۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30

هدست با سیم ای فورتک HS-30
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم
رابط: جک 3.5 میلی متری

طراحی و ساخت هدست ایفورتک HS-30

با استفاده از هدست ای فورتک HS-30 می توانید ضمن بهره مند شدن از صدایی شفاف و پرقدرت، به مکالمه هم بپردازید! این هدست کاربردهای متنوعی دارد و می توان از آن برای پخش موسیقی، تماشای فیلم، انجام بازی، ضبط ویدئوهای آموزشی و تمرین زبان انگلیسی استفاده کرد. هدست ای فورتک A4tech HS-30 از نوع با سیم بوده و به آسانی به کامپیوتر، لپ تاپ و کنسول های بازی قابل اتصال می باشد. برای آشنایی با مشخصات هدست ایفورتک HS-30 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
طراحی و ساخت هدست ایفورتک HS-30
  • کیفیت ساخت مناسب، دوام و طول عمر بالا

کیفیت ساخت هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 به اندازه ای است که در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی چند سال حساب باز کنید! در قسمت های داخلی گوشی های این هدست گوشی موبایل از بالشتک های نرم استفاده شده که در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوبی را به شما القا می کنند. همچنین هدبند هدست ای فورتک HS-30 دارای دو بخش می باشد که به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر در هنگام استفاده از آن می شود. بنابراین در هنگام استفاده های طولانی مدت از این هدست، کمتر دچار احساس خستگی و ناراحتی خواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت هدست می توان از کیفیت ساخت آن رضایت داشت.
کیفیت ساخت مناسب، دوام و طول عمر بالا

قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-30

  • سازگار با انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

همان طور که اشاره شد، هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-30 از نوع با سیم است و از طریق کابل دارای رابط 3.5 میلی متری به دستگاه های دیگر شامل کامپیوتر، لپ تاپ، موزیک پلیر و کنسول بازی متصل می شود. برای استفاده از این هدفون رو گوشی نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال آن به دستگاه مورد نظر از طریق کابل، آماده به کار خواهد بود.
قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-30
در رابطه با کابل به کار رفته در هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-30 نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این کابل دارای طول 2 متر است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن، در هم پیچیدن، کشیدگی یا قطعی مواجه می شوید. همچنین درون این کابل از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده که باعث انتقال صدا بدون افت کیفیت از دستگاه منبع پخش به هدفون می شود.
  • یک هدست استریو با کیفیت!

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 صدایی پرقدرت، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد و تمام انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. با نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی این هدست باید گفت که محدوده فرکانسی این هدست بین 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس آن برابر با 32 اهم و حساسیت آن برابر با 102 دسی بل می باشد. این مشخصات بیانگر این است که هدست روی گوش ای فورتک HS-30 توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد. پس اگر قصد خرید هدست موبایل برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا انجام بازی را دارید، این هدست را مد نظر داشته باشید! لازم به ذکر است که بر روی سیم هدست A4tech HS-30 دکمه های کنترلی به منظور تنظیم میزان صدا قرار دارد که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.
یک هدست استریو با کیفیت!

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30

  • دارای میکروفون بر روی کاپ هدست

اگر قصد انجام مکالمه در هنگام بازی را دارید، در این حالت هم هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 به کار شما خواهد آمد! این هدست به یک میکروفون مجهز است که بر روی کاپ آن تعبیه شده و قابلیت انجام مکالمه را برای شما فراهم می آورد. پس این هدست با میکروفون برای مصارفی مانند ضبط ویدئوهای آموزشی و تمرین زبان انگلیسی هم کارایی دارد. همچنین می توانید از آن برای چت صوتی و ضبط صدا با کامپیوتر نیز استفاده کنید.
دارای میکروفون بر روی کاپ هدست

جمع بندی

در مجموع می توان با توجه به قیمت مناسب هدست ای فورتک HS-30 کیفیت آن در پخش صداهای مختلف را کاملاً مناسب و ایده آل دانست. این هدست که دارای رابط 3.5 میلی متری است، به آسانی به کامپیوتر و لپ تاپ متصل می شود و کارایی بالایی در زمینه های مختلف دارد. همچنین این هدست با سیم دارای کیفیت ساخت مطلوبی نیز هست و از جمله هدست های با دوام موجود در بازار به شمار می آید.
هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هدست برای گوشی موبایل و نحوه خرید اینترنتی آن را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب هدست مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.
هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر