۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330
شرایطی را تصور کنید که قصد ارائه مطالبی مهم به مدیران خود در اداره یا شرکت را دارید و برای این منظور قصد استفاده از ویدئو پروژکتور را دارید. اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، چه بسا مطالب مورد نظر شما به درستی به مدیران ارائه نشود و دردسرهای زیادی برای شما درست شود! یکی از دیتا پروژکتورهایی که برای این منظور می توانید بر روی آن حساب باز کنید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 است. این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند قابلیت نصب و راه اندازی آسان، مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و ارائه تصاویری با کیفیت و شفاف یک انتخاب ایده آل برای مصارف اداری و آموزشی و همچنین نمایش تصاویر در محیط های تجاری و تبلیغاتی به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330
  • نمایش تصاویر بدون نیاز به لامپ و فیلتر!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330 از منبع نوری لیزری/LED برای نمایش تصاویر بهره برده می شود و به همین دلیل این ویدئو پروجکشن به لامپ و فیلتر هوا نیازی ندارد! این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه های شما به میزان قابل توجهی می شود. ضمن اینکه منبع نوری پخش دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 تا 20000 ساعت دوام خواهد داشت و برای مدتی طولانی نیازی به تعمیر یا سرویس آن نخواهید داشت. از این جهت می توان بر روی این دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش مداوم در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته حساب باز کرد.
نمایش تصاویر بدون نیاز به لامپ و فیلتر!
  • ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت

ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW330 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است. همچنین به منظور نمایش تصاویر با کیفیت و شفافیتی بهتر، این ویدئو پروژکتور dlp به فناوری SOLID SHINE مجهز شده است. این فناوری علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر منبع پخش لیزری/LED ویدئو پروژکتور می شود، به طبیعی تر و شفاف تر شدن رنگ ها نیز کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW330 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست.
ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت
  • شدت روشنایی و کنتراست مطلوب

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، میزان روشنایی آن است. اگر قصد نمایش تصاویر در محیط هایی با میزان روشنایی معمولی را دارید، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 با شدت روشنایی 3500 لومنی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، بهتر است تا از این دیتا پروژکتور اداری برای نمایش در محیط های کاملاً روشن و پُرنور استفاده نکنید.
شدت روشنایی و کنتراست مطلوب
نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 نیز برابر با 10000:1 است که باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و فایل های متنی سیاه و سفید با وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی به نمایش درآیند. این ویژگی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات اداری کاربرد زیادی دارد.
  • نصب و راه اندازی آسان

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 2 برابر، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 69 درصد عمودی و 37 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی) است، برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بنابراین با توجه به محدودیت فضای نصب، می توانید ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
نصب و راه اندازی آسان
در حالت کلی با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 300 اینچ دست یابید. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.29 تا 1.63 متر و برای نمایش در ابعاد 300 اینچ، این فاصله باید بین 10.02 تا 19.05 متر باشد. بنابراین این پروژکتور هم در اتاق های کوچک و در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330
  • اتصال راحت به دستگاه های دیگر

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-RW330 به پورت های HDMI، DVI-I، ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا و سریال مجهز است و به راحتی از طریق کابل می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کرد. اما یکی از ویژگی های مهم و کاربردی دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک Panasonic PT-RW330 پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده، هم صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید و هم ویدیو پروژکتور را به شبکه متصل کنید. طول این کابل تا 100 متر نیز می تواند برسد و بنابراین نیازی به کنار هم قرار داشتن ویدئو پروژکتور و دستگاه منبع پخش نخواهد بود. فناوری DIGITLA LINK علاوه بر این که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، به نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 نیز کمک زیادی می کند.
اتصال راحت به دستگاه های دیگر

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور به منظور ارائه مطالب در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و همایش ها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین از این ویدئو پروژکتور می توانید در محیط هایی مانند فروشگاه ها، نمایشگاه ها و... برای نمایش تصاویر تبلیغاتی استفاده کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید سؤالات خود در رابطه با ویژگی های ویدئو پروژکتور PT-RW330 را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر