۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01

شارژر فندکی باسئوس CCALL-AS01
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB و USB Type-C
سازگار با: انواع گوشی و تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCALL-AS01

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در هنگام رانندگی نخواهید بود! این شارژر فندکی ماشین با نصب در قسمت فندک ماشین، جریان برق مورد نیاز گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. از جمله ویژگی های شارژر فندکی باسئوس CCALL-AS01 باید به قابلیت شارژ سریع و مجهز بودن آن به پورت خروجی USB Type-C اشاره کنیم که باعث شارژ شدن گوشی شما با بالاترین سرعت و کیفیت می شود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس CCALL-AS01
  • دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت

شرکت باسئوس در ساخت شارژر فندکی CCALL-AS01 از آلومینیوم مرغوب استفاده کرده و از این جهت این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است. پس بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این شارژر فندکی در اثر صدماتی مانند ضربه، فشار، رها شدن از دست و برخورد با زمین و خراشیدگی، می توانید از آن برای ماه ها و حتی سال ها در ماشین خود استفاده کنید. ضمن اینکه شارژر فندکی ماشین باسئوس CCALL-AS01 دارای ابعاد 48*25*25 میلی متر و وزن 20 گرم است و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. بنابراین استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد.
دارای بدنه آلومینیومی با کیفیت
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

اگر سرعت شارژ شدن گوشی موبایل و تبلت برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01 برای شما ساخته شده است! این شارژر فندکی موبایل دارای یک پورت USB و یک پورت USB Type-C است و از تمام فناوری های شارژ سریع (شامل PD 3.0، QC 4.0+ و Huawei SCP) پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی پورت USB این شارژر فندکی برابر با 4.5 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 3 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 2.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است که بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین پورت USB Type-C این شارژر فندکی دارای شدت جریان 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت و 9 ولت)، 2.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 20 ولت) است. در مجموع با استفاده از شارژر فندکی سریع باسئوس CCALL-AS01 سرعتی عالی در شارژ گوشی یا تبلت را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی شما هم باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت در حالت عادی شارژ خواهد شد.
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01

  • سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

مجهز بودن به USB Type-C باعث شده تا بتوانید با استفاده از یک کابل USB-C از شارژر فندکی دو پورت باسئوس مدل Baseus CCALL-AS01 برای شارژ گوشی خود استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون و آیپد کارایی دارد. شما می توانید از شارژر فندکی تایپ سی باسئوس CCALL-AS01 علاوه بر شارژ گوشی و تبلت، برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده نمایید.
سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال
  • مجهز به تراشه هوشمند

در شارژر فندکی خودرو باسئوس CCALL-AS01 از تراشه هوشمند باسئوس استفاده شده که باعث اختصاص دادن هوشمند شدت جریان به دستگاه های متصل به شارژر متناسب با ظرفیت و توان آنها می شود. این ویژگی هم باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های متصل به شارژر می شود و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
مجهز به تراشه هوشمند

جمع بندی

شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که سرعت شارژ شدن گوشی برایشان در درجه نخست اهمیت قرار دارد! این شارژر فندکی از تمامی فناوری های شارژ سریع پشتیبانی کرده و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به پورت USB Type-C، تنظیم شدت جریان خروجی به صورت هوشمند، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه و کیفیت ساخت عالی بخش دیگری از ویژگی های شارژر فندکی فست شارژ باسئوس CCALL-AS01 به شمار می آیند.
برای دریافت قیمت شارژر فندکی موبایل و اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی باسئوس CCALL-AS01 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
شارژر فندکی باسئوس Baseus CCALL-AS01

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر