۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHQ-01

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SUHQ-01
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و ios

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس SUHQ-01

این روزها با حاد تر شدن مشکل ترافیک، بسیاری از رانندگان برای سریع تر رسیدن به مقصد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل استفاده می کنند. اما همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ماشین خطرات زیادی دارد و مشمول جریمه نیز می شود. به همین دلیل هولدرهای گوشی تبدیل به وسایلی پرکاربرد در میان کاربران شده اند. از میان این محصولات می توان به پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHQ-01 اشاره کرد که از نوع مگنتی است و به دریچه کولر ماشین قابل اتصال می باشد. با استفاده از این هولدر مگنتی موبایل دیگر نیازی به در دست گرفتن گوشی موبایل نخواهید داشت و می توانید در حین رانندگی از برنامه های مسیریابی و نقشه استفاده کنید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس SUHQ-01
  • نصب سریع و آسان به دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی باسئوس SUHQ-01 ساختار ساده ای دارد و از صفحه آهنربایی و گیره تشکیل شده است. شما می توانید با استفاده از گیره تعبیه شده در پشت بدنه این هولدر موبایل، آن را به دریچه کولر انواع خودروهای سواری متصل کنید. مزیت این نوع طراحی این است که برای نصب پایه نگهدارنده نیازی به چسب نیست و هر زمان که خواستید، می توانید آن را از محل نصب شده به آسانی جدا کنید. این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر در مقابل تکان های ماشین درحال حرکت مقاوم است و به شکلی کاملاً محکم و ثابت در محل مورد نظر شما بر روی دریچه کولر خودرو باقی می ماند.
نصب سریع و آسان به دریچه کولر ماشین
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

در صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس SUHQ-01 از چهار آهنربای قدرتمند استفاده شده است. به همین دلیل این پایه نگهدارنده قادر به تحمل وزن انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS می باشد. برای قرار دادن موبایل بر روی پایه نگهدارنده گوشی ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید. پس از آن موبایل شما به شکلی کاملاً محکم بر روی هولدر قرار می گیرد و تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند قادر به جدا کردن آنها از یکدیگر نخواهند بود.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHQ-01

  • امکان استفاده از گوشی در زاویه دلخواه

با تنظیم پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل Baseus SUHQ-01 می توانید به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی دست یابید. این هولدر نگهدارنده موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه خودتان بر روی آن استفاده کنید. بنابارین با استفاده از هولدر چرخشی گوشی موبایل باسئوس SUHQ-01 به صفحه نمایش موبایل خود در هنگام رانندگی احاطه کامل خواهید داشت.
امکان استفاده از گوشی در زاویه دلخواه
  • خوش ساخت و زیبا

از لحاظ ابعاد شاید بتوان نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس SUHQ-01 را یکی از کوچکترین هولدرهای موجود در بازار دانست! این هولدر موبایل دریچه کولر دارای ابعاد 47*41*41 میلی متر است و کمترین فضا را از داخل خودروی شما اشغال می کند. این نوع طراحی باعث شده تا این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نکند.
از لحاظ کیفیت ساخت نیز پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHQ-01 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و از تلفیقی از آلومینیوم و سیلیکون ساخته شده است. بنابراین با خیالی راحت بابت آسیب ندیدن این هولدر مغناطیسی گوشی در اثر اتفاقاتی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی، می توانید از آن در خودروی خود استفاده کنید.
خوش ساخت و زیبا

جمع بندی

اگر قصد خرید هولدر گوشی موبایل دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با کیفیت هستید، پایه نگهدارنده گوشی باسئوس Baseus SUHQ-01 را مد نظر داشته باشید. این پایه نگهدارنده مغناطیسی گوشی موبایل با ویژگی هایی مانند ابعاد کوچک و جمع و جور، مجهز بودن به آهنرباهای قوی، قابلیت چرخش 360 درجه ای و نصب آسان بر روی دریچه کولر ماشین یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ماشین شما است.
برای خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هولدر مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SUHQ-01

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر