۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670
عمر لامپ:  20000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA 1920*1200 پیکسل
شدت روشنایی: 6500 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 3,000,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670

استفاده از ویدئو پروژکتور در کلاس های آموزشی، همایش ها، کنفرانس ها و جلسات اداری یکی از بهترین روش ها برای انتقال مطالب به مخاطبین است. با این وجود اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد، چه بسا مطالب مورد نظر شما برای مخاطبانتان قابل استفاده نباشد. برای این که در چنین شرایطی گرفتار نشوید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670 یک راه حل برای شما خواهد بود. این دیتا ویدئو پروژکتور دارای ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی، کنتراست بی نظیر و رزولوشن بسیار مطلوبی است و برای مصارف آموزشی و اداری و همچنین استفاده در همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای مختلف یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ670

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است. همچنین در این ویدئو پروژکتور از فناوری 3LCD و یکی از تکنولوژی های پیشرو در زمینه ویدئو پروجکشن لیزری، یعنی SOLID SHINE Laser استفاده شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ670 اطمینان کامل داشت. همچنین این ویدئو پروجکشن توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و زنده دارد و به خوبی تمام توقعات شما را بابت کیفیت تصاویر برآورده می کند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MZ670
  • شدت روشنایی عالی، مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های پُر نور

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستگاه ویدئو پروژکتور باید به آن دقت زیادی داشته باشید، شدت روشنایی آن است که هرچه بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور شفاف تر و درخشان تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MZ670 دارای شدت روشنایی عالیِ 6500 لومنی است و می توان از آن حتی در مکان های کاملاً روشن و پُر نور نیز بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کرد.
نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با این دیتا پروژکتور کلاسی نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور فوق العاده آن است که برابر با 3000000:1 می باشد! این میزان نسبت کنتراست بالاترین میزان وضوح و خوانایی در نمایش سایه روشن ها و متن های موجود در تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین اگر قصد نمایش فایل های متنی، نمودارها، اسلایدهای پاورپوینت و مواردی از این دست را با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MZ670 دارید، از کیفیتی عالی در نمایش آنها بهره مند خواهید شد!
شدت روشنایی عالی، مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های پُر نور
  • امکان تنظیم لنز و میزان زوم به صورت برقی

برای نصب دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670 و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. این ویدئو پروژکتور دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی، جابجایی لنز به صورت برقی (تا 67 درصد به صورت عمودی و 35 درصد به صورت افقی)، تصحیح زاویه تصویر (تا 25 درجه عمودی و 30 درجه افقی) و نصب 360 درجه ای است. با توجه به این امکانات می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور را متناسب با محدودیتِ فضای نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و تصویر آن را به آسانی تنظیم کنید.
در حالت کلی ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MZ670 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و می توان از آن هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ استفاده کرد. لازم به ذکر است که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.35 تا 2.35 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 14.06 تا 23.97 متر باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670
  • هزینه های تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین

با خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی دیگر نخواهید داشت. چرا که منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این ویدئو پروژکتور تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس پیدا نخواهند کرد! با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ670 را کاملاً بسیار مناسب دانست. همچنین این ویژگی باعث شده تا این ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته کاملاً مناسب باشد.
  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

اتصال آسان به دستگاه های دیگر، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK
بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 پورت های ارتباطی آن شامل دو پورت HDMI، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، LAN (برای اتصال به شبکه)، ورودی و خروجی صدا و ورودی سريال تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید این دیتا پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید. همچنین دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MZ670 دارای پورت USB نیز هست که می توان از آن برای اتصال فلش مموری به دستگاه و نمایش مستقیم فایل های موجود بر روی فلش بهره برد.
از دیگر قابلیت های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670 باید به پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK اشاره کرد. از طریق این فناوری قادر خواهید بود تا صدا و تصویر را به صورت هم زمان و تنها با استفاده از یک کابل شبکه ساده از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور انتقال دهید. طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 150 متر نیز می تواند برسد و از این جهت نیازی به نزدیک بودن دستگاه منبع پخش و ویدئو پروژکتور نخواهد بود. بنابراین فناوری دیجیتال لینک هم به نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور PT-MZ670 کمک زیادی می کند و هم باعث کاهش چشمگیر هزینه های شما می شود.
اتصال آسان به دستگاه های دیگر، پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

اگر در جستجوی یک ویدئو پروژکتور با دوام و دارای طول عمر بالا هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. با تهیه این ویدئو پروژکتور می توانید برای ماه ها و حتی سال ها از یک محصول با کیفیت برای نمایش تصاویر مورد نظرتان در کلاس های دانشگاهی، جلسات اداری، همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای مختلف بهره مند شوید. شدت روشنایی عالی، نسبت کنتراست فوق العاده و رزولوشن بسیار مطلوبِ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ670 باعث ارائه تصاویری با کیفیت، واضح، شفاف و درخشان به شما خواهد شد.
برای اطلاع از نحوه خرید ویدئو بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس و دریافت قیمت انواع ویدئو پروژکتور به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما جهت خرید انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ670

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر