۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک ریمکس THOWAY RPP-55
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال 
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55
شرایطی را تصور کنید که در هنگام انجام یک تراکنش بانکی یا یک مکالمه مهم تلفنی، شارژ موبایلتان خاموش شود! به خصوص اگر این اتفاق در حالتی رخ دهد که در بیرون از منزل و محل کار خود هستید و به پریز برق هم دسترسی ندارید، ممکن است دردسرهای زیادی برای شما درست شود! برای اینکه در این شرایط گرفتار نشوید، ما به شما استفاده از پاور بانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 را پیشنهاد می کنیم. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و خیال شما را به طور کامل بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت می کند. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و کارآمد هستید، پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپررا مد نظر داشته باشید.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55
  • خوش ساخت و زیبا

پاوربانک ریمکس THOWAY RPP-55 از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. این شارژر همراه دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی نیز هست و در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری روانه بازار شده است.
خوش ساخت و زیبا
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه، قابلیت حمل و جابجایی آسان پاور بانک ریمکس مدل Remax THOWAY RPP-55 10000mAh است. این پاوربانک گوشی در ابعاد 134 * 68 * 16 میلی متر و وزن حدود 200 گرم ارائه شده و به راحتی می توانید آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید.
  • توانایی 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

توانایی 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند
ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی شارژر همراه ریمکس THOWAY RPP-55 باعث شده تا بتوان بر روی آن برای مصارف روزمره و شارژ انواع گوشی موبایل حساب باز کرد. با استفاده از این پاور بانک می توانید یک گوشی هوشمند را برای 2 تا 3 بار شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم با ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است از این مقادیر کمتر یا بیشتر شود. به طور کلی پاور بانک ریمکس THOWAY RPP-55 برای شارژ انواع گوشی موبایل و همچنین سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... کاربرد دارد.

پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
  • سرعت مناسب در شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دو پورت خروجی USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی یکی از این پورت ها 1.0 آمپر و شدت جریان خروجی پورت دیگر برابر با 2.0 آمپر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت مناسب شارژدهی این پاور بانک 2 پورت به خصوص در شارژ گوشی مطمئن بود.
سرعت مناسب در شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان
  • مجهز به دو پورت MicroUSB و لایتنینگ برای شارژ باتری پاوربانک

یکی از ویژگی های قابل توجه پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن آن به دو پورت ورودی MicroUSB و لایتنینگ است. بنابراین شما می توانید هم با استفاده از کابل MicroUSB و هم با استفاده از کابل مخصوص شرکت اپل پاور بانک خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی این پاوربانک گوشی آیفون حداکثر برابر با 2.0 آمپر می باشد که باعث می شود تا باتری آن با سرعت قابل قبولی شارژ شود.
مجهز به دو پورت MicroUSB و لایتنینگ برای شارژ باتری پاوربانک
در قسمت بالایی بدنه پاوربانک گوشی موبایل ریمکس THOWAY RPP-55 یک صفحه نمایش موجود است که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک به درصد بر روی آن به نمایش درمی آید. از طریق این نمایشگر می توانید از شارژ دقیق پاور بانک خود در هر لحظه مطلع شوید و برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل ریمکس THOWAY RPP-55 نیز مؤثر بوده است.

جمع بندی

در مجموع می توان پاوربانک ریمکس مدل Remax THOWAY RPP-55 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، مجهز بودن به پورت ورودی لایتنینگ و نمایشگر شارژ به درصد یک انتخاب مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال دانست.
پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
اگر شما هم قصد خرید پاور بانک ریمکس THOWAY RPP-55 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اینترنتی پاور بانک را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
پاوربانک ریمکس Remax THOWAY RPP-55 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر