۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس 6271
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: بر روی داشبورد ماشین
مناسب برای: گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل (بدون محدودیت در سایز)

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس 6271

استفاده از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل با روزافزون شدن مشکل ترافیک، در میان رانندگان رواج زیادی داشته است. اما همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان خطرات زیادی به همراه دارد و مشمول جریمه نیز می شود. برای حل این مشکل می توانید از پایه نگهدارنده مگنتی گوشی باسئوس 6271 استفاده کنید. این پایه نگهدارنده بر روی داشبورد ماشین نصب می شود و قادر به نگه داشتن گوشی شما به صورت آهنربایی است. پس بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی می توانید با استفاده از هولدر موبایل باسئوس 6271 به صفحه نمایش موبایل خود احاطه کامل داشته باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس 6271
  • ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 ابعاد کوچک و جمع و جور آن است که باعث می شود تا استفاده از این هولدر موبایل هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند. همچنین در ساخت این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو از مواد اولیه مرغوب استفاده شده که سبب طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی شده است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب دانست.
ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب
  • سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

در هولدر گوشی موبایل باسئوس 6271 از آهنرباهایی قدرتمند استفاده شده و به همین دلیل این نگهدارنده مگنتی موبایل توانایی تحمل وزن انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل آیفون (بدون محدودیت در سایز) را داراست. پیش از قرار دادن گوشی بر روی آن، باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی موبایل یا قاب آن بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند، می توانید موبایل خود را بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271 قرار دهید.
سازگاری با انواع گوشی های اندرویدی و iOS
  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

شما می توانید به گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 دسترسی داشته باشید. این هولدر موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و امکان چرخاندن گوشی بر روی آن را فراهم می آورد. بنابراین با استفاده از این هولدر موبایل 360 درجه می توانید بهترین زاویه دید را نسبت به نمایشگر گوشی خود در حین رانندگی داشته باشید.
دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271

  • قابل نصب بر روی داشبورد ماشین، میز و دیگر سطوح صاف

نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 دارای خاصیت چسبندگی بسیار قوی است و به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما بر روی داشبورد ماشین نصب می شود. این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد مقاومت بالایی نیز در برابر تکان های ماشین دارد و در اثر این تکان ها از جای خود جدا نمی شود. نکته قابل ذکر در رابطه با این هولدر مغناطیسی موبایل این است که شما می توانید از آن در بیرون از ماشین و در منزل یا محل کار خود نیز استفاده کنید. برای این منظور به سادگی می توانید پایه نگهدارنده رومیزی باسئوس مدل Baseus 6271 را بر روی میز، پیشخوان یا هر سطح صاف دیگری نصب کنید و گوشی خود را به منظور تماشای فیلم یا مطالعه کتاب دیجیتالی بر روی آن قرار دهید.
قابل نصب بر روی داشبورد ماشین، میز و دیگر سطوح صاف

جمع بندی

اگر قصد خرید هولدر موبایل دارید و به دنبال محصولی با قیمت مناسب و خوش ساخت هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل با انواع گوشی موبایل های اندرویدی و گوشی آیفون سازگار است و دارای خاصیت آهنربایی بالایی می باشد.
چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین را دارید، برای دریافت قیمت هولدر گوشی موبایل و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر