۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Miracle Bicycle
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: روی فرمان یا دسته دوچرخه
مناسب برای: انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Miracle Bicycle

اگر از دوچرخه یا موتور سیکلت برای تردد استفاده می کنید، حتماً با خطرات ناشی از در دست گرفتن گوشی در هنگام راندن آنها آشنا هستید! یک لحظه غفلت و حواس پرتی در اثر استفاده از گوشی، ممکن است باعث بروز تصادف شود! برای اینکه بتوانید در هنگام راندن دوچرخه یا موتور سیکلت به موبایل خود دسترسی داشته باشید و به عنوان مثال از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید، پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Miracle Bicycle کمک زیادی به شما خواهد کرد! این پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه طراحی شده و می توان از آن بر روی موتور سیکلت هم استفاده کرد. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle، گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم نگه داشته و در برابر تکان های دوچرخه و موتور در هنگام حرکت کاملاً مقاوم است.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Miracle Bicycle
  • نصب آسان بر روی دسته یا فرمان دوچرخه

برای نصب هولدر موبایل باسئوس Miracle Bicycle بر روی دسته یا فرمان دوچرخه کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. برای این منظور ابتدا باید هولدر موبایل را دور دسته دوچرخه قرار داده و سپس آن را از طریق زبانه تعبیه شده در قسمت پشتی آن محکم کرد. همچنین در صورت عدم نیاز به پایه نگهدارنده، از طریق همین زبانه می توانید آن را به سرعت و به شکلی کاملاً راحت از دسته دوچرخه خود جدا کنید.
نکته ای که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که نگهدارنده موبایل روی فرمان باسئوس Miracle Bicycle مقاومت بالایی در برابر تکان های دوچرخه یا موتور سیکلت در هنگام حرکت دارد و به شکلی کاملاً محکم و ثابت در محل نصب شده باقی می ماند. بنابراین بدون نگرانی بابت جدا شدن این هولدر موبایل از دسته دوچرخه یا موتور، می توانید از آن استفاده کنید.
نصب آسان بر روی دسته یا فرمان دوچرخه
  • مناسب برای گوشی های 4 تا 6 اینچ

نگهدارنده موبایل موتور باسئوس Miracle Bicycle دارای تکیه گاه هایی در قسمت پایین و بالای صفحه خود است که با وارد آورده فشار به گوشی، آن را محکم بر روی خود نگه می دارد. شما می توانید از این پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه برای قرار دادن انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل در ابعاد 4 تا 6 اینچ استفاده کنید. لازم به ذکر است که گوشی شما کاملاً محکم و ثابت بر روی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Miracle Bicycle قرار می گیرد و حتی در سرعت های بالا نیز از آن جدا نمی شود.
مناسب برای گوشی های 4 تا 6 اینچ

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب، دوام و طول عمر بالا

از آنجا که پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle برای دوچرخه و موتور سیکلت ارائه شده، همواره در معرض آسیب های محیطی و احتمالی قرار دارد. اما با توجه اینکه در ساخت پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Miracle Bicycle از سیلیکون با کیفیت استفاده شده، می توانید بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این نگهدارنده موبایل روی فرمان در اثر صدماتی مانند ضربه، خراشیدگی، فشار، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و رطوبت، از آن استفاده کنید. با توجه به قیمت قیمت پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه باسئوس مدل Baseus Miracle Bicycle می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد؛ به طوری که در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب، دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

از طریق پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle در هنگام استفاده از دوچرخه و موتور سیکلت برای تردد می توانید به گوشی خود دسترسی داشته باشید، از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه استفاده کنید یا از تماس های دریافتی یا اعلان های شبکه اجتماعی خود مطلع شوید. این پایه نگهدارنده موبایل روی فرمان دوچرخه دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی نیز هست و انتظارات شما از یک هولدر سیلیکونی موبایل با کیفیت و خوش ساخت را به خوبی برآورده می کند.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هولدر گوشی موبایل و نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Miracle Bicycle را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب هولدر گوشی مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Miracle Bicycle

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر