۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید

موبایل سامسونگ A30s
رنگ: سفید
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری:  لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: 8 هسته ای (2x1.8 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53)
سایز صفحه نمایش: 6.4 اینچ

معرفی موبایل سامسونگ Galaxy A30s

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید یکی از گوشی های میان رده موجود در بازار از سری گوشی های سری A سامسونگ است که در واقع می توان آن را نسخه بهبود یافته گوشی گلکسی A30 دانست. این گوشی موبایل اندروید برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی های پرچم دار را ندارند و در عین حال به دنبال یک گوشی کارآمد و خوش ساخت هستند. مجهز بودن به اندروید 9.0، دوربین های سه گانه و سخت افزار مناسب برای فعالیت های روزمره و کاربری های عمومی بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A30s در میان کاربران شده است.
معرفی موبایل سامسونگ Galaxy A30s

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A30s

از لحاظ ظاهری موبایل Samsung Galaxy A30s با دیگر گوشی های میان رده سری A سامسونگ تفاوت چندانی ندارد. پنل جلویی این گوشی شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی گوشی می شود که به صورت 7 در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. همچنین در قسمت پشتی بدنه گوشی سامسونگ گلکسی A30s دوربین های سه گانه در یک قاب بیضی شکل به صورت عمودی تعبیه شده و در زیر آنها فلش LED دیده می شود.
همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A30s دارای وزن 169 گرم و ابعاد 158.5*74.7*7.8 میلی متر است و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. بدنه این گوشی تماماً از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت مناسبی برای یک گوشی میان رده برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A30s می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A30s

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ گلکسی  A30s

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی موبایل گلکسی آ 30s نسبت به گوشی گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی Samsung Galaxy A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد.
دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A30s نیز دارای کیفیت 16 MP بوده و کارایی بالایی در ثبت فیلم و عکس سلفی دارد. با استفاده از این دوربین می توانید به ثبت عکس سلفی با کیفیتی بسیار مناسب بپردازید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! ضمن اینکه دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد و به خصوص در هنگام تماس های تصویری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.
صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ گلکسی  A30s
  • طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول به گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش 6.4 اینچی و بدون حاشیه آن است. این صفحه نمایش حدود 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با آن حس استفاده از یک گوشی بالارده به شما دست دهد!
در رابطه با مشخصات فنی صفحه نمایش موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش از نوع سوپر امولد بوده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720*1560 پیکسل است و تراکم 268 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این گوشی موبایل با صفحه نمایش 6.4 اینچ برای مصارف روزمره و کاربری عادی کاملاً مناسب است، اما نباید از آن انتظار نمایش فیلم و عکس با بالاترین کیفیت را داشت.
طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A30s

  • لذت کار با اندروید نسخه 9.0

موبایل Samsung Galaxy A30s در حالت پیش فرض دارای اندروید نسخه 9.0 است. در واقع شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از نسخه های جدید اندروید بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که امکان ارتقای سیستم عامل به اندروید 10 برای سامسونگ گلکسی A30s در نظر گرفته نشده است.
سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A30s
  • توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

از لحاظ سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A30s را می توان در میان گوشی های میان رده یک گوشی کارآمد دانست. به طوری که در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین با آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می توانید از عملکرد سریع و روان گوشی در کار با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید. همچنین این گوشی موبایل در استفاده های معمولی از گوشی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس و... نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد.
شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A30s از تراشه ساخت خود، اگزینوس 7904 استفاده کرده است. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای (شامل 2 هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 برای انجام پردازش های سنگین و 6 هسته 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 برای افزایش بازدهی) و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 است و کارایی مناسبی دارد.
گوشی موبایل سامسونگ  Samsung Galaxy A30s در سه نسخه با حافظه های داخلی 32 گیگابایت (با حافظه رم 3GB)، 64 گیگابایت (با حافظه رم 4GB) و 128 گیگابایت (با حافظه رم 4GB) عرضه شده است. همچنین این گوشی از قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز برخوردار بوده و شما می توانید از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر یک ترابایت در آن استفاده کنید!
توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A30s

  • تأمین انرژی از باتری داخلی قدرتمند

باتری به کار رفته در موبایل سامسونگ گلکسی A30s از نوع لیتیوم پلیمری است و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری دارای شارژدهی بسیار مطلوبی است و شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند. ضمن اینکه گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ Samsung Galaxy A30s از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است و شما می توانید با استفاده از یک شارژر 15 واتی آن را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به حالت عادی شارژ کنید.
قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A30s
  • قابل تهیه در دو نسخه یک سیم کارته و دو سیم کارته

گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A30s در دو مدل یک سیم کارته و دو سیم کارته قابل تهیه می باشد و در آن باید از سیم کارت های در سایز نانو استفاده کنید. این گوشی برخلاف اغلب گوشی های میان رده که دارای جایگاه مشترک برای کارت حافظه و یکی از سیم کارت ها هستند، مجهز به جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه جانبی است. از این جهت امکان استفاده از دو سیم کارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در گوشی همراه سامسونگ Galaxy A30s وجود دارد.
قابل تهیه در دو نسخه یک سیم کارته و دو سیم کارته

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید

گوشی دو سیمکارته سامسونگ Galaxy A30s تمام امکانات لازم برای استفاده های روزمره را در اختیار شما می گذارد و می توان آن را یک گوشی کامل از این لحاظ قلمداد کرد. از جمله این امکانات باید به مجهز بودن به میکروفون، جک 3.5 میلی متری صدا، وای فای، قابلیت هات اسپات، بلوتوث نسخه 5.0، GPS، رادیو، پورت USB-C، حسگر اثر انگشت (تعبیه شده در زیر صفحه نمایش)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما اشاره کرد.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30s دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و هر آنچه را که از یک گوشی میان رده برای انجام کارهای روزمره نیاز دارید، در اختیار شما می گذارد. این گوشی توانایی اجرای برنامه ها و بازی های معمولی را دارد و لذت عکاسی با دوربین های سه گانۀ با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.
چنانچه قصد خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این موبایل در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب گوشی مورد نظرشان کمک کنید.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر