۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3100 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
8000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R تخته وایت برد ساده خود را به یک برد هوشمند تبدیل کنید! این ویدئو پروژکتور از نوع تعاملی (Interactive) است و امکان یادداشت نویسی بر روی تصاویر به نمایش درآمده را در اختیار شما می گذارد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R در دسته دیتا پروژکتورهای با برد بسیار کوتاه جای دارد و برای استفاده در فضاهای محدود انتخاب مناسبی است. به طور کلی این ویدیو پروژکتور برای استفاده در کلاس های آموزشی و اتاق های جلسه ادارات و شرکت های استارت آپی یک گزینه ایده آل به شمار می آید و تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-CW331R

  • مطالب مورد نظر خود را بر روی تصاویر یادداشت کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی و مهم دیتا پروژکتور Panasonic PT-CW331R امکان یادداشت مطالب بر روی تصاویر به نمایش درآمده با آن است. این ویژگی به خصوص در کلاس های آموزشی کارایی بالایی دارد و شما را از خرید برد هوشمند بی نیاز می کند! برای این منظور باید از قلم هوشمند ارائه شده همراه با دیتا ویدئو پروژکتور استفاده کنید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-CW331R امکان یادداشت مطالب بر روی تصاویر توسط دو نفر به صورت هم زمان را در اختیار شما می گذارد که باعث می شود تا کلاس یا جلسه کاری شما به شکلی کاملاً تعاملی برگزار شود.
در این حالت شما می توانید دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-CW331R را از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید و تصاویر جدید (همراه با مطالب یادداشت شده بر روی آنها) را جهت استفاده های بعدی ذخیره نمایید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R را کاملاً ایده آل دانست.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-CW331R
  • نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به صفحه نمایش

همان طور که اشاره شد، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R دارای برد بسیار کوتاهی بوده و شما می توانید آن را در نزدیک ترین فاصله نسبت به صفحه نمایش قرار دهید. به طور دقیق تر باید گفت که این ویدئو پروجکشن قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 70 تا 100 اینچ را دارد که برای این منظور باید آن را در فاصله 0.51 تا 0.75 متری نسبت به صفحه نمایش نصب کنید! بنابراین اگر در کلاس یا اتاق جلسه خود با محدودیت فضای نصب مواجهید، ویدئو پروژکتور Panasonic PT-CW331R این مشکل شما را حل می کند! همچنین این قابلیت باعث می شود تا سایه ارائه دهنده مطالب بر روی صفحه نمایش نیفتد و تصاویر با بالاترین وضوح برای مخاطبین قابل مشاهده باشند.
نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به صفحه نمایش
  • آماده نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R از دستگاه های پخش سه بعدی به طور کامل پشتیبانی می کند و از قابلیت نمایش تصاویر 3D برخوردار است. پس با استفاده از این  ویدئو پروژکتور سه بعدی می توانید به تصاویری کاملاً واقعی دست یابید و فرآیند ارائه مطالب را برای مخاطبین خود جذاب تر و تأثیرگذارتر کنید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، باید نسبت به تهیه عینک سه بعدی به صورت جداگانه اقدام کنید.
آماده نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R

  • ارائه تصاویری با وضوح و کیفیت مناسب

رزولوشن ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-CW331R برابر با 1280*800 پیکسل است که باعث می شود تا این محصول در دسته ویدئو پروژکتورهای WXGA جای گیرد. بنابراین می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر ارائه شده با این ویدئو پروژکتور اطمینان داشت. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این دیتا پروژکتور کلاسی از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و بالاترین نسبت کنتراست دستگاه را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این پروژکتور دارای نسبت کنتراست 8000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با وضوحی قابل قبول به نمایش در می آورد.
از دیگر مواردی که در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R باید به آن اشاره کنیم، شدت روشنایی 3100 لومنی آن است. این میزان روشنایی برای نمایش تصاویر در محیط هایی با میزان نور معمولی کاملاً مناسب می باشد؛ البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، از دستگاه ویدئو پروژکتور در مکان های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.
ارائه تصاویری با وضوح و کیفیت مناسب
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی

پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-CW331R شامل ورودی HDMI، خروجی مانیتور، دو ورودی RGB، سریال، ورودی ویدئو و S-Video و ورودی و خروجی صدا می شود. از طریق این پورت ها و کابل های مربوطه به آسانی می توانید دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه های پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کنید.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی
  • طول عمر مناسب لامپ برای مصارف آموزشی و اداری

لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R از نوع 280 واتی است که تا 4000 ساعت استفاده از ویدئو پروژکتور نیازی به تعویض ندارد. این میزان طول عمر لامپ برای استفاده های آموزشی و اداری مناسب به نظر می رسد و برای مدتی نسبتاً طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. ضمن اینکه این دستگاه ویدیو پروژکتور به گونه ای طراحی شده که دسترسی به لامپ آن به سادگی امکان پذیر است و نیازی به جدا کردن ویدئو پروژکتور از مکان نصب شده و به هم زدن تنظیمات آن جهت تعویض لامپ نخواهید داشت.
طول عمر مناسب لامپ برای مصارف آموزشی و اداری

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R دارای قابلیت های متعددی است و یکی از ایده آل ترین ویدئو پروژکتورها برای استفاده در کلاس های آموزشی و جلسات اداری به شمار می آید. این دیتا ویدئو پروژکتورِ Interactive (تعاملی) از قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی برخوردار بوده و امکان یادداشت مطالب بر روی تصاویر و ذخیره آنها جهت استفاده های بعدی را در اختیار شما می گذارد. پس با استفاده از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-CW331R یادگیری را برای مخاطبین خود لذت بخش تر کرده و با ایجاد یک محیط تعاملی آنها را نیز در ارائه مطالب سهیم کنید!
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور سه بعدی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با کاربردها و ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما کمک کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-CW331R

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر