۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUER-BOS
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی داشبورد ماشین، میز یا پیشخوان
مناسب برای: انواع گوشی های اندروید و آیفون (بدون محدودیت در اندازه)

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس SUER-BOS

شرکت باسئوس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت، رضایت کاربران را جلب کند. از جمله محصولات خوش ساخت و کارآمد این شرکت باید به پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS اشاره کرد که در دسته هولدرهای مگنتی جای دارد. این هولدر مغناطیسی موبایل بر روی داشبورد ماشین نصب می شود و امکان دسترسی به گوشی در حین رانندگی را برای شما فراهم می آورد. بنابراین اگر قصد استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه را در هنگام رانندگی دارید، با استفاده از نگهدارنده گوشی باسئوس SUER-BOS این امکان برایتان مهیاست!
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس SUER-BOS
  • قدرت آهنربایی فوق العاده!

هولدر موبایل باسئوس SUER-BOS دارای قدرت آهنرباهایی بالایی است و قادر به تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی و آیفون (بدون محدودیت در اندازه) می باشد. برای استفاده از این هولدر موبایل ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی بچسبانید و پس از آن موبایل شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی آن قرار خواهد گرفت. خاصیت آهنربایی این نگهدارنده مغناطیسی موبایل به اندازه ای است که حتی شدیدترین تکان های ماشین در دست اندازها، پیچ های تند و سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از صفحه آن نخواهد شد.
قدرت آهنربایی فوق العاده!
  • یک هولدر کوچک اما کارآمد!

شاید بتوان پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS را یکی از کوچکترین هولدرهای موجود در بازار دانست! ابعاد کوچک و جمع و جور این پایه نگهدارنده گوشی موبایل باعث می شود تا استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند. همچنین پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus SUER-BOS دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز هست و برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بدنه این هولدر از فلز صیقل خورده ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. بر روی صفحه آن لوگوی شرکت باسئوس به صورت برجسته حک شده که جلوه ای زیبا به این محصول بخشیده است.
یک هولدر کوچک اما کارآمد!

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS

  • امکان نصب بر روی داشبورد و سطوح صاف

هولدر گوشی موبایل باسئوس SUER-BOS به صورت نصب شده بر روی داشبورد ماشین قابل استفاده می باشد. این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو دارای خاصیت چسبندگی بالایی است و به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود. نکته قابل ذکر در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی باسئوس SUER-BOS این است که شما می توانید از آن در منزل یا محیط کارتان نیز استفاده کنید. این پایه نگهدارنده رومیزی بر روی میز یا پیشخوان نیز قابل نصب است و می توان از آن برای تماشای فیلم، مطالعه کتاب الکترونیکی یا انداختن عکس سلفی نیز استفاده کرد.
امکان نصب بر روی داشبورد و سطوح صاف
  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

با توجه به اینکه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس SUER-BOS دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است، می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در هر زاویه ای که راحت ترید، بر روی آن استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی موبایل داشته باشید و با تمرکز بیشتری به رانندگی بپردازید.
قابلیت چرخش 360 درجه ای

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی می توانید به آن احاطه کامل داشته باشید، از تماس های تلفنی و اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید و از برنامه های مسیریابی و نقشه استفاده کنید. این هولدر نگهدارنده موبایل که از نوع آهنربایی است با تمامی گوشی های موبایل سازگار است و یک محصول پرکاربرد و کارآمد به شمار می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده موبایل و نحوه خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو را دریافت کنید. همچنین اگر درباره هولدر موبایل 360 درجه باسئوس Baseus SUER-BOS نظری دارید، می توانید آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید و به آنها در خرید هولدر موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUER-BOS

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر