۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۳, شنبه

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain

شارژر فندکی باسئوس Grain
تعداد درگاه خروجی: دو
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain

 شارژر فندکی یکی از تجهیزات پرکاربرد در هنگام سفر با ماشین است و در شرایطی که داخل خودرو دسترسی به پریز برق امکان پذیر نیست، شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه شما را تأمین می کند. از جمله با کیفیت ترین شارژرهای فندکی موجود در بازار می توان از شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain نام برد که با درگاه فندک انواع خودروها سازگار است و از طرف شرکت باسئوس به گونه ای طراحی شده که به خوبی از عهده شارژ انواع دستگاه های دیجیتال بر می آید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain
  • یک وسیله کوچک اما فوق العاده کارآمد

طول و عرض شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus Grain به ترتیب برابر با 40 و 10 میلی متر و وزن آن تنها 20 گرم است. این طراحی جمع و جور باعث می شود تا این شارژر فندکی فضای کوچک زیادی را اشغال نکند و باعث ایجاد کوچکترین اختلالی در رانندگی شما نگردد.
یک وسیله کوچک اما فوق العاده کارآمد
نکته قابل ذکر دیگر در این مورد، این است که در ساخت شارژر فندکی ماشین باسئوس Grain از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل این محصول از مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم برخوردار می باشد. در مجموع می توان قیمت شارژر فندکی باسئوس Grain را با توجه به دوام و طول عمر بالای آن کاملاً مناسب دانست.
  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

از شارژر فندکی خودرو باسئوس Grain برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر و دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این شارژر فندکی دارای دو پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را به شما می دهد.
دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید
  • تنظیم هوشمند شدت جریان متناسب با نوع دستگاه

شدت جریان خروجی یکی از پورت های شارژر فندکی دو پورت باسئوس Grain برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین کیفیت شارژدهی از پورت یک آمپری برای شارژ موبایل و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت و دستگاه های پُر مصرف تر استفاده نمایید. البته شارژر فندکی باسئوس Grain به IC هوشمند مجهز بوده و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز و ظرفیت دستگاه متصل به آن به صورت هوشمند تنظیم می نماید. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری دستگاه شما و جلوگیری از وارد آمدن فشار به باتری خودرو می گردد.
تنظیم هوشمند شدت جریان متناسب با نوع دستگاه

شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain

  • امنیت در شارژدهی را تجربه کنید

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Grain از ایمن بودن شارژدهی و سلامت دستگاه های متصل به شارژر مطمئن خواهید بود. این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند و تجربه یک شارژ ایمن را برای شما به ارمغان می آورد.
امنیت در شارژدهی را تجربه کنید
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی باسئوس Grain برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB بهره ببرید. همچنین این شارژر فندکی از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد نیز کاربرد دارد. علاوه بر این با یک کابل USB می توان آن را به تمام دستگاه های دارای پورت USB متصل نمود.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain را یک محصول با کیفیت، خوش ساخت و دارای سرعت مناسب در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال (به خصوص گوشی) دانست که خیال شما را از تمام نشدن شارژ گوشی تان در حین رانندگی به طور کامل راحت می کند.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی باسئوس Grain را دارید، برای دریافت قیمت شارژر فندکی و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر درباره این محصول، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرشان یاری رسانید.
شارژر فندکی باسئوس Baseus Grain

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر