدئو پروژکتور شده است. با توجه به این ویژگی می توان قیمت ویدئو پروژکتور قابل حمل پاناسونیک PT-VW355N را مناسب ارزیابی کرد.
پخش فایل از روی فلش مموری، اتصال آسان به سایر دستگاه ها

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و انتظارات شما از یک ویدئو پروژکتور آموزشی و اداری را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس و جلسات اداری را دارید و به دنبال محصولی با وزن سبک، میزان روشنایی بسیار مطلوب و اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر هستید، این ویدئو پروژکتور را مد نظر داشته باشید.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N و همچنین دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورتی که در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر