۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس Tape RPP-12
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، تبلت اندرویدی، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Tape RPP-12

شرکت ریمکس یکی از شرکت های معتبر تولید کننده پاوربانک است که در طراحی محصولات خود بعضاً از طرح های خلاقانه و فانتزی استفاده می کند. از جمله این محصولات می توان به پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر اشاره کرد که به شکل نوار کاست طراحی شده است! پس اگر به استفاده از محصولات فانتزی و نوستالژیک علاقه مندید، این پاور بانک فانتزی یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مجهز بودن به دو پورت ورودی و دو پورت خروجی و کیفیت ساخت مطلوب از دیگر ویژگی های پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 است که باعث شده تا این پاوربانک گوشی موبایل برای مصارف روزمره و شارژ دستگاه های دیجیتال کاملاً مناسب باشد.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Tape RPP-12
  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر قصد خرید پاوربانک طرح دار برای مصارف روزمره و کاربری معمولی را دارید، پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شارژ کامل این پاوربانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، از این پاوربانک گوشی برای شارژ تبلت اندرویدی، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... نیز می توان استفاده کرد.
دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی
  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

بر روی بدنه شارژر همراه ریمکس Remax Tape RPP-12 دو پورت خروجی تعبیه شده که شدت جریان هریک از آنها برابر با 1.2 آمپر است. بنابراین این پاور بانک 2 پورت در مجموع شدت جریان خروجی 2.4 آمپر را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت مناسب آن در هنگام شارژدهی اطمینان داشت. این پاور بانک طرح کاست دارای دو پورت MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان ورودی این پورت ها حداکثر برابر با 2.0 آمپر (هر پورت 1.0 آمپر) است که باعث شارژ شدن باتری پاوربانک با سرعتی معمولی می شود. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک ریمکس Tape RPP-12 از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن کمک بگیرید.
دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به پاوربانک

با استفاده از پاوربانک ریمکس مدل Remax Tape RPP-12 به هیچ عنوان نگران آسیب رسیدن به گوشی یا دیگر دستگاه دیجیتال همراهتان در هنگام شارژ شدن نخواهید بود. این پاوربانک فانتزی در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، نوسان ولتاژ و شدت جریان، افزایش دما و اتصال کوتاه کاملاً مقاوم است و از دستگاه های متصل به آن در صورت رخ دادن این اختلالات محافظت می کند.
محافظت کامل از دستگاه های متصل به پاوربانک
  • طراحی ظاهری نوستالژیک، قابلیت حمل آسان

همان طور که اشاره شد، پاوربانک Remax Tape RPP-12 به شکل نوار کاست های قدیمی طراحی شده و استفاده از آن حس نوستالژیکی را برای شما ایجاد خواهد کرد! اما از طراحی ظاهری فانتزی این پاوربانک که بگذریم، باید به قابلیت حمل و جابجایی آسان آن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا پاوربانک را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. پاوربانک جیبی ریمکس Tape RPP-12 در ابعاد 115*69*20 میلی متر و وزن حدود 200 گرم روانه بازار شده و در مکان ها و موقعیت های مختلف می توان از آن برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کرد.
طراحی ظاهری نوستالژیک، قابلیت حمل آسان

جمع بندی

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Tape RPP-12 با طراحی ظاهری خاص و جذاب خود یک انتخاب ایده آل برای کادو دادن به شمار می آید! علاوه بر ویژگی های ظاهری، این پاور بانک گوشی موبایل از عملکرد قابل قبولی در شارژدهی نیز بهره می برد و دارای دو پورت ورودی و دو پورت خروجی می باشد. شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به پاوربانک متصل کرده و از سرعت مناسبی در شارژ آنها بهره مند شوید.
چنانچه قصد خرید پاوربانک با ظرفیت بالا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک فانتزی و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از طریق سایت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی پاوربانک ریمکس Tape RPP-12 اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر