۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور دارید و به دنبال یک محصول ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها، کنفرانس ها و رویدادهای مختلف هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L را مد نظر داشته باشید! این ویدئو پروژکتور از نوع لیزری است و از جمله ویژگی های آن می توان به شدت روشنایی بسیار مطلوب، کنتراست عالی، قابلیت نصب 360 درجه ای و سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک اشاره کرد.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

همان طور که اشاره شد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. فناوری SOLID SHINE یکی از تکنولوژی های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است که باعث شفاف تر شدن و طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. از این جهت با استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L می توانید به تصاویری شاداب و سرزنده دست پیدا کنید! همچنین رزولوشن این دستگاه ویدئو پروژکتور برابر با 1280 x 800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل توجهی برخوردارند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L
  • امکان استفاده از لنزهای مختلف متناسب با نیاز شما!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب با نیازتان از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی این ویدیو پروژکتور در محیط ها و مکان های متفاوت می شود. بنابراین ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی لنز، نسبت پرتاب، امکان تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروجکشن قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و می توان از آن در سالن های نسبتاً بزرگ و فضاهای کوچک به راحتی بهره برد. برای خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
امکان استفاده از لنزهای مختلف متناسب با نیاز شما!
  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW530L نسبت کنتراست 3000000:1 آن است که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار از این لحاظ تبدیل شود. این میزان کنتراست سبب می شود تا سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با دارای بالاترین وضوح باشند. همچنین متون، نمودارها، جداول و اسلایدهای پاورپوینت توسط این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری به شکلی کاملاً خوانا و با کیفیت به نمایش درمی آیند.
نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!
از لحاظ شدت روشنایی هم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و حتی در مکان های روشن و پُر نور هم از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برابر با 5500 لومن است که میزان کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L را مناسب ارزیابی کرد.
نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW530L پورت های ارتباطی آن شامل دو پورت ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، LAN (برای اتصال به شبکه)، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی سریال و ورودی و خروجی صدا تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دیتا ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کرد. علاوه بر این ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L دارای پورت USB نیز هست و می توان فلش مموری را به صورت مستقیم به آن متصل کرد.
اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی به روز
ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L با تکنولوژی DIGITAL LINK نیز سازگار است که هم باعث کاهش هزینه ها می شود و هم به نصب دستگاه ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف کمک زیادی می کند. از طریق این فناوری برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به پروژکتور، تنها به یک کابل شبکه ساده نیاز (با طول حداکثر 150 متر) نیاز خواهید داشت.
  • عملکرد تا 20 هزار ساعت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی

از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L باید به هزینه های پایین نگهداری آن اشاره کنیم. منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری دارای طول عمر 20 هزار ساعتی هستند و تا مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض یا تعمیر آنها نخواهید داشت. همچنین با توجه به این ویژگی، می توان بر روی دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-MW530L برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته حساب باز کرد.
عملکرد تا 20 هزار ساعت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L می توانید از تصاویری با کیفیت، شفاف و درخشان بهره مند شوید و لذت برگزاری موفق یک جلسه کاری یا یک کلاس آموزشی را تجربه کنید. این ویدئو پروژکتور آموزشی از لنزهای مختلف پاناسونیک پشتیبانی می کند و می توان از آن در کلاس های دانشگاهی و مراکز آموزشی، اتاق های جلسه ادارات و شرکت ها و همچنین سالن های همایش و کنفرانس استفاده کرد.
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر