۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C

شارژر فندکی باسئوس BS-C20C
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB, USB Type-C
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20C

اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی با درگاه فندک انواع ماشین های سواری، کامیون، وانت و... سازگار است و جریان برق مورد نیاز گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تولید می کند. از جمله ویژگی های کاربردی شارژر فندکی باسئوس BS-C20C باید به پشتیبانی آن از قابلیت شارژ سریع اشاره کرد که باعث ارائه بالاترین سرعت شارژدهی می شود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20C
  • قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با بالاترین سرعت

شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20C به یک پورت USB و یک پورت USB Type-C مجهز است که امکان شارژ دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان ایجاد می کند. پورت USB Type-C این شارژر از فناوری های شارژ سریع QC 4.0+، PPS و PD 3.0 و پورت USB آن از فناوری های QC 3.0، QC 2.0، SCP، AFC و MTK PE پشتیبانی می کند که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژ گوشی می شود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی شما نیز باید با یکی از فناوری های یاد شده سازگار باشد. در مجموع شارژر فندکی تایپ سی باسئوس BS-C20C دارای توان خروجی 45 وات و شدت جریان 6 آمپر (مجموع دو پورت) است و یک دستگاه کارآمد در زمینه ارائه شارژ سریع به شمار می آید. شما می توانید علاوه بر شارژ گوشی، از شارژر فندکی سریع باسئوس Baseus BS-C20C برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، پاوربانک و... نیز استفاده کنید.
قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با بالاترین سرعت
  • تخصیص هوشمند ولتاژ

یکی از مشخصات مهم و کاربردی شارژر فندکی Baseus BS-C20C تخصیص هوشمند ولتاژ خروجی به دستگاه ها متناسب با ظرفیت و نیاز آنها است. این ویژگی سبب می شود تا به باتری گوشی موبایل یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر آسیبی وارد نشده و به مرور زمان سبب افزایش طول عمر آنها نیز شود. همچنین این قابلیت از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری ماشین نیز جلوگیری می کند. با توجه به این مشخصات، می توان قیمت شارژر فندکی ماشین باسئوس BS-C20C را مناسب ارزیابی کرد.

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C

شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C
  • ارائه در رنگ بندی متنوع، طراحی ظاهری زیبا

علاوه بر مشخصات فنی، شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد. شرکت باسئوس این شارژر فندکی خودرو را در رنگ های مشکی، سرخابی و آبی تیره و به صورت دورنگ طراحی کرده و استفاده از آن جلوه زیبایی به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید. همچنین شارژر فندکی باسئوس BS-C20C دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و رها شدن از دست و برخورد با زمین صدمه نمی بیند. بنابراین برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی استفاده از این شارژر فندکی حساب باز کنید.
ارائه در رنگ بندی متنوع، طراحی ظاهری زیبا
  • مجهز صفحه نمایشگر جهت نمایش ولتاژ ورودی

در قسمت بالایی بدنه شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus BS-C20C (در میان پورت ها) یک صفحه نمایشگر تعبیه شده که ولتاژ ورودی به شارژر را که همان ولتاژ جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو است، به صورت لحظه ای نمایش می دهد. با استفاده از این ویژگی می توانید استفاده از این شارژر فندکی فست شارژ را به گونه ای مدیریت کنید که کمترین فشار به باتری خودرو و دستگاه های متصل به شارژر وارد شود.
مجهز صفحه نمایشگر جهت نمایش ولتاژ ورودی

جمع بندی

در مجموع شارژر فندکی موبایل باسئوس BS-C20C با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پورت USB Type-C، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف و پشتیبانی از اکثر فناوری های شارژ سریع یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما خواهد بود. پس اگر به دنبال بالاترین سرعت در شارژ شدن گوشی خود هستید، شارژر فندکی BS-C20C را مد نظر داشته باشید!
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی باسئوس BS-C20C و دریافت قیمت این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان کمک کنید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BS-C20C

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر