۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10

شارژر فندکی نایت کر VCL10
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: USB با قابلیت شارژ سریع
سازگار با: انواع گوشی ها و تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین نایت کر VCL10

شارژر فندکی نایت کر VCL10 را می توان یک محصول چندکاره و کارآمد دانست که هم جریان برق مورد نیاز گوشی شما را تأمین می کند و هم در مواقع حساس و اضطراری به کمک شما می آید. این شارژر فندکی ماشین به چراغ قوه و چراغ SOS مجهز است و به خصوص برای کسانی که به طبیعت گردی با ماشین علاقه دارند، کارایی بالایی دارد. همچنین شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10 با فناوری شارژ سریع سازگار است و خیال شما را بابت تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی به طور کامل راحت می کند. پس اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید، شارژر فندکی Nitecore VCL10 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین نایت کر VCL10
  • شارژ انواع گوشی های موبایل با سرعتی عالی

شارژر فندکی ماشین نایت کر VCL10 دارای یک پورت خروجی است و همان طور که اشاره شد از فناوری شارژ سریع (QC 3.0 و QC 2.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 2.4 آمپر است که باعث شارژ شدن گوشی و تبلت شما با بالاترین سرعت می شود. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی و تبلت شما نیز باید دارای امکان فست شارژ باشند.
شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی سریع Nitecore VCL10 برای شارژ گوشی ها، تبلت های اندرویدی و با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون و آیپد بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر فندکی فست شارژ برای شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز کارایی بالایی دارد.
شارژ انواع گوشی های موبایل با سرعتی عالی
  • مجهز به چراغ قوه پرقدرت

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی چراغ قوه نایت کر VCL10 مجهز بودن آن به چراغ قوه با شدت روشنایی 25 لومن است. این چراغ قوه می تواند در مواقع حساس و در طول شب کمک زیادی به شما بکند. به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که در هنگام رانندگی در بیرون از شهر در شب، ناگهان با مشکل پنچر شدن لاستیک ماشین مواجه شوید! در این شرایط این چراغ قوه کاملاً به کار شما خواهد بود! نکته قابل توجه در این رابطه این است که این شارژر فندکی چراغ دار خاصیت آهنربایی دارد و به سادگی می توان آن را بر روی بدنه ماشین نصب کرد. همچنین شما می توانید زاویه چراغ قوه به کار رفته در آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی چند کاره نایت کر VCL10 را کاملاً مناسب دانست.
مجهز به چراغ قوه پرقدرت

شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10

  • دارای چراغ خطر SOS

از دیگر قابلیت های شارژر فندکی نایت کر مدل Nitecore VCL10 که آن را برای استفاده در سفر و رانندگی های بین شهری مناسب کرده، می توان به مجهز بودن آن به چراغ خطر چشمک زن SOS اشاره کرد. این چراغ دارای رنگ قرمز و توان خروجی 350 میلی وات است و کمک زیادی به شما در مواقع اضطراری می کند. همچنین قسمت پایینی پایه شارژر فندکی از فولاد سخت ساخته شده و می توان از آن برای شکستن شیشه ماشین در لحظات ضروری استفاده کرد.
دارای چراغ خطر SOS
  • تأمین انرژی مورد نیاز چراغ قوه از باتری داخلی

انرژی مورد نیاز چراغ قوه و چراغ خطر به کار رفته در شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10  از باتری داخلی آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی است و 240 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. شارژ کامل این باتری برای سه ساعت استفاده از چراغ قوه و 20 ساعت استفاده از چراغ چشمک زن خطر کفایت می کند. لازم به ذکر است که باتری داخلی این شارژر فندکی خودرو با قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک ماشین شارژ می شود.
تأمین انرژی مورد نیاز چراغ قوه از باتری داخلی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید شارژر فندکی تک پورت چراغ دار نایت کر VCL10 یک وسیله چندکاره و کاربردی است و به خصوص در هنگام سفر با ماشین کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. این شارژر فندکی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژ گوشی و تبلت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این شارژر فندکی ماشین فست شارژ دارای چراغ قوه و چراغ چشمک زن SOS نیز هست و در مواقع ضروری و حساس کاملاً به کار شما خواهد آمد.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی ماشین نایت کر Nitecore VCL10 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی شارژر فندکی از سایت ایده برتر برای شما مهیاست.
شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر