۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus M_60

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس M_60
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس M_60

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که ساعات زیادی از روز خود را در هنگام رانندگی سپری می کنید و یا قصد مسافرت با ماشین را دارید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus M_60 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود. با استفاده از این هولدر گوشی موبایل می توانید به گوشی خود در حین رانندگی دسترسی داشته باشید، از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل و نقشه استفاده کنید یا از تماس های دریافتی و اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید. مجهز بودن به صفحه آهنربایی قوی، نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین و قابلیت چرخش 360 درجه ای از جمله ویژگی های هولدر موبایل باسئوس M_60 به شمار می آیند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس M_60
  • یک وسیله کوچک اما کارآمد!

شاید بتوان نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس M_60 را یکی از جمع و جورترین هولدرهای موجود در بازار دانست که استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. همچنین این پایه نگهدارنده که ساخت شرکت باسئوس است، از کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز برخوردار است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، خراشیدگی و فشار صدمه نمی بیند. پس در صورت استفاده صحیح، هولدر مغناطیسی موبایل باسئوس M_60 برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus M_60 در دسته هولدرهای آهنربایی جای دارد و در آن از آهنرباهای قوی استفاده شده است. به همین دلیل این هولدر مگنتی موبایل توانایی تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف را دارد و محصولی کارآمد در این زمینه محسوب می شود. برای استفاده از هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس M_60 ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با آن را بر روی قاب یا بدنه گوشی بچسبانید و پس از آن گوشی موبایل شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی صفحه نگهدارنده آهنربایی هولدر قرار خواهد گرفت. قدرت آهنربایی پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل Baseus M_60 به اندازه ای است که تکان های ماشین در پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها باعث جدایی گوشی از صفحه نگهدارنده آن نخواهند شد. پس با خیالی راحت می توانید از هولدر باسئوس M_60 در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus M_60

  • امکان نصب بر روی دریچه کولر انواع ماشین های سواری

در پشت صفحه پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر باسئوس M_60 یک گیره تعبیه شده که از طریق آن می توانید هولدر را بر روی دریچه کولر عمودی یا افقی ماشین خود نصب کنید. به طور کلی قابلیت نصب و استفاده آسان، یکی از ویژگی های مهم هولدر مغناطیسی گوشی موبایل Baseus M_60 است که شما را از مشکلات ناشی از استفاده از هولدرهای چسبی نجات می دهد! بنابراین هر زمان که به پایه نگهدارنده نیاز نداشتید، به راحتی و به شکلی سریع می توانید آن را از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید.
  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس M_60 دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز هست و شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی آن استفاده کنید. بنابراین با استفاده از این هولدر موبایل 360 درجه بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را خواهید داشت و می توانید ضمن تجربه یک رانندگی امن، به گوشی خود احاطه کامل داشته باشید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس M_60 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
امکان نصب بر روی دریچه کولر انواع ماشین های سواری

جمع بندی

اگر قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی دارید و به دنبال محصولی کارآمد و دارای قیمت مناسب هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus M_60 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این هولدر دارای خاصیت آهنربایی قوی است و می توان از آن برای نگه داشتن انواع گوشی های اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف بهره برد. همچنین با توجه به مجهز بودن پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس M_60 به گیره نگهدارنده، امکان نصب آن بر روی دریچه کولر خودرو به ساده ترین شکل ممکن برای شما مهیاست!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هولدر گوشی موبایل و نحوه خرید پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل باسئوس M_60 را دریافت کنید. همچنین چنانچه سابقه استفاده از این محصول را دارید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus M_60

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر