۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

هندزفری بلوتوث شیائومی Millet
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری شیائومی Millet

معرفی و بررسی هندزفری شیائومی Millet
هندزفری بلوتوثی برای کسانی که در طول روز تماس های زیادی دریافت می کنند، یکی از تجهیزات پرکاربرد به شمار می آید. با استفاده از یک هندزفری بلوتوث قادر خواهید بود تا در هنگام انجام کارهای روزمره مانند رانندگی، تردد در خیابان و... بتوانید به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید و کارهای خود را به شکلی آسان تر و سریع تر به پیش ببرید. از جمله هندزفری های بلوتوثی با کیفیت موجود در بازار، باید به هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet اشاره کنیم که دارای یک سرگوشی است و تمام انتظارات شما از یک محصول کارآمد را برآورده می کند. چنانچه قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید، برای آشنایی با مشخصات هندزفری شیائومی Millet با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت های هندزفری Xiaomi Millet

قابلیت های هندزفری Xiaomi Millet
  • مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

با توجه به اینکه هندزفری Xiaomi Millet به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است برای اتصال آن به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت! تنها کافیست تا هندزفری خود را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید! توجه داشته باشید که هندزفری بی سیم شیائومی Millet دارای محدوده عملکرد یا همان بُردِ 10 متری است. به این معنا که اگر فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن از این مقدار بیشتر شود، ارتباط بلوتوثی میان آنها قطع خواهد شد.
مجهز به بلوتوث نسخه 4.1
از دیگر امکانات هندزفری گوشی موبایل شیائومی Millet می توان به قابلیت اتصال آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. پس اگر از دو گوشی موبایل برای انجام کارهای روزمره تان استفاده می کنید، به راحتی می توانید هر دوی آنها را به این هندزفری متصل کنید و تمام تماس های دریافتی تان را پاسخ دهید.
مجهز به بلوتوث نسخه 4.1
  • ارائه صدایی قوی، شفاف و کاملاً واضح

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet را می توان از لحاظ فنی یک هندزفری بلوتوث تو گوشی پیشرفته دانست! در ساخت این هندزفری از تکنولوژی های جدید به منظور بهبود وضوح صدا استفاده شده و به همین دلیل در هنگام کار با آن می توانید از صدایی شفاف و کاملاً واضح بهره مند شوید. همچنین هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Xiaomi Millet در مقابل سروصداهای اضافی و نویزهای محیطی هم مقاومت قابل توجهی دارد و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه زیاد (مانند خیابان) نیز صدای شما را به شکلی واضح به طرف مقابل در هنگام مکالمه منتقل می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری بی سیم بلوتوثی شیائومی Millet می توان کیفیت عملکرد آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet
  • سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی

هندزفری Xiaomi Millet برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال یک هندزفری مناسب برای استفاده های طولانی مدت از آن در طول روز هستند. این هندزفری تو گوشی بیسیم دارای وزن فقط 6.5 گرم است و در هنگام قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به کارهای روزمره، اصلاً قرار داشتن آن داخل گوشتان را فراموش خواهید کرد! همچنین در قسمت سرگوشی هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل شیائومی Millet از پلاستیک نرم استفاده شده و به همین دلیل هندزفری باعث ایجاد حس خستگی یا ناراحتی برای شما نخواهد شد.
سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی
در حالت کلی دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و بر روی سطح مقطع قسمت بالایی بدنه آن یک دکمه به منظور مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است. همچنین بر روی بدنه این هندزفری یک چراغ LED کوچک قرار گرفته که شما را از وضعیت عملکرد دستگاه مطلع می کند.
سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی
  • یک هندزفری بلوتوثی کم مصرف

باتری به کار رفته در هندزفری شارژی شیائومی Millet از میزان شارژدهی مناسبی برخوردار است و می توان از آن برای انجام مکالمه به مدت 3 ساعت استفاده کرد. همچنین شارژ کامل این باتری برای روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار (استند بای) به مدت 70 تا 100 ساعت کفایت می کند که میزان قابل قبولی است. در مجموع می توان هندزفری  بلوتوث شارژی شیائومی Xiaomi Millet را یک محصول کم مصرف دانست که شما را از شارژ چند باره باتری آن در طول روز بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که باتری این هندزفری که ساخت شرکت شیائومی است، از طریق پورت MicroUSB موجود در قسمت پایینی بدنه و در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
یک هندزفری بلوتوثی کم مصرف

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet در هر لحظه و در هر مکانی که حضور دارید قادر به پاسخگویی به تماس های دریافتی تان خواهید بود! این هندزفری که از نوع بلوتوثی است، به آسانی به انواع گوشی های موبایل و تبلت به صورت وایرلس متصل می شود و بالاترین کیفیت در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Millet توانایی پخش موسیقی را نیز دارد، اما با توجه به اینکه به صورت تخصصی برای مکالمه طراحی شده نباید از آن انتظار صدایی قوی و دارای بیس زیادی در هنگام پخش موسیقی داشت.
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هندزفری بی سیم بلوتوثی شیائومی Millet و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر