۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر QE10000CQ-NV
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دستگاه های دارای قابلیت شارژ وایرلس (Qi)
تعداد پورت: سه عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV
پاوربانک انرجایزر QE10000CQ-NV یکی از پاور بانک های حرفه ای برند انرجایزر است که از فناوری های شارژ وایرلس و فست شارژ به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. این پاور بانک که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است به یک پورت USB Type-C نیز مجهز است که هم برای شارژدهی به دستگاه های دیگر و هم برای شارژ باتری پاور بانک کاربرد دارد. سازگاری با انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال، امکان شارژ چهار دستگاه به صورت هم زمان و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی های پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV
  • دارای قابلیت شارژ وایرلس

در سال های اخیر اکثر گوشی های بالارده ارائه شده توسط شرکت های اصلی سازنده گوشی از قابلیت شارژ وایرلس برخوردارند. اگر گوشی یا تبلت شما نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، برای شارژ آنها به صورت وایرلس می توانید از پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید. این شارژر همراه از فناوری Qi پشتیبانی می کند و تنها کافیست تا گوشی موبایل یا تبلت خود را بر روی قسمت مخصوص شارژ وایرلس تعبیه شده بر روی بدنه آن قرار دهید. شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV قادر به ارائه شارژ وایرلس با توان های 5 وات، 7.5 وات و 10 وات است و سرعت مناسبی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید به فناوری شارژ وایرلس مجهز باشد.
دارای قابلیت شارژ وایرلس
  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک انرجایزر مدل Energizer QE10000CQ-NV دارای فناوری فست شارژ نیز هست و برای این منظور به دو پورت USB (با قابلیت پشتیبانی از فناوری QC 3.0) و USB Type-C (با قابلیت پشتیبانی از فناوری PD) مجهز شده است. از طریق این پورت ها می توانید گوشی یا تبلت خود را با بالاترین سرعت شارژ کنید! شدت جریان خروجی پورت USB و USB-C این پاوربانک تایپ سی برابر با 3.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2.0 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر گوشی یا تبلت شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند، نمی توانید از قابلیت فست شارژ پاور بانک سریع انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید.
سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!
پاور بانک Energizer QE10000CQ-NV به یک پورت USB معمولی با شدت جریان خروجی 2.4 آمپر نیز مجهز است که به خصوص در شارژ گوشی های معمولی عملکردی عالی از خود نشان می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که امکان شارژ 4 دستگاه به صورت هم زمان (سه دستگاه از طریق کابل و یک دستگاه به صورت وایرلس) با این پاور بانک وایرلس برای شما وجود دارد.

پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر
  • امکان شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت های MicroUSB و USB-C

پورت USB-C موجود بر روی بدنه پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، از نوع ورودی/ خروجی است و علاوه بر شارژدهی به دستگاه های دیگر، می توان از آن برای شارژ باتری پاور بانک نیز بهره برد. این پورت در هنگام شارژگیری نیز از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و دارای شدت جریان ورودی 3.0 آمپر با ولتاژ 5 ولت و 2.0 آمپر با ولتاژ 9 ولت می باشد. پس با استفاده از این پورت دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ باتری پاور بانک وایرلس فست شارژ انرجایزر QE10000CQ-NV نخواهید داشت.
امکان شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت های MicroUSB و USB-C
بر روی بدنه پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر QE10000CQ-NV یک پورت MicroUSB نیز موجود است که از این پورت هم می توان برای شارژ باتری پاوربانک استفاده کرد. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این پاور بانک انرجایزر 10000 از میزان شارژ تقریبی باتری آن مطلع شوید.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید که پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و تمام نیازهای شما در شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل را برطرف می کند. پشتیبانی از قابلیت های شارژ سریع و شارژ وایرلس، مجهز بودن به پورت ورودی/ خروجی USB-C و امکان شارژدهی هم زمان به چهار دستگاه مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که باعث شده تا بتوان پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر را یک پاوربانک حرفه ای و کامل دانست.
پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر
برای اطلاع از نحوه خرید پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV و دریافت قیمت این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب پاور بانک مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر