۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM

شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های موبایل اندرویدی، گوشی موبایل ایفونی

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC1ALMCM

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC1ALMCM
شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان در هنگام رانندگی متوجه می شوید که شارژ گوشی تان تمام شده است! در این شرایط اگر یک شارژر فندکی با خود به همراه نداشته باشید، ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM یکی از انواع شارژرهای فندکی موجود در بازار است که به خوبی از عهده شارژ گوشی شما برمی آید! این شارژر فندکی خودرو با درگاه فندک انواع ماشین های سواری سازگار است و جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. پس با استفاده از شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان نباشید و با خیالی راحت به رانندگی بپردازید!
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC1ALMCM
  • یک شارژر فندکی ساده برای شارژ گوشی

شاید بتوان شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC1ALMCM را یکی از ساده ترین شارژرهای فندکی موجود نامید که برای استفاده های معمولی و روزمره عرضه شده است. این شارژر فندکی موبایل که محصول شرکت انرجایزر است دارای یک پورت خروجیِ USB 2.0 با شدت جریان 1.0 آمپر می باشد. از این جهت می توان شارژر فندکی Energizer DC1ALMCM را برای شارژ گوشی موبایل مناسب دانست. با توجه به شدت جریان خروجی این شارژر فندکی بهتر است تا از آن برای شارژ تبلت و دستگاه های پرمصرف استفاده نشود.
یک شارژر فندکی ساده برای شارژ گوشی
  • ارائه همراه با کابل MicroUSB

همراه با شارژر فندکی انرجایزر مدل Energizer DC1ALMCM یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود. این کابل دارای طول 1.2 متر بوده و در آن روکشی بافته شده به کار رفته است. بنابراین کابل ارائه شده همراه با شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM از مقاومت بالایی برابر کشیدگی و قطعی برخوردار است و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند در هم پیچیدن و گره خوردن مواجه خواهید شد.
ارائه همراه با کابل MicroUSB

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM

  • سازگار با گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از کابل MicroUSB ارائه شده همراه با شارژر فندکی گوشی انرجایزر DC1ALMCM، از آن برای شارژ گوشی های اندرویدی بهره ببرید. همچنین امکان استفاده از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی آیفون از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM، می توان کارایی آن در شارژ انواع گوشی های موبایل را مناسب ارزیابی کرد.
سازگار با گوشی های اندرویدی و iOS
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM از پلاستیک مرغوب ساخته شده و دارای طول عمر بالایی است. به طوری که در صورت استفاده صحیح، می توانید برای ماه ها و حتی سال ها بر روی آن حساب باز کنید! همچنین این شارژر فندکی گوشی موبایل دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری است و هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نمی کند. به طور دقیق تر باید گفت که شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM دارای ابعاد 55 * 25 * 20 میلی متر و وزن فقط 12.7 گرم است و یک وسیله کوچک اما کارآمد به شمار می آید.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

 جمع بندی

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال یک محصول ساده و مناسب برای مصارف عادی هستید، شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این شارژر فندکی دارای یک پورت با شدت جریان 1.0 آمپر است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS بهره برد. ضمن اینکه همراه با شارژر فندکی انرجایزر DC1ALMCM یک کابل MicroUSB نیز ارائه می شود که شما را از صرف هزینه اضافی برای خرید کابل شارژ بی نیاز می کند.
شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM
برای دریافت قیمت شارژر فندکی ماشین و اطلاع از نحوه خرید شارژر فندکی DC1ALMCM به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، می توانید با شماره 73027-021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC1ALMCM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر