۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C

شارژر فندکی باسئوس BSC-C15C
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB و USB Type-C
سازگار با: انواع گوشی و تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C15C

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان در هنگام رانندگی متوجه می شوید که گوشی تان به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شده است! در چنین شرایطی شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C می تواند کمک زیادی به شما کرده و جریان برق مورد نیاز گوشی شما با ولتاژ 5 ولت را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. این شارژر فندکی ماشین با فناوری شارژ سریع سازگار است و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. برای آشنایی با ویژگی های شارژر فندکی سریع باسئوس BSC-C15C با ما تا انتهای متن همراه باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C15C
  • مجهز به دو پورت USB و USB Type-C با قابلیت شارژ سریع

با استفاده از شارژر فندکی ماشین باسئوس BSC-C15C می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای دو پورت USB و USB Type-C است که هر دوی آنها از فناوری های شارژ سریع پشتیبانی می کنند. به این ترتیب که پورت USB با فناوری QC3.0 و پورت USB Type-C با فناوری PD سازگارند و سرعتی عالی در شارژدهی را ارائه می دهند. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و تبلت شما نیز با این فناوری سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهند بود. همچنین امکان شارژ موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز با این شارژر فندکی فست شارژ وجود دارد.
مجهز به دو پورت USB و USB Type-C با قابلیت شارژ سریع
در رابطه با پورت های شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C باید به این نکته هم اشاره کنیم که شدت جریان خروجی پورت USB-C برابر با 3 آمپر با ولتاژ 5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت و شدت جریان خروجی پورت USB آن برابر با 2.4 آمپر با ولتاژ 5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 12 ولت می باشد. این میزان شدت جریان، سرعت شارژدهی شارژر فندکی Baseus BSC-C15C به خصوص در شارژ گوشی موبایل را تضمین می کند.

شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C

شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C
  • یک شارژر کوچک اما خوش ساخت و پرکاربرد!

شرکت باسئوس شارژر فندکی باسئوس BSC-C15C در ابعاد 55*26*24 میلی متر و وزن 55 گرم عرضه کرده و یکی از شارژرهای فندکی جمع و جور موجود در بازار به شمار می آید. به طوری که استفاده از آن کوچکترین مزاحمتی برای شما در طول رانندگی ایجاد نخواهد کرد. ضمن اینکه شارژر فندکی موبایل باسئوس BSC-C15C از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی به آسانی صدمه نخواهد دید. در مجموع با توجه به قیمت شارژر فندکی خودرو باسئوس BSC-C15C می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً ایده آل و مناسب دانست.
یک شارژر کوچک اما خوش ساخت و پرکاربرد!

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس C15C دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در هنگام رانندگی نباشید! این شارژر فندکی سریع از قابلیت فست شارژ برخوردار بوده و گوشی یا تبلت دارای این قابلیت را با بالاترین سرعت و در کمترین زمان شارژ می کند. مجهز بودن به پورت USB Type-C، کیفیت ساخت بسیار مطلوب و سازگاری با درگاه فندک انواع ماشین های سواری، کامیون، وانت و... بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب فروش بالای شارژر فندکی دو پورت باسئوس BSC-C15C در بازار شده است.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اینترنتی شارژر فندکی باسئوس BSC-C15C را دریافت کنید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع شارژر فندکی و دیگر لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت بازار هستند که علاوه بر تماس با شماره تلفن ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus BSC-C15C

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر